lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

luni, 16 ianuarie 2012

Capitolul 9

Capitolul 9
Elena.Pov.-Buna,Jacob!I-am spus eu si l-am strans in brate-Ce mare ai crescut si ce bine arati!
-Buna,Elena!Mersi si tu esti la fel de frumoasa!Jacob este prietenul din copilarie a Bellei si se pare ca a venit in Forks sa ne viziteze.
-Oh,intra!i-am spus eu zambandu-i
-Multumesc!Deci Bella e acasa?M-a intrebat in timp ce intra in living
-Da e sus in camera ei!i-am spus
-Pot sa urc?Vreau sa o vad , mie dor de ea!Mi-a spus si mi-a zambit
-Desigur!Te conduc!
Bella.Pov.,,-Edward te iubesc!Totul s-a intunecat si Edward a disparut.Un marait s-a auzit,eram intr-o padure -Edward tu esti?
Un lup si-a facut aparitia de pintre copaci
-Edward,ajutor!am spus
-Bela...Bella.Edward!''
-Bella...Bella!am auzit eu o voce
-Lupul..am murmurat eu
-Ce lup,Bella!Trezeste-te!Ce?Am deschis ochi ca sa o vad pe Elena si Jacop...Stai Jacob?Jacob e aici?
Am sarit in bratele sale si l-am imbratisat.
-Jacob!Ce dor mi-a fost de tine!
-Si mie ,Bella!Dar acum i-mi dai drumul nu de alta da am nevoie de aer!Mi-a spus el si eu m-am retras si am inceput sa rad.L-am pupat pe obraz!
Stefan.Pov.Trebuie sa o vad pe Elena nu m-ai am rabdare pana maine.Am ajutat-o pe Caroline ,iar ea a acceptat sa nu omoare oameni de prin jur.Dar v-a fi o problema cu sorele.Am iesit din casa intreptandu-ma spre casa iubitei mele.Cand am ajuns la usa am simtit un miros ciudat..varcolac.Ce cauta un varcolac in casa lor.Daca le-a facut rau?Am intrat in casa.
Elena a coborat scarile.
-Buna,iubitule!
-Buna...este cineva in casa inafara de sora ta?
-Da un prieten din copilarie.De ce,s-a intamplat ceva?m-a intrebat
-E un varcolac..Unde e?
-Un ce?Stefan glumesti nu?Cum adica un varcolac?Hahaaa a incetat sa rada cand si-a dat seama ca eu nu spusesem o gluma
-Serios?Jacob varcolac!?
-Da.Acum unde e?am intrebat-o
Jacob.Pov.Lipitori idioate!Ce vor astia de la ele?Cat ii urasc pe sugatorii astia de sange!Bella este asa de frumoasa,si o iubesc!Da o iubesc de cand am vazut-o,dar ea nu si-a dat seama.A plecat dupa ce i-au murit parinti,apoi am aflat ca sunt un varcolac.Am sarutat-o pe Bella!Chiar am sarutat-o,nu am mai rezistat si ea mi-a raspuns!M-a privea ciudat dar nu a spus nimic.Ce e mirosul asta?Unul a fost in camera asta?Jur ca daca ii face ceva Bellei ii omor!Am coborat impreuna cu Bella scarile.Oh!Nu!Nu!Au dat de dracu!Unul se saruta cu Elena?
Am marait!El m-a vazut si si-a aratat colti!Stai un pic....De ce nu sunt speriate?Stiu ca ei sunt vampiri?
Elena s-a dus langa Bella a strans-o in brate!
Bella.Pov.Ce se intampla aici?Jacob tocmai m-a sarutat?Nu trebuie sa afle Edward!Am coborat scarile fara sa pun nimic.Jacob a marit cand la vazut pe Stefan?Oh...Si Stefan de ce si-a scos colti?Am dormit eu prea mult?Sau inca visez?Daca e un vis vreau sa ma trezesc acum!
-Bella,Jacob e un varcolac!Cum?Hahahaa.Elena se uita la mine parea ca vorbeste serios.
Am inceput sa rad.
-Ce gluma buna!Hahaaaaa
-Nu glumesc e adevarat!Serios acum?Edward iubitul meu e vampir si prietenul meu e varcolac mai urmeaza sa aud ca Elena e zana si eu un teriantrop care se transforma in pisica!Hahaaa
-Nu mai rade!E adevarat!
-Bine!Hahha Pe usa au intrat Edward si Damon.
-Hahahha!am inceput eu sa rad si mai tare.
Toti se uitau la mine.
-De ce mereu va distrati fara mine?Ne-a intrebat Damon-Ce avem noi aici?Un cutelus!Hai cutu ,
cutu!
-Inceteaza!a spus Jacob
-Sau ce ?a intrebat Edward furios
-Ce cauti tu aici?l-a intrebat Stefan
-Am venit sa-mi vizitez prietenele!Dar voi ce cautati aici lipitorilor?
-Am venit sa-mi vad iubita!a spus Stefan
-Ce?Iubita?a intrebat Jacob mirat -Si voi doi?i-a intrebat pe Damon si Stefan
-Nu e treaba ta!Asa ca dispari,javra!a spus Damon
-Bella trebuie sa discut ceva cu tine!a spus Jacob uitandu-se la mine
Edward.Pov.Javra!I-am citit gandurile nenorocitului o iubeste pe Bella si a sarutat-o?!Il omor cu mana mea!Si o vrea pentru el!Nici sa nu indrazneasca macar!
-Stai departe de Bella!am tipat eu la el
-Si cine esti tu ma rog?mi-a spus
-Sunt iubitul ei!S-a uitat mirat la Bella
-Bella,spune-mi ca glumeste!i-a spus Bellei
-Nu glumeste,e chiar iubitul meu!a spus ea.Apoi javra s-a repezit spre mine si m-a impins in perete si m-a tinea de gat..Javra idioata!L-am impins de pe mine!
-Ce dracu i-ai facut?Ai hibnotizat-o?Sunteti niste criminali insetati de sange!De ce vreti sa le distrugeti viata?
-Jacob!a murmurat Bella
-Bella,credeam ca tu....dar cu unul ca el...A spus apoi a iesit din casa trantind usa.
-Acolo ti-e locul javra! a tipat Damon
M-am dus langa Bella.
-Esti bine?am intrebat-o
-Sunt bine..putin confuza dar sunt ok!
-Ok!Haide sa de duc in camera!i-am spus si am luat-o in brate
Damon.Pov.M-am dus langa Elena.
-Esti bine?am intrebat-o
-Sunt ok!mi-a spus si mia- zabit.Oh!Chiar vrea sa ma omoare?Defapt sunt mort!Vorba vine!
Usa s-a izbit si in casa a intrat  Caroline zambind!
-Buna,Elena!Buna...vampirilor!Pe asta cine a chemat-o?
-Stai..tu..de unde sti ca ei sunt vampiri?a intrebat Elena incurcata
-Pai sunt unul!a spsue ea
-Ce?Si tu Caroline!Serios acum si eu ce sunt?Vrajitoare,zana,printesa?a spus ea
-Hei!Nu a fost alegerea mea sa devin ce sunt!El m-a transformat!a aratat spre mine.Tot ii bag eu un lemn in inima!
-Ce?Tu?Se uita la mine-Esti un...un..Poc!M-a lovit?Ea chiar m-a lovit?
-Elena pleaca!Acum!a spus Stefan
-De ce o sa ma omoare!Am iesit din casa!Nu pot sa o omor!Pentru..pentru ca o ..La drecu!O iubesc!M-am indragostit de iubita fratelui meu!
Elena.Pov.Damon e un criminal,e mai rau decat Edward de ce i-a facut asta Carolinei?E asa un..monstru!Dupa ce Stefan a plecat m-am urcat in camera mea.Am facut dus si m-am bagat in pat.A fost o zi grea,foartea grea.Domne nu imi vine sa cred,Jacob varcolac iar Caroline vampir.
Damon.Pov.Am asteptat ca Stefan sa plece si am intrat in camera Elenei.Dormea.Ce frumoasa e seamanu cu un inger!Defapt e inger,ingerul meu!M-am apropiat si i-am mangaiat obrazul.
Bella.Pov.Stateam in camera mea intinsa pe pat Edward langa mine.M-a gandiam la Jacob si sarutul din camera.De ce m-a sarutat?Eu tin la el ca la un frate.
-S-a intamplat ceva?m-a intrebat Edward
-Nu,Edward!l-am mintit eu
-Bella, Jacob te-a sarutat nu?El de ..Cum a aflat?
-Tu de unde..?
-Am abilitatea de a citii gandurile oamenilor!
-Mi-ai citit-o pe a mea?l-am intrebat
-Nu,pe a ta nu pot,desi mi-as dori sa pot!Jacob s-a gandit ca saruti bine,cand eu eram in casa!Ce?
-Oh..Edward eu!
-Nu a fost vina ta!Acum dorimi,a fost o zi grea iti mai povestesc maine!
-Bine,dar primite-mi ca nu pleci!
-Promit!M-a sarutat,apoi am adormit in bratele sale....

4 comentarii:

Stephany spunea...

Awwww......... cat de dragut ! Pana la urma B si E tot au ramas impreuna .
Totusi , nu stiu ce o sa faci cu Damon si Elena adica el o iubeste . Insa ea ....
Ok , abia astept next-ul ! Spor la scris , si multa bafta la scoala !

Kisses :X

LoStInDr3aMs spunea...

foarte frumos...imi place foarte mult blogul tau...l-am urmarit inca de cand aparuse celalalt fic,,Rapiti de dragoste" si am intrat in fiecare zi sa vad cum se va infiripa dragostea intre Bella si Edward...revenind si acest fic imi plk muult,mai ales ca e cu cele doua carti care imi plk foarte mult;faci o treaba foarte buna mai ales ca ai de scris despre mai multe personaje...mie una personal mi se pare greu;mai ales tu postezi si in fiecare zi...nu stiu cum reusesti!?!Spor la scris in continuare si multa bafta in noul semestru:d
p.s:scuze ca nu ti-am mai lasat comm pana acum dar nu aveam cont pe atunci;tocmai mi-am facut si eu blog..sper ca vei intra si pe al meu..as avea nevoie de niste sfaturi:x

Unknown spunea...

Absolut genial!:XGE-NI-AL!
Esti foarte talentata!

lory96 spunea...

imi place foarte mult ca Edward si bella =love:))

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină