lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Capitolul 21

Capitolul 21
Bella.Pov.Am coborat din masina si am alergat spre usa casei lor,Eric m-a urmat.Nu am batut la usa ,am intrat pur si simplu.Locul arata ingrozitor.Am dat sa urc scarile dar Eric m-a prins de brat.
-Da-mi drumul!Este singurul loc in care s-ar afla Elena!i-am spus
Am alergat pe scari apoi am dat de un hol lung si intunecat.
-Este cineva aici?am intrebat.Chistia asta chiar ma sperie.Stiu Eric e cu mine,dar tot infricosator ramane.Avand in vedere ca ma aflu intr-o casa de vampiri...
-Trezirea!M-am speriat,am realizat ca cel ce m-a intrerupt din gandurile mele era nimeni altul decat Damon.
-Elena e aici?l-am intrebat
-Da.mi-a raspuns simplu.-Urmeaza-ma!S-a strambat cand la vazut pe Eric care si-a facut aparitia.L-am urmat pe Damon,Eric a facut acelasi lucru.
Am intrat intr-un dormitor mare,Elena statea pe pat.Eu am privit-o cu teama,asteptam dintr-un moment intr-altu sa tipe la mine si sa-mi spuna ca eu sunt vinovata de moartea lui Stefan. Nu am scos nici-un sunet...Ea s-a ridica din pat si s-a indreptat spre mine,avea lacrimi in ochii.Ma asteptam sa..sa.Ma imbratisat!Stateam inlemnita,nu stiam cum sa reactionez.
-Imi pare rau...Nu esti cu nimic vinovata!a spus ea ,dandu-si frau liber lacrimilor.
-Elena linisteste-te!i-am spus
-Cum sa ma linistesc cand te-am facut sa suferi?Ti-am spus ca te urasc...imi pare rau!
-Elena...uite-te la mine!Eu te-am iertat!i-am spus eu
-Stefan e..e mort!a spus aceasta incepand sa planga si mai tare.
-Elena...
-Mort...Unde e acum?s-a retras  din imbratisare si se uita la Damon
-Unde e Damon?l-a intrebat
-Elena...a spus acesta
-Unde e?a tipat ea prabusindu-se in genunchi.M-am apropiat de ea si am strans-o in brate.
-Ssss!Totul va fi bine!am incercat eu sa o linistesc
-Bine?Cum poti sa spui ca va fi bine?Are dreptate nici eu nu mai cred in cuvintele astea.Elena a lesinat in bratele mele.Lacrimile imi inundau ochii.Nu pot sa suport sa o vad suferind,si asta numai din cauza acelui...
Damon a venit langa mine.
-Trebuie sa o ducem la spital!i-am spus
-O duc eu!mi-a spus el-Tu du-te si odihneste-te,ai avut o zi foarte grea!mi-a spus el
-Dar...nu o pot lasa sa....
-Bella,cred ca Damon are dreptate!mi-a spus Eric
-Dar...am pronuntat
-Nici un dar...Haide!
-Bine!am spus eu lasand-o balta
Damon a iesit din camera cu Elena in brate.Eric m-a condus acasa.Cand am vrut sa ies din masina acesta m-a prins de prat intorcandu-ma cu fata la el.Si..si si-a presat buzele de ale mele.Ce naiba?Am simtit un fel de electricitate cand mi-a atins buzele.Am vrut sa ma retrag din sarut, dar corpul nu-mi asculta comenzile.Ce se intampla?Nu-mi simtiam mainile,doream sa-l imping pe Eric dar nu puteam,ceva ne lega.Am deschis ochii culoarea ochilor lui era ciudata,erau o privire arzatoare de culoarea focului si am putut vedea in ei dorinta,dragoste,ura o amestecatura de sentimente.M-am speriat,si atunci bratele mele l-au impins pe Eric si din palme mi-a iesit o lumina ciudata.Eram socata.Ce-a fost asta?
-Ce...a fost?am intrebat.Eric doar  zambea.Am iesit din masina trantind portiera.Am mers spre casa,am intrat in interior.Rose si Emmet au iesit din bucatarie uitandu-se ciudat la mine...
-Ce?i-am intrebat confuza
-Ai gasit-o pe Elena!m-a intrebat Emmet
-Da,am gasit-o,e la spital!le-am spus
-Ce?Stai..de ce e la spital?m-a intrebat Rose
-Se simte rau..a lesinat.. le-am zis eu,apoi m-am indreptat spre scari.Ajunsa in camera mea gandurile imi zburau peste tot.Ce dracu  s-a intamplat in masina?De ce nu-mi putem misca corpul atunci cand ma sarutat Eric?Si ce a fost cu lumina din palme?Si ochii lui?Cred ca o sa ajung la spitalul de nebuni.Doamne ce zi!Biata Elena...e distrusa.Cum sa faca asa ceva?Sa-si omoare propriul frate!M-am descaltat,si m-am trantit in pat.Prea multe s-au intamplat intr-un timp atat de scurt,nimeni nu mai este ceea ce pare.Fratii mei nu sunt fratii mei,Katherine a fost sora mea dar a murit,un tata zana ,urmeaza sa ma castoresc cu Eric,Edward?Edward si-a ucis fratele,eu sunt zana,Jasper si Caroline au devenit vampiri,prietenul meu este varcolac...si lista continua...Ce am facut de merit toate astea?M-am ridicat din pat indreptandu-ma spre baie unde am facut un dus.Cand am iesit din baie infasurata intr-un prosop verde si pufos,am fost socata sa vad cine se afla pe patul meu.Da,Edward!
-Ce cauti...tu..aici?ma uitam la el speriata,iar inima imi batea cu putere.S-a ridicat din pat inaintand spre mine.Eu m-am dat cativa pasi in spate,el inainta spre mine.
-Bella...eu..nu..Nu am vrut sa...l-am intrerupt.
-Ce?Ce nu ai vrut?Nu ai vrut sa ma transformi la sfatul Katherinei?Nu ai vrut sa-ti omori propriul frate?
-Eu nu...
-Tu ce?am spus eu.O lacrima tradatoare s-a rostogolit pe obraz.
-Tu nu intelegi?Eu...
-Ce sa inteleg,Edward?l-am intrebat
-Eu nu am vrut sa-ti fac rau...am vrut sa te impiedic sa faci o greseala...dar..
-O greseala?Edward eu nu te mai inteleg...Ce-ti pasa tie daca eu ma casatoresc cu Eric,cand tu erai cu Katherine?
-Nu stiu,bine?Chiar nu stiu?Dar nu vreau acest lucru!s-a rastit la mine
-Si ce ai de gand sa faci?l-am intrebat-Sa ma omori?
-Nu..eu nu ti-as face ra...am inceput sa rad  el se uita la mine
-Nu mi-ai face rau,Edward?Pe bune,acum?ma uitam la el
-Te rog nu te casatori cu el,Bella!Te rog!
-De ce?De ce n-as face-o?l-am intrebat
-Pentru ca e rau,pentru ca...
-Tu vorbesti de rautate?Ma faci sa rad!l-am privit urat
-Saruta bine,nu?Ce?!
-Acum mai nou ma spionezi?am tipat la el
-Asculta-ma cu atentie!El se va casatori cu tine peste cadavrul meu!mi-a spus
-Pleaca Edward!m-am rastit la el.Acesta a inaintat spre mine,acum eram prinsa intre el si usa de la baie.
-Iti simt frica si inima ta batand...a spus si  m-a atins pe gat cu degetul aratator,iar eu am tremurat la atingerea pielei sale reci pe gatul meu.
-Acum de ce nu spui nimic?m-a intrebat apropiindu-si buzele de gatul meu...am tresarit cand respiratia s-a rece mi-a atins gatul
-Te rog...nu vrea sa devin ca...
-Ca mine?m-a intrerupt el.M-a sarutat pe gat.Apoi imediat si-a presat buzele reci de ale mele.M-a sarutat cu lacomie,un sarut plin de pasiune si ura...A intrerupt sarutul si mi-a soptit la ureche.
-In curand vei fi a mea!Eu am inchis ochii,iar cand  i-am deschis disparuse.A fost un vis?A fost real?Il urasc ca are efectul asta asupra mea!Am inceput sa plang.Eu si el nu vom fi impreuna niciodata!Cum poate sa creada ca eu voi fi a lui cand mi-a facut atat de mult rau?M-am asezat in pat punand capul pe perna.In aceea nopate l-am visat pe Edward in interiorul unei stele luptand cu Eric.Ce vis ciudat!M-am trezit a doua zi la 10:00.Zece?Of,frate!Am uitat de Alice!M-am imbracat rapid cu ce am gasit prin dulap si am alergat  pe scari.Si surpriza,am dat nas in nas cu Alice cand am deschis usa.Ce si-a facut la par?Si ce privire are!Cred ca am incurcat-o!
-Buna Alice!i-am spus eu zambindu-i.Oh,drace!Am dat de naiba!






7 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

deci...mie tot imi place edward...eu nu vreau sa ramana cu eric...asa ca fa tu cumva ca cei doi sa fie impreuna...cat despre elena stiu ca e in siguranta cu damon:p mai bine zis in bratele lui:))
hai cu next-ul!!!

dya spunea...

Multumesc pentru comentariu!:*:*
Vom vedea cu cine ramane Bella...

Stephany spunea...

Wow , wow , wow ! Frumoooooos :D
Dar vreau ca Bella sa-l ierte pe Edward !
Ce pui ? Happy end ?

dya spunea...

Multumesc!:*:*Oare merita Edward sa fie iertat?Dar poate va face ceva sa o convinga...:):)Nu dezvalui mai multe:)

Miranda. spunea...

sarutul ala cred ca este cel ami bine descris, ca la restul nu spui decat: sau sarutat
ai vrut sa arati ca ea simte ceva pentru eric, sau cel putin ii leaga ceva.
vreau cap, ca nu l-ai adus de mult.

Anonim spunea...

Frumos dana fa-l in continuare

lory96 spunea...

frumos vreau ca Edward si Bella sa se impace!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină