lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

vineri, 13 ianuarie 2012

Capitolul 6

Capitolul 6
Elena.Pov.Sunt total confuza.Trei vampiri au fost in casa la mine,unul m-a sarutat,iar altul o vrea pe sora mea.E o nebunie.Bella s-a dus in camera ei,era speriata si eu la fel.Puteau sa intre oricand in casa.Am urcat si eu in camera mea.M-am dus la baie.Cand am iesit din baie,l-am vazut pe Stefan era in fata ferestrei,am vrut sa ies din camera dar acesta a ajuns inaintea mea.
-Nu iti fac nimic!mi-a spus el,era prea aproape de mine
-Atunci ce vrei?l-am intrebat,voce imi tremura imi era teama
-Elena eu nu sunt ca el..nu iti vreau raul....
-Daca nu i-mi vrei raul,pleaca!i-am spus
-Bine!mi-a spus si a disparut.M-am dus spre fereastra si am inchis-o.Trebuie sa fac un dus!Imi plece de el,dar la dracu e un vampir!Un vampir real!
Dupa ce mi-am facut dus,m-am schimbat in pijamalele mele albastre si m-am bagat in pat.Nu pot sa dorm,mi-e teama daca Edward se intorce dupa Bella?
Bella.Pov.Am intrat in camera mea si am inceput sa plang.Ce vrea de la mine?Sa ma faca vampir,doar pentru ca el a fost indragostit de o fata care semana cu mine?O anume Katherine?Daca se va intorce?M-am dus in baie si am facut un dus,m-am schimbatat in pijamale si m-am bagat in pat.Nu pot sa dorm,cand inchid ochii imi apre imagina cu chipul sau.
,,Stateam pe o canapea rosie,Edward era si el nu puteam sa-i spun nimic,s-a apropiat de mine si m-a muscat..."TarrrTarrr.Un cosmar!M-am ridicat din pat,am stins alarma si m-am dus la baie.M-am imbracat cu o perche de blugi negri si un tricou roz,mi-am luat cizmulitele negre,si geaca mea neagra.Mi-am lasat parul pe spate.M-am indreptat spre camera Elenei,am intrat.Nu se afla in pat,poate e la baie.
-Elena esti acolo?Am batut la usa,am intrat nici in baie  nu se afla.Am coborat scarile si m-am indreptat spre bucatarie.Nu era,in bucatarie era doar ,,Pupaza",care isi beia cafeaua.
-Ai vazut-o pe Elena?am intrebat-o
-Buna diminata si tie!mi-a spus ea -Elena a plecat cu un baiat!Ce?
-Care baiat?am intrebat-o
-S-a intamplat ceva de esti asa de agitata?
-Nu.Cu ce baiat a plecat?
-Parca il chema...Stefan!Ce?E nebuna?A plecat cu un vampir!
Am iesit din bucatarie,Rose striga dupa mine dar eu am iesit din casa.Daca au luat-o ca sa ma atraga pe mine?Daca o omoara?Am inceput sa alerg spre casa lor,era destul de aproape.Am batut tare in usa si am strigat.
-Stefan stiu ca ai luat-o pe Elena!Stiu,sunt de-a dreptul nebuna ca strig la usa unor vampiri!
S-a deschis usa si am fost trasa pur si simplu in casa.
-Hei!am tipat eu Era Edward!-Imi poti da drumul te rog,esti chiar puternic!
A inceput sa rada si mi-a dat drumul la mana.
-Stefan a luat-o pe Elena,o tine aici?l-am intrebat
-Nu,si Stefan  nu a luat-o pe Elena, ea a vrut sa mearga!mi-a spus el Elena a inebunit?
Elena.Pov.Eram la cafenea cu Stefan.De ce am acceptat?Pentru ca eram curioasa sa aflu despre vampiri,si oricum mi-a promis ca nu imi va face nimic.Nu prea am incredere in el,dar merg pe risc!
-Deci miturile legate de voi sunt adevarate?l-am intrebat
-Unele..mi-a spus el
-Te poti vedea in oglinda?
-Da.mi-a raspus simplu
-Usturoiul?
-Bun de mancat!Ok...asta e ciudat.
-Apa sfintita?
-E buna de baut!Waw!
-Soarele?
-Da,m-as face scrum,dar inelul ma protejeaza!Mi-a aratat el inelul
-Dormi intr-un sicriu?
-E doar un mit!
-De ce o vrea Edward pe Bella?
-Sangele ei,il atrage,plus ca seamana cu cea care la transformat si de care a fost indragostit!Super,acum Bella este tinta unui vampir!
-Vrea sa o transforme?l-am intrebat
-Da,Katherine i-a frant inima cand a plecat cu Klaus,iar acum a descoperit-o pe Bella...
-Nu poate sa faca asta,trebuie sa il opriti....
-Elena iti propmit ca nu-i va face rau surori tale!Trebuie sa mergem la scola!mi-a spus el
-Bine,de ce ar merge un vampir la scola?am intrebat m-ai mult pentru mine
Am urcat in masina lui.Acum chiar nu mai imi este teama de el.Si e chiar dragut!
Bella.Pov.-Bine,multumesc ca m-ai informat!Acum trebuie sa pleca la scoala!i-am spus si am dat sa ies din casa.Dar el m-a prins de mana.Oh!Nu!Te rog Doamne!
-Te conduc,eu!Mi-a spus si mi-a zambit
-Pentru o clipa am crezut ca vrei sa ma ai  drept gustare la micul de jun!am spus eu
-Bella ,nu as face asta!mi-a spus
-Atunci de ce vrei sa ma transformi?l-am intrebat privindu-l
-Pentru a fi a mea!Nu vreau sa mi te ia nimeni!S-a apropiat de mine si a incercat sa ma sarute
-Eu nu sunt Katherine!si m-am departat de el
-Nu,nu esti!Esti diferite de ea!mi-a spus
-Daca ai iubit-o de ce nu esti cu ea acum?l-am intrebat-Ai ucis-o?
-Nu!Cum poti sa crezi asta?Era vampir!A plecat cu altul m-ai puternic ca mine!Ohhh!
-Imi pare rau,Edward!Dar...eu nu sunt ea!
-Ti-ai dorit vreodata ceva asa de mult incat ai face orice sa-l obti?m-a intrebat uitandu-se la mine
-Edward eu nu fac parte din lumea ta!Eu...eu trebuie sa plec!i-am spus
-Ai putea face parte din lumea mea.......
-Nu,Edward!Asta vrei sa fiu ca ea?Vrei sa devin ca Katherine,apoi sa plec..Se uita uimit la mine!
-Trebuie sa plec!i-am spus eu.A venit langa mine m-a luat de mana si m-a sarutat.
-Edward....Eu nu....
-Da stiu,nu esti ea!Tu esti Bella,si nu te voi transforma,vei fi pura si  libera,buna opusul la ce a fost ea, un inger.Ingerul meu!
-Edward eu si tu...nu putem!
-Ba da...putem!Si m-a sarutat din nou!Doamne,ma saruta un vampir,si pe deasuprea vrea sa fiu cu el!Cel putin nu ma va mai transforma!
-Haide,Bella!Mi-a spus el si s-a retras.M-a luat de mana si am iesit din casa,mie putin teama..
E frumos,dar el nu ma vrea pe mine....ci o vede pe Katherine prin mine!Cat de bine seman eu cu ea?Edward s-a urcat in masina si eu la fel.
-Edward,nu mi-am luat geanta cu carti de acasa!i-am spus.
-Nici o problema ti-o aduc eu!A spus si a disparut!Cum face asta?!E asa de rapid!E asa de frumos!..Bella tu te auzi ce zici acolo?Esti atrasa de un vampir!Revino-ti!A aparut!Mi-a zabit.Mi-a dat geanta cu cartile!
-Multumesc!i-am spus-Esti uimitor!
-Stiu!A inceput sa conduca,spre scoala.Cand am ajuns ,am coborat din masina si el m-a luat de mana.
Toti se holbau la mine si la el.Fetele erau geloase si suparate.Daca ar stii ca e vampir...ar face pe ele de frica.
-Edward,toti cred ca suntem impreuna!i-am soptit eu
-Si nu suntem?Ce?Cred ca glumeste!
-Nu,nu suntem!Am..
-Ai iubit?m-a intrebat el aratandu-si dinti stralucitori.
-Nu.
-Si eu care credeam ca o sa am parte de o bataie...
-Edward...bine,bine!Glumesc si eu,nu ca m-ar invinge!
-Nu putem fi impreuna.....
-Cine spune?m-a intrebat uitandu-se in ochii mei,cu oceale sale verzi
-Eu....
-Te pot obliga!mi-a spus Oh!Te rog!Vampir idiot...
-Credeam ca o faci deja!
Mi-a zambit.
-Deci draga mea iubita ce ora ai?m-a intrebat
-Cum mi-ai spus?
-Iubita!Esti iubita mea nu?
-Nu!m-am rastit eu M-a strans de mana.
Elena.Pov.Am coborat din masina lui Stefan,a coborat si el si-a intors privirea spre...Acela e..Oh!Nu!Nu!.. Bella cu Edward?Ce dracu?Se tine de mana cu un vampir?A inebunit?
Stefan.Pov.Edward a inebunit complet!
Damon.Pov.E mai nebun decat mine!Ce distractiv va fi!:))

5 comentarii:

Lauraღ spunea...

Damon e...Damon :)) un cuvant mai potrivit nu cred ca exista :))
Superb capitolul! Felicitari pentru el si spor la scris in continuare!!!

Stephany spunea...

Cat de tare !!!!!!!!!!!!!!
Deci imi place muuuuuuuult de tot .
Ceea ce nu inteleg este de ce nu ii dai si lui Damon mai mult de o replica ! Esti chiar asa de suparata pe el ? :)
Oricum ,.... astept next-ul !

Kisses :X

Unknown spunea...

Foarte tare!
Mai ales finalul care mi-a placut la nebunie. Ce pot sa spun...foarte foarte frumos. Sunt indragostita de povestea ta.

AndaAnduta spunea...

Da, la ce ne puteam astepta de la Damon :)) Dar oricum, super capitol, super fic >:D< Fug la next

lory96 spunea...

dar saracu Damon? este singur?

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină