lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 15 decembrie 2011

7.Rapirea

7.Rapirea.Bella pov.
M-am trezit,speriata. Ceasul indica 03:30 dimineata..Nu stiu de ce ,dar visul ce l-am avut m-a tinut treaza .Am o senzatie ciudata,ca ziua de azi nu va fi tocmai buna.M-am dat jos din pat indreptandu-ma spre baie pentru a face un dus,dupa ce mi-am  terminat treaba in baie,am ales hainele pentru scoala.M-am imbracat cu o pereche de blugi negri ,un tricou alb si pe deasupra  am  luat  geaca de piele neagra,m-am incaltat cu o pereche de botine albe.M-am machiat am coborat  jos ,pentru a lua micul de jun ,am terminat de mancat,mi-am luat ghiozdanul si m-am urcat in masina conducand spre scoala.Am ajuns la scoala,am iesit din masina .Alice  si Jasper   m-au intimpinat in locul lui Damon.
-Buna ,Bella!
-Buna Alice,Jasper!Unde e Damon?am intrebat eu
-Azi nu vine la scoala, are temperatura!mi-a spus Alice aratand putin trista
-Off!Sper sa-i  treaca repede!am spus eu trista
-Si noi speram !a spus Alice.Deja imi este dor de el, de ce nu s-a imbolnavit Cullen?Si s-a imbolnavit iubitul meu?
-Bine.Alice ma duc la ora!am spus eu indreptandu-ma  spre clasa de biologie.Of!Am biologia si trebuie iar sa-l suport pe Edward.Am intrat in clasa de biologie asezandu-ma la locul meu ,fara sa ma uit la ,,dragul" meu coleg de banca.Mi-am scos caietul si cartea ,desenam inimioare pe coperta caietului,cand am fost intrerupta de  Edward.
-Buna,Bella!Asta sufera de dubla personalitate?Nu l-am bagat in seama am continuat sa desenez inimioare ,poate daca ii raspundeam iar ma certam cu el,si chiar nu am chef.Bine recunosc ca imi place sa-l tachinez putin..ok, putin mai mult!
-Daca continui sa ma ignori nu vei rezolva nimic. mi-a spus el.-Bella!Bella!Bella!.....Ce incapatanata poti fi !O te rog!Cine spune!Nu eu am toane  ,ba ma comport ca un bou ,ba ma comport frumos apoi iar bou.......Cine il mai intelege pe Cullen?Am sa continui sa il ignor.
-Bella, te rog sa ma ierti!Ce?Iar i-si  cere scuze?M-am intors sa il privesc.Se uita la mine cu un zambet strengar pe fata.
-Uite.....Jo..Oh..Edward ,eu personal m-am sturat de jocurile tale!Te comporti ca un adevarat idiot ,apoi ma ignori,apoi ma vezi sarutandu-ma cu iubitul meu si reactionezi de parca te-as insela ,apoi vii sa iti ceri scuze?!Nu te m-ai inteleg de loc!Te urasc!Si lasa-ma dracu odata in pace, nu vezi ca nu te suport?!Oops dupa fata ce o avea Cullen nu e de bine,dar si-a facut-o cu mana lui, ma scoate din sarite! Se uita la mine cu o fata putin furioasa dar si amuzata in acelasi timp.
-Ce e? am intrebat eu vazand ca inca se holba la mine
-Sti ce frumoasa esti cand te enervezi?Serios acum?Eu ii spun ca il urasc si el imi spune ca arat frumos cand ma enervez?
-Ohh!De ce imi bat capul cu tine Cullen?Ca tot un idiot ramai.I-am spus eu.Mi s-a parut mie sau Edward a soptit  ''Mai vedem noi maine?''Doar mi s-a parut cred...A intrat profesorul in clasa .Orele au continuat fara alte conflicte intre mine si Edward.  La pauza de masa am luat pranzul cu prietenii.I-am promis lui Alice ca il voi vizita azi pe Damon pe la 04:00.Azi a fost o zi plictisitoare  fara Damon. Mergeam pe coridor cautandu-mi cheia de la masina ,cred ca mi-a cazut din buzunar pe undeva.Unde o fi? Cred ca voi merge pe jos azi.Nu era nimeni pe holul scolii,deodata s-au auzit pasi in spatele meu .Cineva m-a apucat de mana .M-am intors ,dar un miros mi-a inundat narile si am vazut un chip in ceata............

M-am trezit cu o durere de cap ingrozitoare. A fost doar un vis!M-am dat jos din pat.Stai putin eu nu am lenjeria patului albastra.Si de ce sunt imbracata in hainele de scoala.Asta nu e camera mea, iar ce mi s-a intamplat la scoala nu a fost doar un vis s-a intamplat in realitate.Am fost rapita.....Simtiam cum lacrimile imi inunda ochii.Dar de ce m-ar rapi cineva pe mine?Daca ma vor obliga sa ma prostituez?Daca ma vor droga ,apoi ma vor viola si o sa ma omoare!Doamne cu ce am gresit ?m-am indreptat spre fereastra si am dat la o parte draperiile albastre .Am ramas socata  fereastra avea grati.Ohh nu!!Asta mi-e destinul sa mor de mana unui criminal....Gandurile mi-au fost inlaturate la auzul  unor pasi.Mi s-au inmuiat picioarele,lacrimile imi curgeau pe obraji, am apucat ceva de pe noptiera , nu   am fost atenta ce am luat.M-am asezat pe pat fixandu-mi privirea pe usa.Clanta  usi s-a miscat si un mic scartait s-a auzit, apoi l-am vazut pe cel care m-a rapit si am ramas nemiscata.
-Vad ca te-ai trezit frumoasa adormita!Oh nu ! Nu  il credeam in stare de asa ceva!O fi el in toate felurile dar rapitor sau mai rau violator nu mi l-am imaginat!Atunci sentimentul de ura m-a cuprins si am aruncat in el cu obiectul din mana,care am realizat ca era  doar un ceas. Ce mai arma mortala.
-Idiotule!Du-ma imediat acasa,sau vei regreta!Tu crezi ca ceilalti nu isi vor da seama ca lipsim cretinule?O sa putrezesti in inchisoare Cullen!M-am urlat eu la el.
-Isi vor da seama ,dar nu ne vor putea gasi!mi-a spus el uitandu-se la mine
-Unde ne aflam ?am intrebat eu apropiindu-ma de el
-Undeva departe!mi-a raspuns el
-Esti nebun?Cate ore am stat inconstienta?Te-ai atins de mine?O Dumnezeule!Daca m-a violat in timp ce eram inconstienta?
-Da ,sunt nebun,dar dupa tine.Ai stat inconstienta o zi ,si nu ,nu m-am atins de tine.Desi mi-ar fi placut!a spus el zambind strengareste.S-a apropiat de mine, iar eu i-am tras o palma peste fata,cred ca o sa-i lase urama.S-a uitat furios la mine.Apoi ma luat de brate si m-a trantit in pat.M-am ridicat ,el m-a inpins la loc ,il loveam in piept cu palmele .-Lasa-ma ,te rog!Te rog!Edward te rog!s-a uitat in ochii mei si a inceput sa ma sarute pe gat.Lacrimile imi curgeau pe obraji,il pocneam pe Edward dar el continua sa ma sarute.-Edward ,te rog!am urlat eu la el,zbatandu-ma in stransoarea lui.Pentru numele lui Dumnezeu!-Edward!am tipat cu o mana ma tine de maini,strans iar cu cealalta ma mangaia pe picior,apoi pe spate.-Edward!Ma  ranesti!am tipat ,apoi el s-a oprit din a ma mai saruta si s-a retras  uitandu-se la chipul meu.Apoi eu m-am indepartat de el dandu-ma jos din pat ,indreptandu-ma in cel mai retras colt din camera.Am lasat picioarele sa-mi alunece,pana am atins  cu fundul podeaua.M-am uitat la el urat.El s-a ridicat deodata din pat,indreptandu-se spre mine.Expresia chipului sau era trista si furioasa in acelasi timp.Am tresarit si am tipat la el cu vocea tremurata.Imi este frica de el.
-Nu te apropia de mine monstrule!El se uita la mine apoi s-a intors si a iesit pe usa trantind-o.-Te urasc Edward Cullen,te urasc pentru ceea ce esti, te urasc prin simplu fapt ca existi!am tipat eu tare in asa fel inacat sa ma auda si monstrul.












5 comentarii:

Lauraღ spunea...

Doamne! deci il ador,e superb.Faci o treaba excelenta,iar videoclipul pe care l-ai atasat capitolului e superb.Felicitari! si il astept pe urmatorul cu nerabdare :)

Stephany spunea...

Si eu la fel ! Abia astept urmatorul capitol . In sfarsit Rapirea ! Sper ca daca Damon va veni sa o salveze , asta sa se intample dupa ce B&E sa se indragosteasca . Sper ca vei mai posta si azi un capitol !

Stephany spunea...

Nu-i asa ca azi ne pregatesti o surpriza ? ( ma refer la un nou capitol )
Ne-ai lasat asa , in suspans ! Nu ne poti lasa o saptamana sa asteptam :( Te rugaaaaaaam ! :(

lory96 spunea...

Edward este cam nesimtit cu Bella.
Oricum ADOR povestea asta:*

Unknown spunea...

SALUTĂRI PUBLICULUI !!!

Sunteți binevenit la soluția Dr. Ajayi acasă unde totul este posibil, ați fost divorțat de soțul sau soția dvs. și ați dori să vă întoarceți EX?
Relația dvs. nu funcționează așa cum ar trebui și aveți nevoie de o soluție permanentă la relația dvs. sau de orice altă problemă?
Vrei vraja să câștigi un proces în instanță?
soarta pentru câștigurile la loterie și jocuri de noroc?
Suferi de vreo boală și ai nevoie de un vindecător sau de un leac?
Ești singur și vrei un suflet pereche?
Vrajă pentru a câștiga un contract mare?
AI NEVOIE DE UN FERM BUN DE NOROC?

Apelați și Whatsapp +2347084887094
viber: +2347084887094
E-mail: drajayi1990@gmail.com

Dr. Ajayi m-a ajutat să mă împac cu frumoasa mea soție după aproape 15 luni de separare, am crezut mai întâi că nu va funcționa, dar astăzi sunt o mărturie vie a marii sale puteri și este un bărbat autentic.

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină