lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

23.El nu trebuie sa afle!

23.El nu trebuie sa afle!
Edward.Pov.M-am indreptat nervos spre baie,nimeni nu mai iesise.Am intrat.
-Ce se intampla...Bella?Ma uitam la ea cum era in bratele lui Damon,a scos-o din baie.Toti privieau speriati.Ce se intampla cu ea?Au urcat-o intr-o camera.
-Sunati la ambulanta!striga Alice
-Ce a patit?am intrebat-o pe Katherine
-A vomitat apoi a lesinat......ciudat nu?
-Si ieri la biologie,i s-a facut rau.
-Poate e de la accident......mi-a spus ea
-Da,poate.....Au aparut medicii si au luat-o pe Bella,Alice si Damon s-au urcat cu ea in ambulanta in timp ce Katherine a sunat la Bella acasa,sa il anunte pe Charlie.Nu are nici un rost sa ma duc la spital oricum ea e cu Damon acum.Katherine se indrepta spre usa.
-Katherine,unde te duci?am intrebat-o
-La spital!Ce ?Edward in pare rau,dar eu...... m-a despart de tine,chiar nu esti genul meu!Mi-a spus ea apoi a iesit pe usa.Ce?Super!In ultima vreme se despart fetele de mine,in loc sa fie invers!
Bella.Pov.Am deschis ochii,oh lumina......Unde sunt?Sipital.Urasc spitalele!
-Buna,Bella!m-a salutat doctorul
-Buna,ziua domnule....Cullen.Am citit de pe ecusonul halatului.Cullen?E ruda cu Edward?Data trecuta nu avea ecusonul prins.Ma intreb de ce?
Mi-a zambit.
-Ce am de vomit,si lesin...?am intrebat eu
-Felicitari,veti fi mama!Ce?Ce?Nu!Nu!NU!Asta inseamna ca o sa am un copil cu....Edward?
-E o gluma?am intrebat eu
-Nu,sunteti insarcinata!Oh,drace!Lacrmile imi curgeau pe obraji,doctorul a iesit lasandu-ma singura.O sa am un copil cu un..el.Cum o sa ma descurc...
Cineva a intrat in camera.
-Bella,esti bine?S-a intamplat ceva?m-a intrebat Alice.Nu puteam sa-i raspund.Ce o sa ma fac?
-Bella?Ce ai patit?
-Alice...eu...sunt..
-Ce esti?
-Sunt insarcinata!M-a strans in brate
-O sa fiu matusa!Stai..Ce?
-Alice....nu e copilul lui Damon...eu..nici....
-Atuci a cui e a lui David?m-a intrebat ea uitandu-se la mine
-Alice.....eu si David nu am......
-Daca nu ei atunci.....Oh!Nu!Edward!A intrat in soc?
-Asculta-ma, Alice,nu trebuie sa afle nimeni!am spus e
-Bine,de la mine n-o sa afle nimeni!Si ce vei face?m-a intrebat
-Nu stiu!Dar Edward nu trebuie sa afle!i-am spus eu stergandu-mi lacrimile
-Spunei,macar lui Damon!Ce?A inebunit?
-Ce sa imi spuna?Oh!La dracu!Perfect!
-Edward,Bella e insarcinata!Alice....mi-a promis!
-Ce?Ma privea fix si nu a spus nimic.Linistea  dinaintea furtunii!
-Damon.....
-La dracu!Cum de ai ramas insarcinata cu ala?Dracu sa il ia pe Cullen!Il omor!
-Damon!Taci dracu din gura,sau iesi afara!a tipat Alice la el
-Damon imi pare rau!i-am spus eu-Te rog nu-i spune lui Edward!
-Bine.mi-a spus el
Edward.Pov.
M-am urcat nervos la volan si am condus spre spiatal.Nu inteleg ce are ?Am ajuns la spiatal,am coborat din masina si am intarat.Am intrebat in ce camera se afla Bella.Pe holul spiatlului erau toti.
-Hei,Emmet ati aflat ceva?l-am intrebat eu
-Nu am aflat nimic.......
-Ce cauti tu aici?m-a intrebat Alice venind spre mine .Era suparata.
-Ce treaba ai tu?Vreau sa o vad pe Bella!am tipat eu la ea
-Nu ai facut destule?m-a intrebat
-Despre ce dracu vorbesti?am intrebat-o eu
-Despre faptul ca Bella e insarcina.....
-Alice!a tipat Damon la ea
-Ce Bella e insarcinata ?am intrebat eu uitandu-ma furios la Damon.Asta nu se poate!Cu el?
-Raspunde e insarcinata cu tine?am tipat eu la el si ceilati se holbau la noi.Nu a raspuns!
-Raspunde!am tipat eu.E insarcinata cu el.Am iesit nervos din spital trantind usa!Asta s-a intamplat nu mai din vina mea!Cum dracu?

2 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!!!!!!!
Ce bine imi pare ca B este insarcinata !!!!!!
Poate ma crezi nebuna , insa .... asta ma bucura !

Ma duc fuguta la next-ul !

lory96 spunea...

Dap se pare ca Edward tot a aflat:))

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină