lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 24 iulie 2012

Leapsa:*

Am primit doua lepse de la  karmensstories!Multumesc!
Prima leapsa!:*
1)Desene preferate?
Nu cred ca am un desen preferat...nu prea ma uit:SSe pune Frumoasa si Bestia?:))
2)Pc sau TV?
Pc:*
3)Fustița sau pantaloni?
Pantaloni:)
4)Spune un lucru neobișnuit la tine
Nu stiu ce sa spun....nu-mi trece nimic acum prin cap:S
5)Ce moment din zi îți place mai mult?
Seara
Intrebari:
1. Daca ar trebui sa aleg intre prietenie si iubire as alege….
Iubire:X
2)La nunta as purta o rochie de culoare…
Alb:*
3)Imi plac baietii/fetele
Baietii
4)Cel mai mult o iubesc pe…
Mama:*
5)Am … ( numar) prieteni adevarati
2
6)Daca ar trebui sa aleg intre fericirea mea sau a doua persoane as alege...
Depinde de situatie...cum ma cunosc eu pe mine as alege cele doua persoane:*
7)Daca cel pe care il iubesc ar place pe altcineva as…
Sincer?Odata ce place pe altcineva nu as face nimic, as trece peste.M-as impaca cu gandul ca mai sunt baiti si nu ar trebuii sa astept ca el sa vina la mine.Nu o va face odata ce place alta fata...cred:*
8)Ce nu as putea face niciodata…
Sa distrug o relatie doar pentru a fi cu cel pe care il iubesc...
9)Cartea mea preferata este…
Nu pot alege,sunt multe...:*
 Leapsa 2!:X

Intrebari:
a)Ce culoare au ochii tai?
caprui-verzui
b)Spune 5 lucruri pe care le faci in timpul liber:
1-citesc
2-scriu
3-ma uit la filme
4-merg in parc sau in oras cu prietenii
5-pictez
c)La mare sau la munte?
mare...dar si munte
d)Culoarea preferata
am mai multe dar cel mai mult imi place albastrul:*
e)Iti place de cineva?
Da:)
f)Spune-mi un banc vreau sa zâmbesc
Nu-mi vine nimic acum...:P
g)Care ar fi lucrul pentru care ai renunta la twilight si la scris?
Nu stiu...poate daca nu as mai avea timp...
h)Ai renunta la o prietenie pentru o iubere de cateva luni?
Clar nu!:S
i)Iti place Doza De Has?
nu...
j)Est fan R. Pattinson si K. Stew. ?
da:x
k)Un loc unde ti-ai dori sa mergi pentru toata viata?
Un loc unde sa ma simt bine sa-i am pe cei dragi aproape...
Intrebari:
1. Spune repede un numar…
-13
2. R.Pattison sau K.Stew ?
R.Pattison...:*si K.Stew:X
3. Adevar direct sau adevarul subtil. ?
-adevar direct:*
4. Sa te barfeasca sau sa-ti spuna in fata ?
-sa spuna in fata:)
5. Ai barfit pe cineva ?
As minti daca as raspunde cu nu..deci da am barfit:))
6. Tie frica de cineva ?
De Dumnezeu...:*(si mama):))))))Glumesc!
7. Primul baiat/ fata care iti vine in minte…
-Andra:*
8. Carti de dragoste sau politiste ?
De dragoste:X
9. Ce te-ar impinge sa te sinucizi ?
NimicX_X.Ce intrebare:))

Niciun comentariu:

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină