lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 8 ianuarie 2012

26.Trebuie sa ma ierti!

26.Trebuie sa ma ierti!
Edward.Pov.Am ajuns pe aeroportul din Phoenix,l-am sunat pe Emmet.Sper ca Rosalie a facut rost de adresa!
-Alo!Salut ,Edward!Ai ajuns?m-a  intrebat
-Buna, Emmet!Da am ajuns!Ai facut rost de adresa?
-Da!
Emmet mi-a dat adresa apoi m-am urcat intr-un taxi  si m-am indreptat spre casa Bellei.
Bella.Pov.
,,Alergam!De ce fug?Am lacrimi pe obraji!Se auzeau rasete!
Edward,Tanya,Damon,Katherine si ceilalti radeau de mine!
-Hahh!
-Saraca, Bella!Mi-a spus Tanya
-Incetati!am tipat eu la ei
-Ohh,Bella s-a suparat!Hahhh
-Incetati!..."
M-am trezit la auzul soneriei.Cine poate fi la ora 01:00 noaptea?Daca e un hot?Da,sigur e un hot!E politicos si suna la usa!Ohh!Am avut un cosmar!Sunt transpirata toata!Daca e tata?Nici nu vreau sa ma gandesc!Daca e un criminal?..Mi-am alungat gandurile sinistre,mi-am luat papuci de casa si am coborat  scarile.Am deschis usa!E un vis nu?Ma holbam fara sa spun nimic!E imposbil sa fie real!El e cu Tanya acum, iar eu cu siguranta il visez!
-Bella!Spune ceva!Ce?
-Visez nu?Tu acum esti cu Tanya sau Victoria sau...
-Nu,nu visezi si inceteaza sa enumeri parasute!mi-a spus el zambind.Stai..un pic!Daca nu visez asta inseamna ca el e aici?La dracu!I-am inchis usa in nas!De ce face asta?De ce a venit la mine?Am alergat pe scari si am intrat in camera ,m-am trantit pe pat si am inceput sa plang.Chiar nu poate sta departe?Vrea sa ma vada distrusa?Ce vrea?S-a auzit usa de la intrare trantindu-se!
-Bella,imi pare rau!Te rog iarta-ma!Nu!Nu merita!
-Pleaca,Edward!am tipat eu la el.Daca asta e din nou un cosmar,as vrea sa ma trezesc din el acum.A intrat in camera mea.
-Bella!Asculta-ma totul a fost doar o greseala!O greseala?S-a apropiat de mine.-Trebuie sa vorbim!
-Eu nu am ce vorbi cu tine!
-Ba da!Asculta-ma!Era in fata mea a incercat sa i-mi atinga chipul cu mana,dar m-am ferit.
-Inceteaza!Nu ma atinge!Doar pleaca!Dute la Tanya sau la oricare alta tarfa.....La dracu el chiar ma saruta.Si saruta asa de bine...Bella,nu e bine!
M-am retras din sarut si i-am tras o palma peste fata.
-Pleaca!am tipat eu la el.De ce sa plang?Mi-am sters lacrimile.De ce sa sufar pentru el?......Poate pentru ca il iubesti!Oh mai taci!
-Nu!Nu plec,pana nu iti spun adevarul!
-Ce adevar Edward?Ca m-ai inselat cu Tanya?
-Asculta-ma!Dupa aceea am sa plec! a tipat el la mine
-Spune odata si pleaca!i-am spus eu stergandu-mi lacrimile
-Bine,totul a inceput cand am primit un mesaj cu numar necunoscut,in care tu ma invitai la o plimbare in parc.Eu am crezut ca esti tu ,dar s-a dovedit a fi Tanya,eu am incercat sa-i explic Tanyei ca eu pe tine te iubesc,iar ea m-a sarutat.Am plecat lasand-o singura in parc,indreptandu-ma spre casa ta,dar s-a intamplat accidentul.Am venit la tine la spital,incercand sa-ti spun adevarul,dar nu mai lasat asa ca ti-am spus ca am destule fete...Am realizat ca am gresit si m-am intors la spital....tu te sarutai cu Damon,asa ca eu m-am dus la Katherine.Am vrut sa-ti demonstrez ca nu am nevoie de tine,dar am gresit!
-Edward......A fost doar vina tarfei de Tanya!
-Nu...Bella,trebuie sa iti spun tot.La petrecerea de ziua ta,cand David te-a invitat la dans,nu mai rezistam!Apoi ti s-a facut rau!Ai lesinat!Te-au dus la spital!Am venit din nou la spital,m-am certat cu Alice iar ea mi-a spus ca esti insarcinata.L-am intrebat pe Damon,nu mi-a raspuns,asa ca eu am crezut ca copilul este al lui!Dar....copilul este al meu!M-am enervat cumplit,nu mai vroiam sa aud de tine ,m-am dus la Tanya si...tu a doua zi....Nu a mai continuat.Avea lacrmi la ochi.A fost doar o greseala!
L-am strans in brate!
-Edward..imi pare rau!Nu am vrut sa se intample asta!
-M-ai iertat?
-Da,Edward te iert!Te iubesc!
-Si eu te iubesc!Mi-a spus apoi m-a sarutat!

2 comentarii:

Stephany spunea...

AWWWWWWWWW !!!!!!!!!!
Cat de dragut !!!!!! :D :D :D

Ce bine ca s-au impacat !
Acum as vrea sa-i stiu ce fata va face Tanya cand va afla ca Edward va fi tatic .

Sper ca vei continua povestea si nu o vei lasa aici .
Vreau sa stiu si cum va fi peste cativa ani !

Abia astept capitolul urmator !

Kisses :X

Lauraღ spunea...

Off in sfarsit!!!! :X
Ma bucur ca s-au impacat!!!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină