lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 24 decembrie 2011

12.Distractie......suferinta.

12.Distractie......suferinta
Bella.Pov.
Am inceput sa mananc uitandu-ma aiurea si gandindu-ma la ce face Damon acum..........
-La ce te gandesti?m-a intrebat Edward
-La nimic......L-am mintit eu
-Ok.
M-am ridicat de la masa,indreptand-ma spre camera.Mi-am luat sandalele si am coborat scarile,indreptandu-ma spre usa.
-Unde mergi?m-a intrebat Edward
-Pe plaja !i-am raspuns eu
-Vin si eu!a spus el.Of!
-Bine.Am iesit pe usa cu Edward .Mi-am dat jos sandalele ,si am fugit spre apa prin nisipul fierbinte,Edward a fugit dupa mine.
-Pun pariu ca nu ma prinzi?l-am provocat eu
-Bine,dar daca te prind ?Te sarut!m-a intrebat el
-Ok,dar mai intai prinde-ma!am spus eu si am inceput ,sa alerg pe plaja
-Nu ma prinzi,Edward!am tipat eu ,dar Edward nu era in spatele meu
-Edward,unde esti?Am intrebat eu.-Ed.......
-Te-am prins!mi-a spus el
-Nu e corect ai trisat!.....
-Ba nu!Acum sarutul meu!
-Bine!am spus eu.Si-a atins puzele de ale mele........
-Bella,te iubesc!mi-a spus el tinandu-mi chipul cu ambele maini.
M-am uitat in ochi lui verzi,si cred ca vorbeste foarte serios.Dar eu nu pot sa il iubesc pe el.Sau pot?Si Damon?
-Edward,eu nu te urasc!i-am spus eu
-E bun si raspunsul asta!mi-a spus el
Am inceput sa alerg spre apa.El ma privea amuzat.Apoi am venit spre el  l-am luat de mana si ne-am asezat pe nisip.
-Edward,unde ne aflam?am intrebat eu
-Pe insula Esme!
-E frumos aici!am spus eu.M-am lasat pe spate privind spre cerul albastru si el a facut acelasi lucru uitandu-se la mine.
-Bella,mergem in casa?m-a intrebat el
-Bine,dar venim sa vedem asfintitul !i-am spus eu
-Bine!
M-am ridicat de jos scuturandu-ma de nisp,Edward m-a luat de mana.M-am uitat la el si el s-a uitat la mine.
- De ce m-ai adus aici?l-am intrebat eu
-Pentru ca eu te vroiam pentru mine,dar cand te-am vazut cu Damon,am stiut ca nu aveam nici o sansa....
-Edward eu am crezut  ca tu vroiai sa te culci cu mine....
-Asta a fost la inceput ,dar cand il vedeam pe Damon sarutandu-te pur si  simplu innebuneam....
-Atunci in cantina.....am spus eu amintindu-mi
-Da, Bella,eu chiar te iubesc!
-Te cred !i-am spus eu
Am intrat in casa ducandu-ma in baie pentru a face un dus, am terminat rapid dusul si am iesit infasurata in prosop.Am intrat in camera unde se afla Edward si el facuse dus.....Se uita ciudat la mine
-Ce e?am intrebat eu
-Bella! a spus el apoi sa indreptat spre mine
-Ce este Edward?l-am intrebat eu.Mi-a atins obrazul si apoi...s-a dat inapoi si a iesit pe usa.
-Ce dracu?am murmurat eu
M-am indreptat spre dulap luandu-mi o fusta de blugi si un tricou alb.M-am asezat pe pat lasandu-ma pe spate ma uitam aiurea pe pereti.
A intrat Edward.
-Ce faci,Bella?m-a intrebat el trandindu-se pe pat
-Bine,pana ai aparut tu!am spus eu
-A da?m-a intrebat el apoi a inceput sa ma gadile.Am inceput sa rad.
-Ed..ward,inceteaza!am spus eu
-Nu vreau!
-Te rog inceteaza!i-am spus eu
-OK!a spus el lasandu-se pe spate langa mine
-Ma plictisesc !am spus eu
-Hai sa ne uitam la un film !mi-a spus el
-La ce film vreau eu?am intrebat eu
-Da!a spus el.Am mers in sufragerie, am ales un film pe care l-am mai vazut ,dar imi place.
-Titanic,serios,Titanic?m-a intrebat Edward razand
-Da ,il ador !am spus eu
-Tu te uiti ca joaca actorul ala !Cum dracu il cheama?....
-Nu-i adevarat,bine ma uit si pentru ca joaca Leonardo Dicaprio,dar imi place actiunea.....
-Ma rog!m-a intrerupt el.-Ma duc sa aduc popcorn,si cola. a spus el
-Bine.Am pus filmul si m-am asezat uitandu-ma la film,a aparut si Edward.S-a asezat langa mine.
Ne-am uitat la film dar cand  a urmat scena de dragoste dintre Rose si Jack.....
-O te rog!a spus Edward
-Poti sa taci?am intrebat eu
-Bella eu ma duc pe plaja.A spus el
-Pa!am spus eu
-Cu tine!nici nu am avut timp sa raspund ca m-a si luat in brate si a inceput sa alerge spre apa.
-Edward,vreau sa vad Titanic!am tipat eu la el
-Bella,eu vreau sa ma distrez!a spus el
-Lasa-ma jos,eu ma intorc in casa !am spus eu
-Nu fi rea!a spus el
-Vreau sa vad Titanic!
-Bine!Ce?
M-a lasat jos,si am alergat spre casa,dupa ce sa terminat filmul,m-am urcat in camera,Edward nu aparuse de la ,,distractia "lui.M-am asezat pe pat....
Damon.Pov.
Ma gandeam la Bella,cum a putut.......O urasc pentru ca nu o pot uita..O urasc pentru ca nu mi-a spus ca va pleca.O urasc pentru ca am crezut in iubire ei.O urasc pentru ca nu este langa mine.O urasc pentru ca o iubesc! M-am ridicat nervos , aruncand  sticla de whisky,s-a spart in mii de bucatele,ca si inima mea.Si am iesit din camera conducand spre scoala.Am intrat in cladire, m-am intalnit cu Angela,o curva din scoala,am inceput sa ma sarut cu ea,in vazul tuturor.Ce dracu nu asa a vrut ea?Si-a batut joc de mine,i-mi bat si eu de altele!
-Damon!?M-a indtrebat o voce....Alice
-Da ,ce vrei?am intrebat-o
-Ce dracu e cu tine?Ai baut?m-a intrebat ea
-Da, si ce?
-Damon,nu-mi place te schimbi,si numai Bella e devina!Uit-o,Damon!mi-a spus ea
-As vrea sa pot!I-am spus eu
-Iubirea,pentru ea, te distruge!mi-a spus Alice
-Alice,eu o iubesc!Am plecat,lasand-o in urma pe Alice
-Damon!striga ea dupa mine.
M-am urcat in masina si am condus spre casa.Trebuie sa ma intalnesc cu Katherine.Poate Bella o sa ma uite,dar eu nu o sa pot niciodata sa o uit.Katherine este o fata frumoasa..... dar eu nu stiu daca o sa o pot iubi cum am iubit-o pe ea.....

3 comentarii:

Stephany spunea...

Awwww........Cat de bine le sta Bellei si lui Edward impreuna :)

Damon nu poate trece peste ? Nu imi pot imagina cand o sa se intoarca Bella la scoala :(

Stephany spunea...

Cand pui urmatorul capitol ? M-am obisnuit cu postarile tale rapide , si acum parca nu mai pot astepta !
:D

lory96 spunea...

Off Damon asta!!! El o place pe katherine asa trebuie sa fie;))
Iar la faza cu Edward si bella nu am cuvinte, in sensul bun al cuvantului, nu intelege gresit:)):*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină