lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

luni, 9 ianuarie 2012

Rezumat

Rezumat
Bella si Elena sunt doua surori,parinti le-au murit acum doi ani intr-un accident de masina.Singura ruda pe care o mai au este fratele lor Emmet care este casatorit cu Rosalie.Dar ce se intampla cand la o petrecere isi fac aparitia trei frati,dornici de distractie?Ce nu stiu fetele este faptul ca ei sunt vampiri.Dar ce se intampla atunci  cand ei incearca se le constranga?Dar ce se intampla cand Damon si Stefan se indragostesc de aceiasi fata?Ce se intampla cand Edward face o obsesie pentru sora Elenei,Bella?Dar ce va face Edward,cand in viata Bellei apare vechiul ei prieten Jacob?

6 comentarii:

Lauraღ spunea...

Pare interesant!! Astept primul capitol!!

Stephany spunea...

Mai , mai , mai ! O multime de intrebari , nu-i asa ? :D
Deci , ideea este super-mega-ultra bestiala !
Imi place muuuuuuuuult de tot !( mai mult partea cu Edward si Bella , insa si restul )
Abia astept primul cap ! NU ! Mint . Abia astept sa citesc toate capitolele sa vad cum se va termina :D
Offffff Abia astept . Sa nu ne faci prea mult sa asteptam :)

Kisses :X

Unknown spunea...

Hm...ma face foarte curioasa:).
Tare!

BeBexutza spunea...

"Ce se intampla cand Damon si stefan se indragostesc de aceasi fata?"
Eu....eu ...eu am raspunsul.....DAMON RAMANE CU FATA SI STEFAN CU BUZA UMFLATA :D:D:D:D:D:D....
Macar in imaginatia noastra...deoarece Julie Plec nu are de gand inca sa-i puna la un loc....
Mi-a placut si ficul asta...si inca astept urmatorul capitol
Te pup,
Xoxo
~Bebexutza

Denisa spunea...

IUii, imi place foarte mult fic-ul.
Vreau sa incep si eu sa scriu unul, am scris ceva, dar vreau sa va dati si voi cu parerea sa vedeti cum ii, daca mai are rost sa scriu.

http://dennni.wordpress.com/iubiri/

lory96 spunea...

Suna foarte interesant ,acum ma duc la cap urmator:*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină