lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 11 martie 2012

Capitolul.5

Capitolul.5Edward.Pov.
-Deci tu si Bella,patinatoarea...
-Nu!Deci nu o suport!l-am intrerupt pe Emmet, care se uita ciudat la mine
-Sa te cred,sa nu te cred...dar de ce?De ce nu o suporti?Adica uite-te la ea,frumuasa,sexy si...
-Inceteaza...Emmet tu nu ai iubita?l-am intrebat.Ce idiot!
-Da am,dar trebuie sa fi orb sa nu observi...
-Daca mai spui un singur cuvant despre ea,te trezesti cu un pahar racoritor de whisky peste fata!
-Gelos?Emmet chiar e prost!Eu gelos?De ce naiba as fi?
-Esti prost?Nu stiu de ce intreb?Deja stiu raspunsul.
-Ok!Inchid subiectul,trebuie sa apara iubitul meu var!
-Cand spunei ca ai iubita te referi la Rose,nu?Adica iubitul tau var?Nu esti gay si eu nu stiu, nu?l-am intrebat
-Ce gluma buna!Pacat ca am uitat sa rad.Verisorul meu s-a autoinvitat in club!
-Ce var?l-am intrebat
-Cuceritorul meu var,idiot,fara creier a venit in vizita!Si m-am rugat sa se prabuseasca avionul in care se afla,dar nimic.El a venit sa-mi nenoroceasca viata!Daca se apropie de Rose,il jupoi!
-Emmet respira!Cine dracu e asta?Si ce treaba are el cu Rose?
-Un playboy fara creier!Acum doi ani s-a dat la prietena mea,acum fosta din cauza lui...si acum daca se apropie de...si-a intors privirea spre fete,ele priveau spre intrarea clubului...TIPUL DIN TRIBUNE?Ce dracu cauta el aici?
-Si uite-l ca a venit...a spus Emmet
-Stai ce?Tipul ala e varul tau?
-Il cunosti?m-a intrebat Emmet
-Da,de fapt nu...A fost la patinuar azi,iar Bella cand l-a privit a cazut...Se explica?i-am spus
-Stai ca m-ai pierdut!El la patinuar?
-Da.Unde dracu ti-e gandul?l-am intrebat
-Acum?La decolteul lui Rose si...Idiot!-Si la faptul ca probabil i-a facut rau Bellei!
-Ce rau?l-am intrebat-Avand in vedere ca e un cretin de playboy,nu mai imi trebuie raspuns la intrebare!am spus
-Dracu sa-l ia,Ed,se indreapta spre ele!Ce?
-Il omor!A soptit Emmet
Bella.Pov.Cum dracu de si-a facut aparitia aici?Il urasc!Se indreapta spre mine si Rose.Rose mi-a aruncat un zambet
-Nu e ceea ce crezi!i-am spus.Emmet si Edward se uitau la el,apoi Emmet s-a indreptat spre noi,Edward era langa el.De ce naiba vine aici?Acum cand ii privesc chipul ma pierd cu firea,eu nu mai sunt Bella din club,ceea puternica,sunt Bella cea slaba cea de care el si-a batut joc.Il urasc pentru asta!O lacrima tradatore mi s-a rostogolit pe obraz.Am sters-o  cu podul palmei.Trebuie sa fiu puternica!Trebuie sa-i arat ca m-am schimat,nu mai sunt ce am fost!Si pentru singuranta mea,o sa-i evit privirea!
-Bella,ce dracu se intampla aici?m-a intrebat Rose,-Il cunosti?De ce naiba se uita asa la tine?
-Da il cunosc,mi-as fi dorit sa nu-l fi cunoscut!i-am spus
Era chiar in fata mea.Nu l-am privit!Punct pentru mine.
-Buna,Bella!Serios,,Buna,Bella!"?Parca am fi cei mai buni prieteni,si ne-am fi intalnit in parc la o inghetata.A uitat ce mi-a facut?Desigur ca nu!
-Ce vrei?l-am intrebat privind prin club,ignorandu-i chipul.
-Ce vreau?Ce intrebare stupida!Cum adica ce vreau,trebuie sa vreau ceva  ca sa te salut?m-a intrebat
-Stii bine ce...
-Verisorule!a spus o voce.Emmet cu un zambet tampit pe fata,parea cam chinuit,si-a pus bratul in jurul umerilor lui.
-Emmet!a soptit el
-Deci care-i treaba?a intrebat Emmet
-Ce treaba?a intrebat el.Evit sa-i pronunt numele.
-Tu si...
-Emmet nu ne faci cunostinta?a intrebat Edward
-A da,sigur!Edward ,Damian Bleck!a aratat spre el-Damian,Edward Cullen!a aratat spre Edward
-Incantat!a spus el
-La fel!a spus Edward
-Ea este?a intrebat el,aratand spre Rose.Incerc sa nu-i privesc chipul.
-Rosalie Hale!a spus ea
-O, incantat!Chiar nu pate sa se abtina?
-Damian,ce ar fi sa vorbim ca intre barbati si sa lasam fetele sa dicute in continuare!a spus Emmet.Ce noroc!Bravo Emmet!Du-l departe!
-As vrea, dar vreau sa dicut ceva cu Bella!-Bella?Ce?Ce naiba mai are de dicutat?
-Noi doi nu avem nimic de discutat!Acum daca ma scuzi...
-Incapatanata, ca intotdeauna!a spus el
-Trebuie sa plec!am spus Am trecut pe langa el,iar un brat puternic ma tras inapoi,m-am izbit de pieptul sau.
-De ce nu ma privesti?mi-a soptit.Cat il urasc!A ramas fara tarfe sau ce?
Am incercat sa scap din stransuarea lui dar e prea puternic.
-Da-mi drumul!am spus cu voce tare
-Trebuie sa ma asculti!
-Nu vreau,ce sa ascult?Minciuni?Vreau sa pleci departe!Si spune-i tarfei tale sa nu mai apara la usa mea,sau va ramane fara par!
-A fost la tine acasa?Iti stie adresa?m-a intrebat
-Da!am spus
-Tu chiar nu mai simti nimic pentru mine?Ce?La naiba!Ce intrebare!Dupa ce s-a intamplat se asteapta sa simt ceva pentru el?
-Stii ceva,du-te naibii!Am spus si m-am smuls din stransoarea lui.Am plecat de langa el.Rose a venit dupa mine.
-Ce idiot!A spus ea.
-Stiu!am spus
-Nu de el,ci de el!a spus ea aratand spre Edward care se uita urat la "el".
-Imi explici?am intrebat-o
-Adica,privea cum te-a tras celalalt idiot de mana,se incrunta si totusi nu s-a bagat!Ce fraier!
-Ti s-a parut!am spus-Probabil se amuza!
-Da,sigur!a spus ea
Edward.Pov.Ceva se intampla intre astia doi!Dar ce?Idiotul i-a facut rau?Si felul cum a tras-o de mana!Imi venea sa-l iau la bataie acolo.
-Vere ce se intampla intre tine si patinatuare!l-a intrebat Emmet
-Nimic.Nimic?Si Emmet care pricepe greu a observat ca s-a intamplat ceva intre ei.Pe bune,nimic?Ceva e putred aici,si vreau sa aflu mai multe!Dar de ce dracu imi pasa?Nu-mi sta in fire sa ma amestec in treburile altora ,dar problema asta doresc sa o aflu.Si o sa o aflu cumva!

5 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

nu numai edward vrea sa alfe...si eu vreau sa stiu:D
sunt foarte curioasa;)
sper ca vei posta repede deoarece aceasta idee ma intriga din ce in ce mai mult;)

Lauraღ spunea...

DEja il urasc pe Damian.Stiu scurt si la obiect,dar asa simt! Nu imi place absolut de loc. Si abia astept sa il "cifuleasca"Edward putin.
Felicitari pentru capitol :)

Miranda. spunea...

damian ? d c ai ales acest nume, daca e infatisarea lui jacob ? Sunt frati gemeni ?

dya spunea...

Nu sunt frati gemeni.E doar Damian si am ales acest nume pentru a mai schimba numele acestui personaj pe care il folosesc si in alt fic sub numele de Jacob.:*:*Si multumesc pentru comentari!

Anonim spunea...

Today is virtuous weather, isn't it?

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină