lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 4 ianuarie 2012

21.Ma mint singur!

21.Ma mint singur!
Damon.Pov.
Ma uitam la Bella cum cobora din masina,m-am despartit de Katherine,pur si simplu nu merge.Eu nu o iubesc pe ea si nici ea pe mine,cred.Ce se intampla cu Bella?Plange?M-am uitat in directia in care privea si ea.O Dumnezeule?Edward cu Katherine!?M-am indreptat catre Bella!Nu merita asa ceva!Eu am avertizat-o!Totusi ma doare sa o vad pe Katherine cu Edward!O va face si pe ea sa sufere!
Bella.Pov.Lacrimi tradatore.Intai Tanya apoi Katherine?Cum ramane cu Damon?Edward e un........
-Buna,Bella!
-Buna,Damon!i-am spus eu stergandu-mi lacrimile cu un servetel
-Nu merita,Bella!Nu mai plange!mi-a spus el apoi m-a tras intr-o imratisare.
-Damon,il urasc!De fapt il iubesc!Nici eu nu mai stiu........
Edward.Pov.
Am iesit din masina impreuna cu Katherine.
-Edward,ce crezi ca va spune Bella?m-a intrebat ea
-Nu-mi pasa!se uita socata .Tie iti pasa?am intrebat-o
-Edward,eu sunt cu tine pentru al face gelos pe Damon!Da,si eu sunt cu tine din acelasi motiv,de a o face pe Bella geloasa!
-Katherine,mi-am dat seama!
-Si tu incerci la fel nu?
-La ce te referi?
-Vrei sa o faci geloasa pe Bella!
-Nu.Eu nu o mai iubesc!
-Edward,te minti singur!
-Nu  o mai iubesc!am tipat eu la ea
-Da,sigur!Sa mergem la ore!Katherine m-a luat de mana si ne indreptam spre cladire.Katherine s-a oprit brusc si se uita spre o masina.Masina Bellei?
-Katherine,e totul o.....Il urasc!O urasc!Defapt pe cine pacalesc, o iubesc!Nu mai suport!Bella mea in bratele lui Damon!Nu mai este Bella ta!Taci!Tu sa taci!.....Ok,am ajuns sa ma cert cu mine insumi!
-Edward ,nu iti pasa nu?m-a intrebat ea uitandu-se la mine
-Oh...mai taci!Am mers mai departe trecand pe langa ei.Bella,plangea?De ce?
Bella.Pov.
De ce se holbeaza la mine?Nu o are pe Katherine?Cel putin pe ea nu a rapit-o!
-Damon,ma duc la ora,am biologia!am spus eu
-Avem biologia!mi-a spus el
-Oh,da!Sa mergem!
Am intrat in scoala.
-Bella?Tipa Rosalie
-Ce e?am intrebat-o eu
-Edward e un nenorocit!Umbla cu iubita ta!a  spus ea, aratand spre Damon-Tu nu ai nimic de spus?
-M-am despartit de ea!i-a spus Damon.Ce?De ce facuse asta?
-Dar tu?Il lesi asa?m-a intrebat Rose
-Si ce ar trebui sa fac?am intrebat-o eu.-L-am vazut sarutandu-se cu Tanya,iar acum e iubitul Katherinei!Ce sa fac?
-Pai....fi iubita lui Damon!Ce?E nebuna?
-Nu!am spus eu-In plus de asta la ce m-ar ajuta?Edward nu o sa fie gelos!Sau ceva de genul asta!
-Serios?I-a priveste-l!Ce?Am privit unde se uita si Rosalie.Edward ma privea,doar atat!
-Ti se pare!i-am spus eu
-Cum spui tu!
-Serios ,Rosalie!El nu ma mai iubeste,si nici eu!Nici macar nu cred ca ma iubit,vreodata!
-Da,sigur!
-Pa,Rose!Am spus si m-am indreptat spre clasa de biologie,Damon era in urma mea.
Am intrat in clasa si m-am asezat in banca.Apoi Damon a venit si s-a asezat in locul lui Edward.
-Damon,nu e locul t.....
-Da-te din banca mea!i-a spus Edward lui Damon
-Oh...Bine!Nu am chef de tine azi Cullen!i-a spus Damon
Edward s-a trantit in banca ,apoi si-a trantit cartile pe masa.Ce are?Il deranjeaza prezenta mea?Nu l-am privit.Mi-am scos cartile si am inceput sa desenez flori pe caietul de biologie.
-Inceteaza!CE?Nu l-am bagat in seama.
-Inceteaza!
-Ce e?am intrebat continund sa desenez
-Lasa dracu pixul jos!Ce e cu el?
-Uite,care e treaba Cullen,desenez  cand vreau si ma opresc cand vreau!si desenam in continuare.Nu inteleg ce il deranjeaza!Nu l-am pus eu sa priveasca!M-a apucat de mana si mi-a luat pixul si la aruncat!
-Hei!Eu acum cu ce scriu,idiotule?i-am spus eu
-Nu imi pasa!Dracu sa il ia de pix!Pe tine sa te ia!
-Te urasc!Nu putea sa se gandeasca la Katherine ,daca desenam eu?
-Si eu!
-Bun!
-Bun!
-Inceteaza!
-Inceteaza,tu!
-Terminati,azi?ne-a intrebat Damon,amuzat.De ce era amuzat?
-Cullen e un idiot!
-Si tu esti o proasta!Gata!Pana aici!
-Si tu esti un prost ,un play boy care m-a rapit!Si care si-a tras-o cu  toate fetele din scoala!Oops!M-a uitam la fata lui Cullen!Nu e bine!
-Ce a facut?tipa Damon
-Am vrut sa spun.......care ma respins!
-Da ,sigur,Bella!Si eu sunt Tinker Bell! Te-a rapit?
-Nu!
-Bella,minti!Edward te-a rapit!
-Nu ma rapit.Bine?Am fost deacord ca sa plec cu el!
-Ok.....Sunt sigura ca nu m-a crezut!
Edward inca se mai holba la mine.
A intrat profesorul in clasa si  a inceput sa predea.Pe la jumatatea orei mi s-a facut rau.Imi era greata si ameteam.
Am lesinat.
M-am trezit in bratele cuiva......Damon.
-Esti,bine?
-Imi vine sa vomit.I-am spus.M-a dus la baie.
-Bella,te simti bine?
-Nu!Runda doi.
-Bella!
-Cred ca e de la micul de jun!i-am spus eu in timp ce m-a ajutat sa ma ridic.M-am dus la chiuveta ,am dat drumu la apa si m-am spalat pe fata.
-Trebuie sa te duc la dispensar!mi-a spus  el
-Oh nu!
-Haide,Bella!m-a luat in brate.Totul se invarte cu mine.
Edward.Pov.Ce a patit?De ce ii este rau?E bolnava?De la accident?Si de ce dracu stau intr-o clasa ,in loc sa fiu alaturi de ea?

4 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!!!!!!!!!!
Ce s-a intamplat cu B ? Oare e insarcinata ? Doamne ! Ce n-as da sa fie ! Ar fi totul mult mai amuzant :D
Astept cu nerabdare urmatorul cap .
Kisses :X

Miranda. spunea...

clar e insarcinata

AndaAnduta spunea...

ok...sper ca nu e ce cred eu ca e, pentru ca nu vreau ca Edward sa fie tata...Damon e mai simpatic :D (in fic ma refer)

lory96 spunea...

spune-mi te rog ca nu este insarcinataa!!!! dar de fapt e bine ca daca e insarcinata este cu Edward asa ca e foarte bine;))

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină