lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 11 decembrie 2011

5.Dragoste si ura

5.Dragoste si ura
Damon Pov.
-Dar tu de unde stii?Deci tu nu esti interesat sa te culci cu ea,asta inseamna ca te-ai indragostit de ea?Damon te-ai indragostit de Bella?Oare m-am indragostit de Bella?Sunt foarte nervos pe idiotul asta chiar daca imi este prieten a sarutat-o pe Bella fara acordul ei este un nenorocit.Dar oare chiar este posibil sa ma fi indragostit de ea?Dar ce ma enerveaza este ca el a spus ca ne-am indragostit amandoi de Bella,dar el n-o iubeste vrea doar sa se culce cu ea.Oare ce sa-i raspund?Eu chiar sunt indragostit de Bella?Da sunt,sunt indragostit de Bella Swan,din clipa in care a dat peste mine pe hol,ma inecam in ochi ei caprui,sarutul sau care ma inebunit.Si felul cum ma inervez pe Cullen atunci cand o necajeste sau o priveste.
-Da ,sunt indragostit de Bella!am spus eu fulgerandu-l pe Edward cu privirea,care parea ca zambeste,am intors privirea privind-o pe Bella.Zambea!Chiar zambea!
-Si eu sunt indragostita de tine, Damon!a spus ea uitandu-se la mine cu un zambet mare pe fata.
Doamne,cat de fericit pot sa fiu!
-Te iubesc,Bella!am spus eu .Daca privirile ce mi le arunca Cullen ar putea ucide ,eram mort cu siguranta.
-Si eu te iubesc!a spus Bella presandu-si buzele dulci peste ale mele.
-Te urasc, Damon!Iti voi face viata un adevarat iad.Iar tu Bella ,te vei ruga  sa nu ma fi intalnit niciodata!Se uita furios la mine ,apoi la Bella.
-Ai terminat cu amenintarile?Deja ma rog sa nu te fi intalinit vreodata!Esti un adevarat idiot daca crezi ca o sa te plac pe tine,dupa tot ce mi-ai facut acum cateva minute!A spus Bella  apoi l-a plesnit pe Edward peste fata .-Te urasc Edward Cullen!a spus Bella incepand sa planga
-Vei fi a mea,fie de buna voie ,fie cu forta! a spus asta si  a iesit pe usa trantind-o
Ceilati au ramas inlemniti !
-Damon  nu l-am vazut pe Edward niciodata asa!Aveti grija daca isi doreste ceva cu siguranta ca va avea!A spus Emmet fiind ingrijorat de fratele sau.
Bella Pov.
Il urasc pe Edward.Este un idiot care isi imagineaza ca este irezistibil tuturor femeilor!Nu mai ca pe mine nu ma poate avea nici de buna voie,si nu-mi imaginez cum poate sa zica ca voi fi a lui cu forta?
Nu poti fi sigur cand e vorba de Edward Cullen!Este el un Play Boy dar nu cred ca ajuns sa  violeze  fete.
-Emmet,hai sa-l lasam pe Edward acum, probabil se simte jignit din cauza ca Bella, la refuzat pe el marela Edward Cullen seducatorul de femei,dar ii va trece ,va gasi el o fufa sa-l calmeze.Si cu siguranta eu si cu el nu o sa mai fim prieteni,dar daca se mai atinge vreodata de Bella nu raspund de faptele mele! a spus Damon putin iritat de avertizare lui Emmet.
-Multumesc, Damon!i-am spus eu apoi  imbratisandu-l.-Cred ca ar fi bine sa ma duc acasa!am spus eu.Eram chiar obosita .
-Te duc eu !a spus Damon.
-Bine!i-am raspuns eu.Am iesit din camera lui Damon si le-am urat la toti sa aiba o noapte buna .
-Noapte buna,Bella!mi-a spus Alice care a iesit  afara ca sa ma conduca pana la masina lui Damon.-Deci acum tu si Damon sunteti iubiti nu?m-a intrebat Alice,care dupa fata sa parea chiar incurcata
-Cred ca da!am raspuns eu.
-Yupy!Alice m-a strans in brate.Vom fi cele mai bune prietene!Iar daca Cullen vrea sa-ti faca rau va trebuii sa treaca peste mine!a spus Alice
-Si peste mine!S-a auzit vocea lui Damon care era in spatele meu.-Haide!M-ai  vorbiti maine la scoala!ne-a spus Damon fiind amuzat de fata lui Alice.
-Pa,Alice!Ne vedem maine la scoala! am spus eu apoi m-am urcat in masina.Si Damon s-a urcat pe locul soferului.
-Deci,suntem iubiti?a intrebat Damon uitandu-se  in fata,la drum.
-Cred ca da!?am spus eu putin rusinata-Sau nu?Am intrebat eu mai mult pentru mine
-Ba da suntem!m-a afirmat Damon ,uitandu-se la mine.
-Te iubesc, Damon!i-am spus eu
-Si eu te iubesc, Bella!A condus repede.Eram deja in fata casei.S-a aplecat sa ma sarute.Mi-am presat buzele de ale lui erau asa de moi si de dulci.Sarutul a fost foarte scurt deoarece aveam  nevoie amandoi de aer.
-Cred ca ar  trebui sa intru! am spus eu.A si  imi pare rau ca te-ai certat cu Cullen!
-Bine ,Bella!Nu a fost vina ta!mi-a spus el
-Noapte buna,Damon!am spus eu in timp ce ma pregateam sa ies din masina.
-Stai!a spus el  apoi m-am intors si el  mi-a  atins  usor buzele cu ale sale.-Noapte buna,Bella!
Am iesit din masina si m-am indreptat spre usa,probail Charlie doarme,nu am sa fac zgomt cand intru.Masina lui Damon a plecat.Am intrat in casa gandindu-ma la cate s-au intamplat astazi.Am descoperit ca il iubesc pe Damon, dar in acelasi timp il urasc pe  Edward.M-am indreptat spre camera mea.Am facut un dus si m-am schimabat in pijamalele mele portocali.Apoi m-am pus in pat adormind cu gandul la iubitul meu Damon.

M-am  trezit la auzul  taritului produs de        ceas.M-am aplecat si l-am stins apoi m-am dat jos din pat ,pregatindu-ma pentru scoala.M-am imbracat cu o pereche de colanti negri si o bluzita portocalie ,si o pereche de cizmulite maro.Mi-am luat si o jacheta neagra.Mi-am lasat parul desprins si mi-am pus o palarie,si o pereche de cercei.M-am machiat.Am coborat jos, ca de obicei Charlie era plecat la munca,am luat micul de jun si m-am urcat in masina,am condus repede.Am ajuns si mi-am parcat masina in locul de ieri.
 -Salut,Bella! m-a salutat Damon.-Ce bine arati!mi-a spus asta si m-a sarutat.
-Salut, Damon!Si tu arati bine!am spus  eu,el era imbracat cu o pereche de blugi albastri si o camasa alba .M-a luat de mana si am intrat  in scoala ,toata lumea se holba la noi.
-Ce ora ai?M-a intrebat Damon
-Engleza!i-am raspuns eu.Deci am ora cu Cullen!Off !Sper sa nu vina la scoala!Da de unde ,n-am eu norocul asta!
-Eu am Fizica dar te conduc la Engleza!mi-a spus el zambind
-Bine!Am mers pe coridor ,si am ajuns in fata clasei  de engleza.Damon m-a sarutat si elevi ce treceau pe langa noi se uitau nevenindu-le sa creada.
-Pa,Bella!a spus si s-a indreptat spre ora lui
-Pa,Damon!Eu am  intrat in clasa asezandu-ma la loculul meu.Se pare ca colega mea de  banca nu a venit.
A intrat Edward ,uitandu-se la mine si la locul de langa mine care era liber.S-a apropiat ,si s-a asezat langa mine.
-Buna!mi-a spus el uitandu-se la mine
-Buna!i-am raspuns.
-Ce faci?m-a intrebat el
-Bine!E cumva un joc de-a lui sau a fost inlocuit de extrateresti cu un Edward mai putin nesimtit.
-Tu si Damon sunteti iubiti?ma intrebat el.De ce il intereseaza pe el?
-Da.Am raspuns.Pare trist ,sau am vedeni?Nu a mai zis nimic.Si-a   intors privirea de la mine.Si uite-l pe vechiul Cullen.
-De ce ma intrebi?l-am intrebat eu.
-Toata scola vorbeste si vroiam sa aud asta  de la tine.mi-a spus el uitandu-se din nou la mine
- Ce iti pasa tie daca sunt cu Damon sau nu?Pot fi cu oricine ,asta nu este treaba ta!i-am spus eu ,putin deranjata de raspunsul lui.
- Imi pasa ,pentru ca si eu te iubesc!CE?
-Asta le spui tuturor fetelor cu care vrei sa te culci?l-am intrebat eu uitandu-ma urat la el.
-Nu le spun asta!mi-a raspuns el
-Sti ce,nu te cred!i-am trantit-o.Cauta-ti alta fraiera , sa-ti bati joc de ea.Cu mine nu-ti merge.Aseara aproape ca m-ai violat,si astazi vi sa-mi spui ca ma iubesti?Suferi de dubla personalitate?
-Te iubesc!Si tu o sa ma iubesti!O sa-l uiti pe scumpul tau Damon!mi-a spus el
-O te rog!M-ai scutestema cu iubirea ta!Ti-am spus ca te urasc!m-am urlat eu la el,si ceilati colegi de clasa se uitau la noi.
-O sa fi a mea cum ti-am mai spus! mi-a spus el uitandu-se insistent la mine
-Cine crezi ca esti tu?Ca sa ai drepturi asupra mea sau a altor fete?l-am intrebat. Iar el nu mi-a raspuns.A intrat profesoara in clasa.



6 comentarii:

Stephany spunea...

Cat de tare !!!!!!! Ador ficul asta ! Abia astept sa vad partea in care o repeste ! :D

Stephany spunea...

Buna , tot eu ! :D
Vroiam sa iti dau o mica , micuta sugestie . Daca vrei sa ai mai multe commenturi , ar trebui sa umbli la setari sa sa dezactivezi verificarea literelor , si sa faci fereastra de comentarii de tip pop-up ( nu stiu daca asa se scrie ) Fiindca asa ne va fi mai usor sa momentam . Tu acum , faci cum vrei , eu ti-am dat doar o sugestie , deoarece imi place ficul tau si cred ca multa lume ar comenta la fiecare postare !

dya spunea...

Multumesc pentru sfat, stephany!:*

Lauraღ spunea...

este extrem de frumos ficul,iar capitolul asta e minunat.Felicitari!

Stephany spunea...

Nu ai pt ce , si ....astept cu nerabdare urmatorul capitol :D

lory96 spunea...

doamne cred ca m-am indragostit de ficul tau:))) este foarte foarte foarte bun

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină