lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

vineri, 9 decembrie 2011

4.Sarutul

4.Sarutul
Apoi melodia s-a terminat si ne-am intors la locul unde se afla Alice si Jasper, deoarece ceilalti inca mai dansau.Ce a vrut Damon sa spuna cu ,,Nu si de data asta Cullen"?Ciudat, nu?Jasper si Damon discutau despre un meci de fotbal,iar Alice imi povestea despre cum s-a intalinit ea cu Jasper. Rosalie si Emmet s-au intors de pe ringul de dans,razand .
 -Ce e asa de distractiv?a intrebat Damon care statea langa mine pe canapea.
-Bro,trebuia sa fi vazut ,cum a cazut haahaaa?Cine a cazut de e asa de amuzant?
-A cazut fufa lui Edward !A spus Rosalie printre chicote.E moarta de beata !Auzi la ea,,Iubi,ma duci si pe mine acasa ca nu stiu pe care usa sa ies!"a imitat-o Rose pe  fufa .Toti ,inclusiv eu am inceput sa radem.-Sa vedeti ce raspuns i-a dat Edward.,,Mike,du-o tu pe asta acasa! Nu  ma simt in stare sa conduc. "ne-a spus Emmet incepand sa rada mai tare.Si noi radeam si glumeam pana a aprut idotul de Cullen.
-Ce este asa de amuzant, Bella?M-a intrebat Cullen,nervos.Razi de mine si de iubita mea?
-Iar te iei de ea?l-a intrebat Damon pe Cullen ridicandu-se de pe canapea.-Cu totii radeam, cum de tu ai vazut-o numai pe Bella razand?mi-a sarit Damon in aparare.V-am spus vreodata cat de mult imi place de Damon?Da ca nu, v-o spun acum!
-Tu ce te bagi?E mai importanta curva asta ,care oricum va ajunge in patul meu ,decat prietenia noastra?Prostul dracului ,auzi la el daca eu sunt curva atunci el ce e ,afemeiat?Obsedat sexual?
-Pe cine faci tu curva ,prostule!m-a enervat la culme idotul
-Te lasi tu greu da tot curva ramai.Mi-a spus el
-Edward!a marait  Damon la el.Apoi el nu a mai spus nimic.Invitati se retrageau prin camerele casei lui Alice.Nici nu vreau sa imi imaginez ce faceau.
-Hai sa jucam ceva!A spus Alice plictisita
-Ce sa jucam?a intrebat Damon
-Adevar sau provocare!a raspuns Emmet vesel
-Da!Sa jucam !am spus toti in cor
-Emmet tu ai venit cu ideea,tu esti primul!a spus Rose
-Alice ,adevar sau provocare?a intrebat-o Emmet pe Alice
-Provocare!A spus ea parca vrand sa se razgandeasca cand a vazut fata diabolica a lui Emmet
-Te provoc sa trimiti tuturor din agenda telefonului tau propozitia,,Sunt lezbi si ma mandresc!"
-Bine !a spus Alice luand telefonul si trimitand mesajul tuturor!Dupa cateva secunde se auzeau telefoanele.Am citit cu toti mesajul in care scria,,Sunt lezbi si ma mandresc,dar Emmet e un om mort!Si toti am inceput sa radem
-Rose ,adevar sau provocare?A continuat Emmet
-Provocare. a spus ea
- Te provoc sa  iei un pahar de apa si sa ti-l torni in cap.Zis si facut ,Rose s-a dus in bucatarie si a luat un pahar cu apa ,si l-a rasturnat in cap ,iar acum era uda si pe tricou.Ce imaginatie mai are si Emmet.
-Te-ai racorit Rose?A intrebat Emmet amuzat de privirea furioasa a lui Rose.
-Urmezi tu!l-a amenintat Rose.
-Bella, adevar s-au provocare? m-a intrebat Emmet
-Adevar.am spus eu fiind putin speriata de ce ar putea Emmet sa ma puna sa fac daca asi alege provocare.
-Haide Bella doar nu ti-e frica?Nu?m-a intrebat Emmet
-Nu.am raspuns.Bine atunci aleg provocare.
-Asa mai merge!Te provoc sa-l saruti pe Damon!CE A SPUS?
-CE?Am tipat
-Bella e doar un sarut!mi-a spus Emmet amuzat de  fata mea si a lui Damon.
-Bine.M-am apropiat de Damon ,si mi-am presat buzele de ale lui.Simindu-i dulceata buzelor.Ne-am sarutat.Doamne ce bine saruta!Cand ne-am oprit  eram rosie la fata ,si Damon se uita la mine zabind.Am intors privirea si ceilati se uiatau cand la mine cand la Damon,iar Edward se uita nervos la Damon.Si apoi a intors privirea la mine,privindu-mi fata.Am intors privirea ca sa il vad pe Emmet cum ii punea  pedeapsa lui Damon.
-Te provoc ,sa te incalti cu o pereche de pantofi cu toc!Si sa faci o defilare. M-a bufnit rasul,nu mai imaginandu-mi!
-Bine Alice adu-mi o pereche de pantofi !a spus Damon
-Da nu cred ca-ti vin. A spus Alice amuzata  coborand cu o perche de pantofi rosii
-Ii port asa. a spus Damon
-Da ii strici!A spus Alice
-Promit ca iti cumpar alta perche, bine?
-Bine!a spus Alice dandu-i pantofi lui Damon.Damon i-a incaltat pe jumatate si defila prin casa ,strambandu-se.Am ras cu lacrimi.Apoi Damon i-a dat jos din picioare si sa incaltat cu pantofi sai.Acum urmeaza  Edward.
-Edward ,adevar sau provocare?l-a intrebat Emmet pe Cullen
-Provocare. a spus el ranjind.
-Te provoc s-a  stai incuiat
intr-un dormitor 20 de minute cu Bella!CE?NU !TE ROG DOAMNE !NU CU IDIOTUL ASTA!
-Bine!Accept cu placere!a spus Edward  amuzat.De ce eu?De ce? De ce cu el?Damon se uita urat la Edward .
-E inregula Bella daca iti face ceva tipi, da?M-a intrebat la misto Emmet
-Bine! am spus eu.Ce se putea intampla?
Am urcat pe scari intr-o camera ce parea a fi dormitorul lui Damon.
-Singura camera  neocupata de petrecareti, este  dormitorul meu. a spus Damon.Care parea iritat de situatie.Adica eu si Blay Boy-ul scoli incuiati 20 de minute in dormitorul sau.
-E frumoasa camera !am spus eu.
-Mersi!a spus el.
-Sa nu faceti prostii!A spus Emmet amuzat de fata mea speriata
-Emmet!Am spus eu nervoasa.A inchis usa.
M-am indreptat sa ma asez pe patul lui Damon.M-am asezat si am stat tacuta cateva minute.Edward se uita la mine.
-Ti-a placut sarutul lui Damon?m-a intrebat el.Ce il intereseaza?
-Da mi-a placut!Am spus eu incercand sa-l inervez si a functionat.
-Eu as putea sa te sarut mai bine de cat el.Cand o sa zboare porcii eu o sa ma sarut cu asta!
-Bine ,cum spui tu.I-am spus eu fiind neinteresata de cum saruta el.
S-a apropiat de mine si eu m-am ridicat de pe pat,si m-am indreptat  spre coltul camerei.
-Pot sa-ti demonstrez !mi-a spus el inaintand spre mine .Eu m-am dat cu cativa pasi in spate dar el tot inainta pana am atins peretele si el mi-a atins cu mana obrazul drept.
-De ce nu recunosti ca iti place de mine?M-a intrebat el.Ce mie nu-mi  place de el!
-Nu imi place de tine!i-am spus eu cu vocea tremurata
-Ti-e frica de mine nu?m-a intrebat el apropiindu-se mai mult de mine incat acum eram lipita de perete si de pieptul sau musculos.
-Nu!Nu mi-e frica!Am raspuns,mintindu-l.Si-a pus mainile  pe perete , de o parte si de alta a capului meu.
-Dar acum?m-a intrebat el coborandu-si mana dreapta si mangaindu-mi fundul .O,pana aici ti-a fos Cullen!
-I-ati mainile de pe mine !am tipa si i-am tras o palma peste fata ,apoi el si-a apropiat buzele sa ma sarute.M-a sarutat fortat.Dupa ce sa retras i-am dat din nou o palama.Buzele sale aveau gust de alcool!Bleah!
-Esti dura ?Vrei sa ne jucam?A intrebat el.Si apoi ma saruta pe gat eu lovindu-l si zgariindul.Am tipat tare:
-Ajutor!apoi el iar m-a  sarutat.Si s-a auzit usa tarntindu-se.
-Lasa-o,in pace!a tipat Damon la Edward.
-Si daca nu vreau? a spus el .Atunci Damon s-a napustit asupra lui Edward  lovindu-l ,au inervenit si Emmet cu Jasper,despartindu-i.Eu ma uitam socata la Edward care radea in ciuda faptului ca avea buza inferioara sparta.
-Damon s-a indragostit de Bella hahaaa!radea ca un nebun.-Bella tot a mea o sa fi,chiar daca asta inseamna sa stric prietenia mea cu Damon!a spus uitandu-se  la Damon.Damon i-a facut semn lui Emmet ca poate sa-i dea drumul.Si a venit la mine si m-a imbratisat.
-Nu a fost vina ta!a spus Damon.Esti bine? m-a intrebat el uitandu-se la mine.
-Da sunt bine!M-a sarutat pe frunte.
-Uitati-va la ei,sunt ca doi porumbei!Cine ar fi crezut ca Damon si cu mine ne vom certa de la o fata.O fata,Damon?!Bella mi cer scuze ,ca te-am sarutat !mi-a spus el.Dar tot cu mine vei fi!De ce are impresia ca eu voi fi cu el?
-Cum zici tu Edward !i-a  spus Damon.
-Bai, Damon ne-am indragostit amandoi de aceeasi fata, nu ca-i amuzant?
-Tu nu esti indragostit de Bella!I-a trantit-o Damon.Tu esti dor afectat ca te respinge!i-a spus Damon uitandu-se la mine.Ce?Cum sa fie indragostiti amandoi de mine , ei ,poate vorbeste aiurea Cullen,din cauza alcoolului pe care la consumat.
-Dar tu de unde stii?Deci tu nu esti interesat sa te culci cu ea,asta inseamna ca te-ai indragostit de ea?Damon te-ai indragostit de Bella?l-a intrebat Edward.Eram curioasa sa aud raspunsul lui Damon.
Si eu il plac.Dar oare ii posibil sa fie indragostit de mine?




















-

3 comentarii:

Lauraღ spunea...

Aaaa m-ai lasat in aer...il astept pe urmatorul :X

Anonim spunea...

Wow ! Deci nu pot sa cred ! Abnia astept sa citesc rapirea !

lory96 spunea...

Wow a fost super , si mi-a placut si faza cu:"iubi,ma duci si pe mine acasa ca nu stiu pe care usa sa ies!"
a fost super tare:)))) si faza cu inchis in camera 20 de min , de fapst tot capitoulul mi-a placut la nebunie

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină