lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 19 iulie 2012

Leapsa:*

Am primit o leapsa de la Stephany!Multumesc mult!
1 POSTEAZA IMAGINEA LIEBSTER BLOG AWARD
-Am postat-o:)
2.Spune 11 lucruri despre tine
Ok.
1)Imi place foarte mult sa ma plimb prin parcuri
2)Ador florile
3)Ma enervez usor:)dar imi trece repede
4)Sunt timida
5)Nu-mi plac persoanele care mint
6)Mereu imi fac prietenii sa rada..chiar si atunci cand eu sunt suparata:))
7)Imi place sa privesc stelele(imi vin idei pentru fic-uri):))
8)Ma enerveaza faptul ca fratii mei inca ma cred mica(cateodata e chiar stanjenitor):S
9)Imi place sa citesc legende
10)Am putini prieteni...dar sunt adevarati.
11)Am momente cand plang fara un motiv anume.Doar ma descarc...

3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi




 Intrebari primite:*
1 . Care este melodia ta preferata ?


-Am mai multe...una dintre ele este Eric Saade - Stupid With You

2. Un lucru care te defineste
Cred ca timiditatea.:))Sunt prea timida!
3Cum ti se pare blogul de la care ai primit leapsa ?
-genial,il ador!
4. Ai o carte / serie preferata ?
Am am mai multe nu pot alege...:)
5.Care-i cel mai stanjenitor lucru care ti s-a intamplat :) ?Pai faptul ca m-am impiedicat si am cazut in fata colegilor mei la scoala:)))Uneori sunt cu capul in nori.
6.Vacanta sau scoala ?
Clar vacanta!!!Dar si scoala...
7. Cand ai mai multa inspiratie ? Ziua sau noaptea ?
Noaptea...dar si ziua.
8.Spune-ne un talent secret de-al tau !
Cred ca pictura:)Imi place sa pictez!
9. Cel mai curajos lucru ce l-ai facut vreodata
Chiar nu-mi aduc aminte sa fi facut ceva curajos....
10.Ce te atrage prima data la o carte ?Titlul si coperta
11)Ai un cuvant de spus ?
 Am o multime:*:*
Intrebarile adresate
1) Care este culoare ta preferata?
2)Ce aroma de inghetata preferi?
3)Ce culoare au ochii tai?
4)Care este serialul tau preferat?
5)Ce gen de filme preferi?
6)Care este cantaretul tau preferat?
7)Iti place sa pictezi?
8)Citesti carti de dragoste?
9)Daca ar fi sa pleci intr-o calatorie care ar fi destinatia?
10)Daca ai intali un actor/cantaret celebru cum ai reactiona?
11)Carte sau film?

4. Nominalizeaza 11

persoane (+link) care sa realizeze acest tag

Cred ca majoritatea l-au realizat...
Voi nominaliza doar persoanele care nu l-au primit deja...

5. Mergi pe pagina lor si anunta-i

Ok.:*

6. Nu da tag-ul inapoi !

Bine.Am terminat!:*


 







Niciun comentariu:

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină