lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 10 ianuarie 2012

Capitolul 2

Capitolul 2
Bella.Pov.Trei tipi au intrat pe usa,deci arata asa de....bine.Am intors privirea de la ei.Bella revino-ti in fire!Elena se holba si ea la fel ca toate fetele de prin jur.
-Elena!Pamantul catre Elena!Mi-am scuturat mana prin fata ei ca sa o fac atenta
-Oh...ce?
-Ai intrat in transa?Sunt doar niste baieti!am spus eu zambindu-i
-Da,asai!
-Se pare ca blonda deja a pus mana pe unu!am spus eu incepand sa rad
-Cel putin au mai ramas doi,unul dintre ei se holbeaza la tine!M-am uitat in directia in care privea Elena.Oh,frate!Tipul arata .....Bella!De ce se uita asa insistent la mine?A observat ca il priviam!Ce e cu mine?Trebuie sa incetez sa ma mai holbez la el.Ce frumos e!Parul sau are culoarea bronzului,iar corpul....M-am uitat la sora mea,spre ea se indrepta celalalt tip care seamana cu cel care inca ma priveste,celalat cu parul negru era cu Caroline dar o privea si el pe Elena.Ciudat!
Elena.Pov.
Se indreapta spre mine.Ce vrea?Doamne ce frumos e!Mi-am mutat privirea de la el pe Bella,care se holba la mine.
-Buna!Ma salutat ...el.Ce voce are...
-Buna!i-am spus eu zambindu-i.E asa de palid la fata si ochii sai au o culoarea caprui spre negru.-Te-ai mutat de curand?l-am intrebat
-Da...mi-a spus.Nu e prea vorbaret.
-Si ei sunt frati tai?l-am intrebat
-Da sunt frati mei.....Edward si Damon.mi-a spus el.
-Iar tu esti...?Trebuie sa-i stiu macar numele.Nu?
-Stefan Salvatore!
-Incantata,Elena Swan!mi-a zambit Ce  zambet are!
-Dansezi?M-a intrebat
-Sigur!am spus.M-a luat de mana.Mana sa era rece!Ne-am indreptat spre ringul de dans.
Bella.Pov.Se pare ca si Elena a pus mana pe unu.Tipul nu ma mai priveste.Probabil si-a dat seama ca sunt o ciudata!Trebuie sa merg la baie.In timp ce ma indreptam spre baie,am trecut pe langa el,m-a privit...Cu  dispret?Ura?Ce are cu mine?Avea ochii negri.Waw!Cred ca ar trebui sa ma intorc acasa.Am halucinati!Dupa ce am iesit din baie,Elena vorbea cu tipul cu care a dansat. m-am indreptat spre ea.
-Buna!am spus
-Buna,sunt Stefan!Tu esti?
-Sunt sora Elenei,Bella!
-Incantat!
-La fel!i-am spus.M-am asezat langa sora mea.
-Te-ai mutat recent,Stefan?l-am intrebat eu
-Da,eu si frati mei,Damon si Edward!Care e tipul cu privirea dura?
-Buna toata lumea!Eu sunt Damon!Deci Edward e cel care m-a privit urat!
-Buna!a spus Elena.Tipul era cu Caroline dar se holba la sora mea.
Elena.Pov.De ce se uita asa la mine?
-Tu cine esti,frumoaso!Mi s-a adresat el mie.
-Elena Swan,tu esti Damon,nu?
-Da,sunt..
-Elena cred ca eu am sa plec.Daca vrei ramai,ma duce Jasper.Ce?Ma lasa singura!
-Bella,nu pleci de la petrecere fara mine!i-am spus
-Vreau sa plec Elena!Ma plictisesc!Oh te rog!Se plictiseste!
-Te rog,mai ramai jumatate de ora!i-am spus eu
-Bine!mi-a spus
-Si maine veniti,la scoala?i-am intrebat
-Da!A raspun Stefan,si Damon a zambit.Damon statea langa Caroline si Bella,Caroline nu spunea nimic doar zambea,iar Bella,arata de parca ar vrea sa vomite cand Damon a sarutat-o pe Caroline.O cred!
Bella.Pov.Nu mai suport trebuie sa plec!
-Elena ma duc afara!i-am spus si m-am ridicat
-Du-te!mi-a spus si a inceput sa discute cu Stefan despre ceva
M-am indreptat  spre usa,am trecut din nou pe langa fratele lui Stefan ,Edward dar nu s-a mai uitat la mine.Am iesit din casa si m-am dus in gradina luminata de felinare,nu mai era nimeni,m-am asezat pe o banca si priveam minunatele flori din gradina.Probabil ceilalti sunt asa de ocupati sa se distreze inauntru prin camere.Bleah!Am ridicat capul si am privit cerul intunecat.Nici urma de vreo stea.
M-am ridicat de pe banca si m-am idreptat  spre locul pereceri.In fata usei statea Edward.Ma privea!Am trecut pe langa el.
-Stai!Mi-a spus el.Ce voce are!Bella revino-ti!
M-am intors ,era chiar in fata mea,se uita in ochii  mei.Eu i-am privit chipul,m-am pierdut in ochii  sai  negri.Revino-ti,Bella!
-Trebuie sa plec!i-am spus
-Nu,nu trebuie!mi-a spus el.Incerca sa ma priveasca in ochii cand vorbea.
-Ba da,trebuie!Am spus si am intrat in casa,el era in urma mea.
-Deci esti sora Elenei,Bella?m-a intrebat el
-Da,sunt!Iar tu esti fratele cel ciudat al lui Stefan,Edward?mi-a zambit
-Ciudat?Eu sunt cel care sta singur pe o banca si priveste cerul gol?De unde...?
-M-ai privit in gradina?Ma urmarit?
-Da.Ce ciudat,nu l-am vazut!
-Ma bucur ca te-am cunoscut!i-am spus si m-am indreptat spre ceilalti
Edward.Pov.Ceva nu este inregula!Nu-i pot citi gandurile nici ei nici Elenei,nu pot sa o constrang si pun pariu ca Damon a incercat sa o consranga pe Elena,dar nu i-a mers.Mirosul  Bellei ma atrage ,miroase asa de bine...Edward trebuie sa te aduni,nu poti sa faci asta aici!O ba pot,pot sa-i omor pe toti!Eu o vreau doar pe ea!Nu mi s-a mai intamplat niciodata,sa vreau pe cineva asa de mult!Am omorat o multime de oameni,ce conteaza unul in plus?M-am indreptat spre ei.Edward calmeaza-te!E doar un om!De ce nu-i pot citi gandurile?
Stefan.Pov.Ceva ciudat se intampla!Edward incearca sa faca ceva sau se gandeste la ceva!Si este cu siguranta  de  rau!L-am avertizat ca  nu trebuie sa omoare pe nimeni la petrecere,are timp dupa petrecere!Nu l-am mai vazut niciodata asa de agitat!Are legatura cu sora Elenei?Se uita in continu la Bella.Oh,nu!Nu!Elena nu merita asa ceva,mi-a povestit ca i-a murit parini intr-un accident,si ca locuieste cu Bella si fratele sau.Trebuie sa vorbesc cu Edward.
-Elena,pot sa plec?Chiar ma plictisesc!a spus Bella
-Nu!Pleci odata cu mine!Si oricum Jasper a plecat!a spus Elena
-Off!
-Te conduc eu daca vrei!Ce?Edward a inbunit?
-Edward trebuie sa vorbesc ceva cu tine!I-am spus ridicandu-ma -Urmeaza-ma!Edward se uita cu o  privire de parca  ar fi  vrut  sa ma  omoare.Am iesit afara din casa urmat de Edward.
-Lasa-o inpace!Orice gand ai!Uita-l!
-Uite ,,domnu de azi mananc nu mai iepurasi",nu e treaba ta ce am de gand sa fac eu cu Bella!
-Edward controleaza-te!Constrange pe alcineva si fa-i ce vrei! Doar las-o in pace!
-Tie ce iti pasa?Am omorat atatia  oameni si nu ai zis nimic!Are legatura cumva cu Elena?
-Nu e treaba ta!Daca vrem sa stam mai mult in orasul  asta trebuie sa incetam sa omoram oameni!Consrange-o!am tipat eu la el.Daca ar constrange-o nu ar fi o problema,nu stiu de ce nu a facut-o  pana
acum.
-Nu pot!Ce?Am crezut ca doar Elena nu poate fi constransa,Damon a incercat!Damon si Edward sunt obijnuiti sa omoare fete nevinovate.Si eu am omorat dar am luat o pauza,ma hranesc cu sange furat din spitale sau de la animale uneori.Am ucis prea multi oameni nevinovati!Dar frati mei cred ca e distractiv!Iar ce Edward isi doreste obtine!Dar nu si de data asta!
-Edward,nu poti sa o ucizi!
-Pe cine sa ucida?O minunat!
-O vreau pe Bella!Mirosul sangelui  ei ma inebuneste!
-Atunci,omoaro!Ce?Defapt venind de la Damon,nu ma surprinde!
-Insfarsit cineva de partea mea!
-Face-ti ce vreti!le-am spus si am plecat.
Bella.Pov.
-Mergem?mi-a spus Elena.
-Da!am spus si m-am ridicat de langa blonda, era beata.
-Bella!m-a strigat Edward
-S-a intamplat ceva?l-am intrebat.Elena a luat-o inainte ,ducandu-se la Stefan.
-Noapte buna,Bella! a spus si m-a pupat pe obraz.Stefan il privea pe Edward.Parea agitat.
-Noapte buna,Edward!s-a intors si  a  plecat.Elena zambea.M-am indreptat spre ea si ne-am luat la revedere de la baieti.Edward nu e chiar asa de ciudat!E chiar dragut!Ne-am uract in masina si Elena a condus spre casa.
-Deci....
-Deci ce?am intrebat-o
-Tu si Edward...
-Oh..nu!Nu e genul meu!i-am spus-Dar tu si Stefan?
-Eu si Srefan suntem doar prieteni.E dragut,locuieste cu frati sai,parinti i-au murit acum mult timp..
-Aha!am spus eu
Stefan.Pov.Am plecat de la perecere.De ce nu a incercat Edward s-o omoare pe Bella?Ma asteptam sa o muste in fata tuturor,dar in loc de asta a pupat-o pe obraz.Ciudat!Ce pune la cale?Elena e asa de frumoasa si sincera,pura,buna e diferita de toate fetele.Abia astept sa o vad din nou maine!
Edward.Pov.De ce sa o omor?Cand poate fi a mea de buna voie?O pot face sa se indragosteasca de mine!Nu pot citi mintea unui vampir,dar imi dau seama ca Stefan  simte ceva pentru Elena,Doamne,e doar un om!
Damon.Pov.Fratii  mei sunt niste idioti!
-Carolina,ai chef de distractie!O sigur ca ai!am spus si m-am uitat in ochi ei.Totusi de ce nu pot sa o constrang pe Elena?
Elena.Pov.Eram in camera mea gandindu-ma la Stefan,e asa de dragut.Imi place de el.M-am bagat in pat si am adormit cu gandul la el...
Bella.Pov.Ce cidat!Ce dragut!Edward e asa de frumos!M-a sarutat pe obraz!Buzele sale asa de reci pe pielea mea,parfumul sau....

3 comentarii:

Stephany spunea...

Cat de tare !@!!!!!!!!!!!!!!
Deci , pot spune ca din nou m-ai impresionat . Atat prin ideile cay si prin felul in care relizezi capitolele . Tine-o tot asa , ca esti pe drumul cel bun ! :D

Kisses :X

Lauraღ spunea...

OMG!!! Edward e nebun....!!!
Imi place..felicitari!!!

Unknown spunea...

E super!M-ai uimit. Mi-a placut tare tare mult.

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină