lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 29 decembrie 2011

16.Ignoranta

16.Ignoranta
Bella.Pov.
- O sa o ating, de cate ori am eu chef!Si tu nu ma poti opri!l-a amenintat Damon pe Edward.
-S-o crezi tu!
-Inceteati!am tipat eu la ei.-Sunt cumva invizibila?Damon i-a dat drumul lui Edward.
-Nu ,nu  esti!mi-a spus Damon venind langa mine.Incerca sa il inerveze pe Edward?
-Stai departe de ea!a spus Edward venind si el langa mine lundu-ma de mana.Ma simt ca o jucarie,pentru care se cearta doi copii...,,E a mea!''Ba nu,e a mea!",,Ba nu,e a mea!".........In timp ce mergeam spre biroul directorului,cu Edward in partea stanga si Damon in partea dreapta,ma simteam ciudat.De ce? Pentru ca amandoi se holbau la mine.
-Ce tot va holbati?i-am intrebat eu
-Esti iubita mea!mi-a raspuns Edward accentuand cuvantul ,,iubita"si uitandu-se la Damon
-Ok!Am inteles ca iubita mea e si iubita ta!Ce tare nu?a spus Damon sarcastic
-Damon ,problema e ca nu mai este iubita ta!i-a spus Edward
-Ti-a spus ea ca s-a despartit de mine?l-a intrebat el.Iar au inceput!Of!.....Daca e sa te gandesti asa..eu nu m-am despartit de Damon....doar i-am spus sa nu ma caute.......asta se pune?
-Desparte-te ,Bella de el!mi-a spus Edward .Vorbeste serios?
-Ce?am spus eu si Damon la unison
-Desparte-te de el!Nu poti sa fi si cu mine si cu el!Alege!Credeam ca stie ca pe el il iubesc,dar probabil vrea sa auda asta si Damon.
-Cine esti tu sa-i spui ce sa faca!a tipat Damon la Edward
-Tu sa taci!Haide ,Bella spune odata!Eu sau el?Asta era ?Stie deja raspunsul,dar vrea sa il chinuie pe Damon!Am tacut din gura si am mers in continuare nebagandu-i in seama.Am intrat in biroul directorului.
-Buna ziua,dl.director!am spus eu
-Buna ziua,dominsoara Swan!S-a intamplat ceva!A fost intrerupt de Edward si Damon care intrau pe usa.I-am povestit directorului.Eu am scapt cu o atentionare iar baietii s-au ales   cu o detentie de 2 ore  dupa terminarea cursurilor.Am iesit din biroul directorului indreptandu-ma spre urmatoarea ora.Mate.
-Bella,de ce ma ignori?m-a intrebat Edward.Nu i-am raspuns ,si o merita!Stia bine ca l-as fi ales pe el!Dar nu.....trebuia sa-i raspund de fata cu Damon!
-Tu ce te tii dupa noi?l-a intrebat pe Damon
-Ce?Am mate!Si care ar fi problema ta?a spus Damon
Am inceput sa fredonez o melodie.Edward ma tras de mana ,facandu-ma astfel sa ma intorc si sa il privesc
-Bella,ma omori!a spus Edward.L-am ingnorat si am inceput sa fredonez
-Tu ce razi,boule?l-a intrebat Edward pe Damon
-Te ignora!a pufnit Damon in ras.Ce rade?Am deschis ochi si ma uitam la Damon
-Edward vrei sa raspund la intrebare ta?am spus eu
-Da!a spus Edward cu un suras pe fata , Damon nu mai radea se uita la mine
-Nici unul!Ha!Il iubesc pe Edward dar merita o lectie,si Damon la fel!Eu nu apartin nimanui!
-Ce?au intrebat ei  la unison.
-Cum?a intrebat Edward
-Haaahaaaaaa.....ce tare e!radea Damon
-Bella!Nu poti sa-mi faci asta!mi-a spus Edward
-Cine zice?am intrebat  si am plecat.Am degand sa-i ignor pe amandoi.Am intrat in clasa  de mate ,Damon era in urma mea.M-am asezat in banca mea langa mine s-a asezat cineva.Wow!Un baiat ,foarte frumos.Nu l-am mai vazut la cursul de mate.Probabil e nou!
Avea culoarea parului aproape ca a lui Edward,dar ochi nu-i avea verzi ci albastri ca ai lui Damon.Chiar trebuie sa imi amintesc de fiecare data de ei?M-a prins holbandu-ma la el si am intors privirea.Se pare ca si Damon il priveste pe ......
-Buna!mi s-a adresat el
-Buna!am spus eu.Pare dragut.
-Cum de tu nu sari pe mine?m-a intrebat el
-A sarit cineva pe tine?l-am intrebat eu chicotind
-Majoritatea fetelor din scoala si un baiat.....
-Un baiat?Haahaaa
-Da un baiat...Apropo eu sunt David Stanley tu esti...?
-Isabella Swan ,dar prefer Bella.i-am spus eu
-Incantat de cunostinta Bella!
-La fel!
-Bella,am o intrebare!mi-a spus el
-Spune!
-Tipul din a treia banca ma priveste ciudat !E gay?Ce?M-a pufnit rasul.Tipul din a treia banca era...hahaa..... Damon.Serios,Damon gay?
-Nu mai rade!mi-a spus el.
-Nu e gay!Este fostul meu prieten!am spus eu
-Aaaa .........Asta explica multe!a spus el
A intrat profesorul de matematica si a inceput sa predea o lectie.........S-a sunt de pauza.
-Bella,ai putea sa imi arati unde e clasa de engleza?m-a intrebat el
-Sigur,si eu am engleza!
-Super!Ma inteleg bine cu David.Mergeam pe hol,David imi povestea despre sora lui mai mica.Cand deodata am fost strigata de ......Edward
-Bella,avem engleza impreuna!Nu il bagam in seama ,chiar daca imi era greu...Bella,merita o lectie!imi spuneam eu in minte.
-Hei,te striga un baiat!mi-a spus David
-Da,stiu dar il ignor!David se uita mirat la mine
-De ce?m-a intrebat el
-Fostul iubit!i-am raspus eu
-Stai putin.......Tu cati fosti iubiti ai?M-a intrebat el
-Doi.......De ce?am intrebat eu
-I-ai parasit pe amandoi deodata?m-a intrebat David
-Bella,te rog iarta-ma!Edward era langa mine ,Ignora-l!Ignora-l!
-David,putem sa ne grabim spre cursul de Engleza?l-am intrebat eu pe David,ignorandu-l complet pe Edward
-Sigur!mi-a raspun David urmandu-ma spre sala de engleza.
-Ce?Bella!Striga Edward
-De ce nu il ierti!m-a intrebat David
-Vreau sa-i dau o lectie!
David a chicotit.
-Si baiatului care am crezut ca e gay ii dai o lectie?m-a intrebat David
-Da!...Eu nu sunt a nimanui!Am spus
-Bine....Dar de ce ii ignori?
-Si ei m-au ignorat,erau prea ocupati sa se certe pe mine!
-Si ce ai de gand sa faci?m-a intrebat el
-Pai.......le-as putea arata ca pot sa fiu si cu alcineva!Adica cu el!Daca m-ar ajuta!
-Cu cine?Chiar nu se prinde?
-Cu alt baiat!am spus eu
-Vrei sa te ajut?A dat Dumnu!:))Greu se prinde!
-Daca vrei?Hai ajuta-ma!Te rog!........
-Bine!Da!Da!....O sa le arat eu lor!,,Bella e iubita mea'',,Ba nu e a mea''......,,Nu e a lui David":)))
-Sti ca asta implica si saruturi!am spus eu.Sa-i vad pe baieti!..:))
-Nici o problema!Te ajut pentru ca nu mai vreau sa sa fiu asaltat de fete si mai ales de baieti!Am iubita!mi-a spus el cu un zambet pe fata.Am incepu sa chicotesc,imaginadu-mi cum ar fi David asaltat de un baiat...:)))
-Ok!Multumesc!Esti un adevarat prieten!
-Cu placere! Cand incepem sa ne prefacem?m-a intrebat el
-De acum!am spus si  l-am sarutat .Ma simt ca o tarfulita!Dar merita!Se apropie Edward ,iar Damon e in partea cealalta a coridorului!:))Ma simt putin vinovata din pricina lui Edward!Dar eu nu sunt a nimanui!Chiar daca il iubesc,nu trebuia sa se comporte asa,stia raspunsul,il algeam pe el,dar Damon ar fi suferit !
-Bella!?
-Bella!?
Ce distractiv!:))














3 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!!!!!!!!
Esti GENIALA ! Frate ! In fiecare zi , dupa ce-ti citesc capitolul pe care il postezi , abia astept sa vina ziua urmatoare !

Imi place mult ficul asta ! Cred ca a devenit un drog pt mine :D

Cel mai bun cap !
Tine-o tot asa :)
Kisses :X

Lauraღ spunea...

"-Bella,am o intrebare!mi-a spus el
-Spune!
-Tipul din a treia banca ma priveste ciudat !E gay?"
=))=))=))=))=))
Cat am ras la faza aia!!! =)) Esti geniala! Si imi pare rau ca nu am lasat si la capitolele din urma comentarii,insa imi exprim acum parerea printr-un singur cuvant " minunate".
Felicitari pentru fic este superb!!!
X.o.x.o. Laura

lory96 spunea...

wow , un iubit( fals) tare ideea.Ce tare a fost faza cu dar tu cati fosti iubiti ai?:))))))))) TARE CAP. :*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină