lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

25.Singura solutie

25.Singura solutie
Bella.Pov.
M-am trezit dimineata,am facut dus,apoi m-am imbracat.Abia este ora 7:45.Inainte de a pleca la soala am sa trec pe la Edward,trebuie sa-i spun.Am coborat jos.Charlie a iesit pe usa.Mi-am luat geanta si am iesit din casa.Masina de politie a tatei plecase.M-am urcat in masina.Eram la jumatatea drumului spre casa lui Edward cand telefonul mi-a sunat.
-Alo!Am spus eu
-Bella,sunt Rosalie!
-Buna,Rosalie!S-a intamplat ceva?am spus eu
-Nu,unde esti?Ma aflu la tine acasa!
-Sunt in drum spre casa lui Edward!am spus
-Ce?Ce sa cauti tu acolo!Intoarce-te inapoi!Ce?
-Nu!i-am spus
-Bella,asculta-ma!
-Pa,Rosalie!Ce o fi cu ea?Sper ca nu m-am ratacit,nu am mai fost niciodata la Edward acasa.Cred ca am ajuns!Casa arata cum mi-a descris-o Edward!In gand mi-a aprut o imagine cu mine si el pe insula.
Am coborat din masina si m-am indreptat spre usa.Am sunat de doua ori si usa mi-a fost deschisa de o doamna frumoasa,trebuie sa fie mama lui Edward.
-Buna dimineata!am spus eu
-Buna dimineata!Tu esti....
-Bella Swan!i-am spus eu zambindu-i
-Fata serifului?m-a intrebat ea
-Da.
 -Incantata,Esme Cullen!
-La fel!
-Intra in casa!Am intrat in casa....Waw!
-Deci cu ce te pot ajuta?m-a intrebat ea .Este asa de draguta.
-Vreau sa vorbesc cu Edward!i-am spus eu
-Sigur!Vrei sa il chem sau urci tu la el?
-Ma duc eu la el!
-Te conduc!Am urmat-o pe doamna Cullen,pe scari ,apoi pe un hol si am ajuns in fata camerei lui Edward.
-Va las siguri!Trebuie sa ajung la servici!-Pa,Bella!mi-a spus ea apoi a plecat
Am batut la usa.Si mi-a raspuns....Edward
-Buna,Edward!i-am spus eu zambindu-i
-Ce cauti tu aici?s-a rastit el la mine
-Vreau sa iti spun ca...
-Iubitule cine este?Ce?Iubitule?Am alergat pe scari ,apoi am iesit pe usa si m-am urcat in masina.Lacrimile imi curgeau pe obraji.La ce ma asteptam?Sa il gasesc singur cu bratele deschise pentru mine?Lui nu-i pasa!O are pe Tanya!Am ajuns acasa am iesit din masina.Rosalie e aici?
-Bella,te-am avertizat sa nu te duci!Stia?Stia ca Tanya e acolo?
-Tu stiai ca parasuta  aia e acolo?am spus
-Bella,imi pare rau!m-a strans in brate
-Trebuie sa plec!Am spus si am urcat scarile in graba
Rosalia a urcat dupa mine
-Bella,unde sa pleci?Stai aici!Il sun pe Emmet,trebuie sa ii spuna lui Edward adevarul!
-Nu,nu trebuie singura solutie e sa plec!Mi-am scos hainele si lucrurile si le-am pus in valize.
-Bella,linisteste-te!
-Imi pare rau Rosalie,dar trebuie sa plec!
-Bella,unde dracu...Am iesit pe langa ea si m-am indreptat spre usa,si am iesit.
-Bella!Intoarce-te!Cum ramane cu noi?Cum ramane cu Charlie?
-Imi pare rau!am spus si m-am urcat in masina si m-am indreptat spre aeroport.
Trebuie sa plec!Trebuie sa-l uit!Ma doare,dar trebuie sa-l uit!Telefonul imi suna,dar nu m-am uitat la el.Mi-am sters lacrimile de la ochii!Nu merita!Edward Cullen,nu merita!
Edward.Pov.Ce cauta ea aici?E gravida cu idiotul de Salvatore si ma cauta pe mine?
-Ce s-a intamplat,iubitule?
-Tanya,pleaca!am tipat eu la ea
-Iubitule...dar!
-Iesi dracu!S-a auzit o bataie in usa.
-Edward,deschide usa!
-Pleaca Emmet,nu am chef de tine!
-Deschide dracu usa,daca nu o sparg!a strigat Emmet.I-am deschis usa.
-Idiotule,imbraca-te si hai cu mine!Iti povestesc pe drum!Ce?
-Ce s-a intamplat!
-Acum Edward!
Ce are?M-am imbracat,Tanya a plecat,speriata probabil de Emmet
M-am urcat in masina si Emmet la fel.
-Deci ce a patit Rosalie?
-Rosalie nu apatit nimic!M-ai degraba ce a patit Bella!Ce?Ce  are Bella!
-S-a intamplat ceva cu Bella?Nu are iubit?l-am intrebat eu
-Edward,asculta-ma si nu ma intrerupe,Bella nu a fost cu Damon,copilul Bellei nu e a lui Damon ci al tau!Gandeste-te un pic!Bella a venit la tine sa iti spuna ca e copilul tau si te-a gasit cu Tanya iar acum Bella se indreapta spre  Phoenix .  Stai!.......Oh!Nu!La dracu!Nu!Ce naiba am facut!
-Emmet,spune-mi te rog ca e o gluma!
-As vrea eu fratioare!
-Condu mai repede!am tiapt eu la el.O sa am un copil cu Bella!Bella m-a iertat dar eu am dat-o din nou in bara!La dracu!
-Fetele sunt in urma noastra!
-Sper sa ajungem la timp!i-am spus eu
- Rosalie mi-a trimis un mesaj ,avionul decoleaza in maxim....15 minute!
-Ce?Nu o sa ajungem la timp!O firar!
-Edward taci!E vina ta!mi-a spus Emmet.Am ajuns la aeroport.Te rog Doamne sa nu fi decolat inca!
Am coborat din masina si am inceput sa strig.
-Bella!Bella!Ma uitam si nu o vedeam,Emmet s-a dus sa intrebe daca avionul a decolat.
-Edward,a plecat!Nu!NU!La dracu nu!
-Cand e urmatorul zbor?l-am intrebat eu
-In 4 ore Edward!Minunat!
Bella.Pov.Eram in avion.Imi pare rau ca trebuie sa il parasesc pe tata .Dar sunt nevoita.De ce a trebuit sa ma placa?De ce a trebuit sa ma rapeasca?De ce a trebuit sa ma indragostesc de el?Dar nu imi pare rau!Pentru ca o sa am un copil!Un copil al meu!

3 comentarii:

Stephany spunea...

NUUUUUUUUU !!!!!!!!! De ce a plecat ?
Imi pare asa de rau pt Edward :(
Sper sa o gaseasca la timp .

Kisses :X

Lauraღ spunea...

Ahh ce frumos...:X
Ma bucur ca e insarcinata si sper ca totul sa se rezolve.
Ma duc la urmatorul :)

lory96 spunea...

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Nu trebyia sa plece!!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină