lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 11 ianuarie 2012

Capitolul 3

Capitolul 3
Bella.Pov.
,,-Edward?Ce cauta Edward la mine in camera?Stai ce?''M-am trezit totul a fost doar in vis,geamul era deschis si vantul flutura perdeaua,era frig.Barr!M-am uitat la ceas,era abia 05:38,m-am bagat inapoi in pat,incercand sa adorm,m-am rasucuit si invartit si tot nu am reusit sa adorm.De ce l-am visat pe Edward?E normal asa ceva?Mi-a sunat alarma ,am inchis-o si m-am dat jos din pat.M-am dus in baie,mi-am facut dus.Apoi m-am indreptat spre dulap de unde mi-am luat o pereche de pantaluni albi si o bluza rosie,mi-am luat tenesi si jacheta mea neagra.Mi-am prins parul in coada si m-am machiat.M-am indreptat spre camera Elenei.Am intrat,inca mai doarme.Ce lenesa e!Vorbeste in somn?
-Stefan!Ce?
-Elena,trezeste-te!
-Ce?
-Elena!Nu mai visa la Stefen!Si trezeste-te sau o sa intarziem!
-Oh....Bella!Mi-ai distrus visul!
-Oh!Dragul de Stefan!
-Inceteaza!S-a ridicat din pat.
-Bine,ma duc sa i-au micul de jun!am spus si am iesit din camera.Am coborat scarile si am dat nas in nas cu ,,Pupaza".
-Unde ati fost aseara?Oh!Iar incepe!
-Nu e problema ta!Acum daca ma scuzi...
-Ce prost crescuta esti...Cine zice!
Elena.Pov.Dupa ce m-am imbracat am coborat scarile.
-Buna dimineata,Rose!
-Buna dimineata!Unde ati fost aseara?
-La o petrecere de ce?
-Nu vreau sa mai stati tarziu prin oras,aseara a fost gasit cadavrul unei fete la marginea paduri.Ce?
-Cum o chema pe fata?
-Jessica Stanley!Oh!Stateam cu ea in banca la ora de biologie.Era de treaba.
-Si cine a omorat-o?
-A fost atacata de un animal.Saraca.-Deci ne-am inteles,nu mai stati tarziu in oras,si nu va aventurati in padure!
-Ok!
-Spunei si domnisoarei ,,prost crescute"
-Te-am auzit ,,Pupaza"!
-Bella!am tipat eu la ea
-Multumesc,ca mi-ai spus Rose!Si Emmet?
-A plecat devreme.
-Bine.M-am indreptat in bucatarie unde Bella manca.Mi-am pus cafea in ceasca.
-Trebuie sa incetezi sa te mai comporti asa!
Bella.Pov.Ce au amandoua cu mine?
-Ma comport cum vreau!Ce o intereseaza pe ea unde am fost noi?
-Bella!
Mi-am terminat micul de jun,si Elena la fel.Am iesit din casa.
-Stii nu trebuie sa ma ignori!mi-a spus ea
-Nu te ignor doar ca nu am chef de vorba,nu am dormit prea mult sa stii!Ne-am urcat in masina.
-Ai aflat ca Jessica Stanley a fost gasita moarta!
-Ce?A murit o parasuta!
-Bella!
-O bine si cine a fost eroul!am spus eu.Stiu ca nu e adegvat sa iti para bine de moartea cuiva,dar chiar nu ma pot abtine.
-A fost atacata de un animal!Ce tare!Oh bine!Saracuta!Pe cine pacalesc eu!Super tare!
-Oh..imi pare rau..Greu de spus!
Am ajuns la scoala.Stefan se indreapta  spre masina.am iesit si masina.
-Pa,Elena si bafta!
-Ce?
Am intrat in scoala si peste cine credeti ca am dat.Oh da!Edward!Poate sa arate mai bine?
-Uitete pe unde mergi!Ce?
-Scuze!I-am spus si am trecut pe langa el
Elena.Pov.
-Buna Elena!Dumnezeule!
-Buna..aa.Stefan!
-Ce faci?m-a intrebat el zambindu-mi
-Bine,tu?
-Bine..Imi poti arata unde se afla clasa de mate?
-Da..sigur,urmeaza-ma!Am intrat in scoala toata lumea se uita la Stefen.
-Uite aici se afla clasa!i-am spus aratandu-i usa.
-Multumesc!s-a aplecat si m-a pupat pe obraz.Waw!Nu ma asteptam la asta!
-Pa,Elena!
-Pa!a intrat in clasa iar eu m-am indreptat spre ora de engleza.
Bella.Pov.M-am indreptat spre ora de biologie.M-am asezat in baca mea libera,nimeni nu statea cu mine in banca.Chiar ma bucur!Mi-am deschis manualul si i-mi repetam lectia,langa mine s-a asezat cineva....Edward.Super acum stau cu el in banca!
-Buna Bella,imi pare rau ca m-am comportat urat cu tine!
-Da te-ai comportat!i-am spus eu privind cartea
-Scuze!
-Scuze aceptate!i-am spus eu uitandu-ma la el
Edward.Pov.Edward concetreaza-te!Nu trebuie sa o omori!Ma holbam la ea,e frumoasa,ochi sai ciocalti,parul sau...Ma inebuneste!Ma uitam la gatul sau,as putea sa o omor inainte ca cineva sa scote vre-un sunet!Apoi as putea sa-i omor si pe ei.Nu!As putea sa o atrag intr-o clasa goala si acolo as putea sa......
-Porti lentile?Ce?Oh,ochi!La dracu!
-Nu!i-am spus si mi-am mutat privirea de la ea.
-Ieri aveai ochi auri,iar acum ii ai verzi spre negru!mi-a spu ea
-E de la neoane!
-Ok.....
A intrat profesorul in clasa,am ascultat lectiile astea de o mie de ori!O priveam pe ea!De ce nu pot sa o omor pur si simplu?Pentru ca nu vreau!Eu nu vreau sa o omor!Mirosul sau...Arsura din gatul meu ma inebuneste,dar nu pot,nu vreau sa o omor!Aseara am fost la ea acasa,am vrut sa o ucid,dar ceva,ceva ma oprit sa o fac.S-a trezit,probabil a crezut  ca m-a vistat,dar eu chiar am fost acolo.Ara ceva special,nu pot sa o omor!Trebuie sa stau departe de ea!
Bella.Pov.Toata ora s-a uitat la mine Edward.De ce?Cand s-a sunat s-a ridicat deodata si a iesit pe usa ca o furtuna.Ce ciudat!De ce face asta?Mi-am strins cartile si m-am indreptat spre baie.Dupa ce  am iesit de acolo m-am indreptat spre clasa de mate.Am urcat scarile,si am alunecat...Oops!Am inchis ochi si asteptam sa fac contact cu pamantul dar niste brate puternice m-au prins la timp,am dechis ochii.....Edward?Cand.... a ajuns aici,nici macar nu l-am vazut!Au ma doare mana ...m-am zgariat in ceva imi curgea sange..L-am privit pe Edward,m-a lasat jos si si-a intors privire.Puteam sa jur ca avea ceva la ochi!Poate am doar vedeni!A plecat!Nici macar nu  i-am multumit.M-am dus la ora de mate,ametita si cu o mie de intrebari trecandu-mi prin gand.
Edward.Pov.Eram aproape sa o...De ce dracu am salvat-o?Ce-i cu mine?Deodata sunt bun?Pe dracu sunt! Vampir si bun nu au ce cauta impreuna.Stefan a venit spre mine parea nervos.
-Frate,ce-a fost asta?m-a intrebat el
-Am salvat-o de la  o cazatura pe scari!m-am rastit-Nu te bucuri?In loc sa o omor, o salvez!Sunt un erou!
-Oh mai taci!Nu mai fa chesti din astea sau o sa fim descoperiti!
-Da sigur!
Elena.Pov.Ora asta am istoria,m-a indreptam spre clasa cand am fost strigata de Stefan.
-Ce ora ai?m-a intrebat
-Istoria,tu?
-La fel!
-Super!
Ne-am indreptatam spre clasa cand si-a facut apartia Damon.
-Hai,fratiore!Buna,printesa!Printesa?Cred ca glumeste!
-Buna,Damon!i-am spus
-Pa,Damon!i-a raspuns Stefan,facandu-ma sa rad
-Am ora cu voi!O minunat!Nu prea il suport!
-Super!a spus Stefan
Am intrat in clasa si m-am asezat in banca langa mine s-a pus Damon.Iar Stefan s-a pus in spate.
-Deci...surioara ta..ii da batai de cap fratelui meu!
-Ce vrei sa spui?l-am intrebat eu
-Nimic....
-Tu si Stefan aveti inele la fel?l-am inntrebat eu observandu-le inele care aveau o piatra albastra.
-Da..mi-a raspun simplu!
-Damon,cum adica sora mea ii da batai de cap fratelui tau?
-Las-o balta,bine!
-Ok.......A intrat profesorul la ora.
Bella.Pov.Dupa ora de mate,m-am indreptat spre cantina scoli,m-am intalnit cu Edward.
-Hei,multumesc!i-am spus eu. A trecut pe langa mine....Ma ignora?Ok...
Am intrat in cantina,Elena statea cu Stefan ,Damon si ,,blonda"la masa.Edward s-a asezat si el la aceeasi masa.M-am indreptat la masa unde statea Angela si Jasper.
-Hei,prieteni!i-am salutat eu
-Buna,Bella!mi-au spus ei doi la unison
-Deci sorata si ei.....a aratat spre frati Salvatore
-Da...Super nu?
-Bella,sora ta vine incoace!mi-a  spus Jasper
-Ura!Ce mai vrea acum?
-Ok....Deci de ce nu vi la masa cu noi?m-a intrebat Elena
-Imi pare rau dar nu sunt dorita!i-am spus eu
-Cum vine asta?Of!
-Azi vreau sa stau cu prieteni mei,bine!
-Bella,stai cu mine azi,si maine stai cu prieteni tai!Orcum nu se supara!Nu-i asa,baieti?
-Da,sigur!Du-te Bella!Of!Pe dracu!
-Bine!Ne mai vedem!
M-am indreptat cu Elena spre masa unde se afla el.M-am asezat fix langa el,alt loc liber nu era.
Se uita la mine cu ochii sai verzi.
Stefan.Pov.Damon si cu ideile sale!El a avut ideea geniala de a o chema si pe Bella sa stea la masa.El chiar vrea sa il vada pe Edward ucigand-o in fata tuturor?
Elena.Pov.De cand are Damon ochii albastri?Poarta lentile?Puteam sa jur ca la ora de Istorie ii avea negri.Ciudat nu?Poate sunt prea obosita,si am vedeni!

3 comentarii:

Stephany spunea...

Ce pot sa spun ? Imi place , imi place , imi place !
Abia astept urmatorul capitol .
Apropo , am inceput si eu un fic nou , asa ca , daca ai vrea sa te uiti putin peste el , m-as bucura enorm !
Iti las mai jos un link

http://stefany-stefany16.blogspot.com/

Kisses :X

Lauraღ spunea...

Mmm dragut!! Felicitari :)

Unknown spunea...

Ce...poveste! :)) Mi-a placut enorm

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină