lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 5 ianuarie 2012

22.O zi grea

22.O zi grea
Bella.Pov.
Oh Dumnezeule!M-am sculat repede din pat si am alergat la baie.Ce dracu am?Mi-am clatit gura!M-am spalat pe dinti!Apoi am facut un dus!Ieri dupa ce am fost la dispensar,m-am invoit,iar Damon a fost dragut sa ma conduca acasa.O da, eram sa uit astazi fac 18 ani.......Ce noroc pe mine!Singurul care stie ca e ziua mea e Edward,dar sigur a uitat,e prea ocupat cu Katherine!
M-am imbracat cu o pereche de blugi albastri,o bluzita roz cu alb si jacheta mea neagra.M-am incaltat cu o perche de cizmulite negre.Am sarit peste micul dejun chiar nu am chef sa mananc.Pe masuta din camera de zi se afla un cadou.Oh,Charlie!Am deschis micul pachet,in el se afla un aparat de fotografiat.E super!Am pus aparatul foto in geanta,poate am sa fac niste poze astazi!M-am urcat in masina si am inceput sa conduc spre scoala.Am ajuns!Am coborat din masina si am intart in scoala.
-La multi ani,Bella!M-am intors ca sa o vad pe Alice cu un pachet in mana.De unde stie de ziua mea?
-De......unde?Multumesc am spus.
-Charlie!E o rochie!O sa te imbraci cu ea deseara!Charlie!De ce imi face asta?Ma uraste?!
-Deseara?Si ce o sa fie deseara?Stiam deja raspunsul.Si nu prea imi place!
-Petrecere!Of!.Alice e asa de......Alice
-Sa nu ne refuzi!La multi ani,Bella!Damon avea si el un pachet in mana,ma pupat pe obraz.
-A dat Charlie anunt in ziar?am intrebat eu zampind.Au ras!
Damon mi-a dat pachetul .
-Multumesc,Damon!Acum trebuie sa plec!Am engleza!
-Ne vedem mai tarziu!
Mi-am pus pachetele in dulapul meu.Apoi am plecat spre clasa de engleza.M-am asezat in banca mea unde era David.
-Buna,Bella!La multi ani!El de unde stie?Alice.....M-a pupat pe obraz.Si mi-a dat si el o cutiuta impachetata frumos.
-Multumesc,David!Vi si tu la petrecerea pe care o organizeaza Alice nu?
-Pai de la ea stiu de ziua ta.
-Eram ,sigura!
A intrat Edward in clasa impreuna cu  Katherine.S-au asezat in banci.De ce dracu ma priveste asa insistent?Am intors privirea de la el uitandu-ma la cutiuta din mainile mele.Am pus-o in geanta.A intrat profesorul in clasa si a inceput ora.Deja ma plictisesc......
Edward.Pov.
De ce a primit un cadou de la ala?.....O stai,azi e ziua ei de nastere!De asta face Alice o petrecere!Dar nu am fost atenta la ce zicea Alice,eram prea ocupat sa ma gandesc la Bella.Am sa ma duc la petrecere,dar ce cadou sa ii iau?
Bella.Pov.S-a sunat,am iesit din clasa razand de la gluma lui David,era asa de amuzant.
Katherine a trecut pe langa mine salutandu-ma ,am salutat-o si eu.Edward nu m-a bagat inseama,ce are doar nu i-am facut nimic!Ne-am despartit,dar nu ar trebui sa se poarte asa grosolan cu mine!Nu il inteleg!De fapt eu i-am cerut sa stea departe de mine .M-am dus la urmatorea ora.Ce greu a trecut matematica.Dupa urmatoarea ora care am avut geografie,a venit pauza de masa.Ma indreptam spre cantina cu Alice,am avut geografia impreuna.M-a tras cineva de mana.......Edward?
-Ce vrei?i-am spus pe un ton rece
-De ce ti-a fost rau ieri?m-a intrebat
-Iti pasa?l-am intrebat,nu mi-a raspuns mi-a dat drumul la mana si a plecat spre sala de mese.
-Ce e cu el?m-a intrebat Alice
-Nu stiu?Ce ii pasa lui,de ce mi-a fost mie rau?
-E ciudat!
Am intrat in cantina,mi-am luat o apa plata si un mar.M-am asezat la masa langa ceilati.
-Salut ,Bella!m-a salutat Emmet-Edward e un prost ca te-a lasat pentru aia! a aratat el spre Katherine
-Emmet!am spus eu.Katherine si Edward stateau impreuna la o masa.Se sarutau.Bleah...
-O sa ne distram la petrecere!A spus Damon.
-Da o sa ne distram! a spus David
-Hei,am o idee!De ce am o senzatie ca nu imi va placea?
-Ce idee?a intrebat Jasper
-O sa il facem pe Edward gelos!
-Oh..Nu!Nu!Nu!....Si nu!
-Haide Bella,prima oara a mers!mi-a spus Rosalie.E chiar nebuna?
-Rosalie...las-o balta!Cine ar fi deacord sa fie presupusul meu iubit?i-am spus eu
-Eu!au raspuns in acelasi timp David,Damon si .......Jasper?Serios,Jesper?
-Alice,iubitul tau vrea sa fie iubitul meu!am spus eu speriata
-Ei haide,vreau sa ii vad mutra lui Edward!a spus Jasper
-Cu siguranta nu!am spus eu.Alice radea.
-Ok,am vrut sa ajut.
-Pe David nu poti, si-ar da seama!mi-a spus Emmet
-Damon!au spus toti in timp ce se uiatu la el
-Mie imi convine!a raspuns Damon razand.
-Mie nu!
-Haide Bella!ma rugau toti
-De ce e asa de important?i-am intrebat eu
-E un idiot!a spus Emmet
-Nu e fratele tau?l-am intrebat
-Si ce?Tot un idiot ramane!
-Bine!am spus eu.
Am mai primit cadouri de la Rosalie si Emmet,Jasper si Katherine spre surprinderea mea.
Orele au trecut repede.Am ajuns acasa trebuie sa ma pregatesc pentru petrecere care va fi la 19:00 la Alice acasa.Cand am intrat in dormitor,am gasit un pachet care era de la mama si de la Adam.Am pus si celelate cadouri pe pat!Am deschis pachetul de la Alice,asa cum a spus in el se afla o rochie rosie superba.Am deschis alt pachet de la David......Waw cercei rosi,sunt asa de draguti,al treilea pachet era de la Damon,l-am deschis,o gentuta plic tot rosie.Au vorbit intre ei?Am deschis cadoul de la Katherine........era o rama de fotografie albastra era chiar draguta.....Am deschis cadoul de la Jasper era o bratara care avea o pietrica rosie.....Alice.Cadoul de la Rosalie si Emmet......Waw......lenjerie rosie!Ce  au toti azi cu rosu?Am deschi cadoul care era de la mama....era un telefon nou si o foaie galbena pe care scria
,,O sa ai un fratior"CE?O sa am un fratior?Am sunat-o pe mama si am vorbit cu ea,i-am multumit pentru cadou si am felicitat-o pe ea si pa Adam.Dupa aceea m-am imbracat cu rochia de la Alice,mi-am pus cercei de la David si bratara de la Jasper m-am incaltat cu o perche de pantofi negri.M-am machiat si mi-am lasat parul pe spate.Damon a sunat la usa,ceasul arata ora 18:25
.Am coborat scarile si i-am deschis usa.
-Arati....grozav!mi-a spus el zambindu-mi
-Si tu la fel !i-am spus .Am urcat in masina si   a condus spre casa lui.
Am ajuns,am intrat........Waw,Alice s-a intrecut pe sine.Arata grozav!
-Buna,Bella!Arati super!mi-a spus Alice.Erau multi invitati,pe uni nici nu-i cunosteam.
M-am uitat dupa Damon ,dar se pare ca el discuta ceva cu ......Katherine?E si Edward aici?
-Buna,Bella!am fost intrerupta de Edward .L-a multi ani!mi-a spus el si mi-a dat un cadou.
-Multumesc,Edward!i-am spus eu.
-Dansezi?m-a indrebat David,care a aparut  din senin langa mine
-Sigur!am spus si am plecat cu David ,am pus cadoul pe o masa si apoi am mers pe ringul de dans.Dansam pe o melodie saltareata chiar imi placea.Edward ma privea,se pare ca Damon danseaza cu Katherine.Ha!Edward a inceput sa danseze si el cu Tanya.Pe asta cine a invitat-o?
Oops!Nu ma simt prea bine!Am fugit repede la tualeta!Alice a venit dupa mine!-Bella,esti ok?m-a intrebat ea -Nu,ma simt bine, Alice!am spus eu
-Bella,esti bine?m-a intrebat Damon care se afla cu Katherine
-Nu!Si a devenit totul negru.............
Edward.Pov.Ce a patit,Bella?





3 comentarii:

Stephany spunea...

MG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vreau asa de mult ca B sa fie insarcinata !
( Am o problema cu toate " Bellele "< ma refer la cele din toate ficurile > . De ce trebuie sa lesine asa de des ? Nu stiu ca Cea adevarata sa fi lesinat asa de des :D . Oricum , cred ca sunt eu ciudata )
Cred ca sunt nebuna de-a binelea . Nu stiu de ce imi doresc atat de mult ca Bella sa aiba un bebe .
Multa bafta in continuare ! La scris , ma refer :D

Kisses :X

Miranda. spunea...

Nu vreau sa fie insarcinata, al varsta de 18 ani. CE o sa faca cu parintii sai ? Fratele sau sa fie de aceeasi varsta cu fiul ei. E terifiant.

lory96 spunea...

nu vede nimeni ca este insarcinata??? o sa aiba un copil si un fratior:)) si ce caouri de ziua ei

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină