lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 19 februarie 2012

Capitolul 16

Capitolul 16
Bella.Pov.Nu pot privi asta!Trebuie sa plec de aici?Ce e neinregula cu Damon?Provoaca nu mai tampenii!M-am indepartat de ei.
-Bella!Eric era in spatele meu
-Vreau sa fiu singura!I-am spus
-Nu vrei sa afli ce sunt?M-am intors spre el
-Ce esti?l-am intrebat
-O zana!am inceput sa rad
-O ce?Haha!Asta-i tare!O zana serios?
-Bella...nu e nimic de ras in asta..
-Pe bune?Esti o zana...Bine,bine.Dar ce legatura are asta cu vampirii?De ce ai vrut sa il omori pe Edward?
-Pentru a te protejea pe tine!Sunt un vanator...
-Stai un pic...Si de ce ma rog ai vrea tu sa ma aperi?
-Tu esti o zana,si mi-a fost ordonat sa o fac!
-Pe bune?Haha!Si Elena e?
-Nu,Elena nu e sora ta adevarata si nici Emmet fratele tau!
-Hei ,deja aberezi!Ai probleme cu capul?Cum adica Elena nu e sora mea?
-Nu te-ai intrebat vreo data de ce semeni cu Katherine?
Simteam cum lacrimile imi curgeau pe chip...Nu e adevarat el ma minte!
-Minti!am strigat eu la el
-Nu te mint!De ce asi face-o?
-Si tu cine esti?Si de ce ma aperi?m-am rastit eu la el
-Sunt viitorul tau sot!Tatal tau adevarat e imparatul zanelor,el m-a ales sa-ti fiu sot!
-Tu chiar esti nebun!Te uiti prea mult la desene!
-Bella!Eu spun adevarul!
-Ce adevar?a intrebat o voce. Edward.
-Nu e treaba ta!
-Bai ,tu chiar vrei sa...
-Edward!Ti-l prezint pe viitorul meu sot,zana!Le am pe toate nu ca-i tare?Prietenul meu e varcolac,fostul iubit vampir si acum sunt logodita fara sa stiu, normal,cu o zana!Edward se uita la mine de parca as fi fost un extraterestru.Ma intreb daca exista?Un posibil amant?Hahaha!
-Ce viitor sot?Ce zana?
-Oh te rog!Te invit la nunta mea!am  spus eu  stergandu-mi lacrimile
-Bella....explica-mi te rog!
-Imparatul zanelor,care e tatal meu la ales pe Eric sa-mi fie sot!
Vampirii pot intra in soc?Pentru ca Edward e ca o stana de piatra!De ce reactioneaza asa?Oricum eu nu ma voi casatori cu Eric,nici daca aflu ca tata-i Spiderman.
-Cum?El viitorul tau sot?Si eu?
-Tu ce?l-am intrebat
Edward.Pov.Batranul ala nemernic!De ce nu mi-am dat seama mai devreme?Asta inseamna ca Bella si Katherine sunt surori...De ce ar vrea sa o marite pe Bella cu o zana?Sa nu devina ca Ketherine?
-Hello,Edward!Tu ce?
-Nimic,asta nu se va intampla!Trebuie sa vorbesc cu tatal tau...
-Crezi ca va amana nunta pentru un sugator ca tine?Visezi!A facut o greseala,a doua oara nu se va mai repeta!
-Tu visezi,Bella nu va fi niciodata cu tine!
-Dar nici cu tine!s-a rastit el la mine
-Baieti..sunt si eu pe aici...
-Ai mers prea departe!M-am  napustit asupra lui.
-Edward...s-a auzit tipatul Bellei
Ceva puternic ma trantit intr-un copac,era zana aia .....
-Incetati!a spus el
Bella.pov.Cine este el?Este cumva presupusul meu tata?Pentru ca nu arata cum mi-am imaginat eu!Ar putea sa-mi fie coleg la scoala.
-Cum puteti sa va comportati asa in fata unei fete!Sunteti niste imbecili!a spus el apoi a venit spre mine
-Buna,Bella!Vad ca ai facut cunostinta cu Eric,dar ca de obicei vampiri sunt bagareti!
-Inceteaza,ea nu se va casatori cu el!
Eu ma holbam,cand la unul cand la altul!Apoi am inceput sa alerg de acolo...m-am indreptat spre padure...Nu-i mai suport!Nu sunt cine credeam ca sunt!Cum adica sunt o zana?Tatal meu ma promis lui Eric,Elena nu e sora mea,Emmet nu e fratele meu!Si acum ce sunt sora cu Katherine?
-Vreau sa mor acum!am tipat eu
-Si eu....s-a auzit o voce

5 comentarii:

D. spunea...

Ma intreb a cui voce? :-?

LoStInDr3aMs spunea...

serios???????zane????????????????cat de tare!!!!!!!!!!!!!!!!!dar eu o vreau pe ea cu edward...ei ii este sortit ei acum si pentru totdeauna:))glumeam...
mda...o viata mai palpitanta ca a ei nu vrei sa ai.......
sper ca postezi repede;)

Stephany spunea...

Cat de tare !!!!!!!
Pun pariu ca vocea e a lui Damon .
Dar zane ???
Sa te inteb ceva : Ti-a venit ideea dupa ce ai citit volumul 9 din Vampirii Sudului ? Pt ca eu tocmai am facut-o :D
Dar e chiar super cum decurge totul ! dar ... nu stiu ce sa spun despre casatorie . cred ca ai luat-o cam repede pe Bella . Dintr-o data s-a trezit si cu un logodnic si cu un tata zana si .... mai multe .
Abia astept sa vad cum va genera toata povestea :D

Kisses :X

Unknown spunea...

Wooow...o zana deci?
Mda...asta e...ei bine un mare soc.
Chiar, am ramas fara cuvinte. Am ramas logica realitatii. Citesc despre o zana! Wow, asta da capitol complex...

lory96 spunea...

faza cu zana seamana cu Vampirii sudului imi place

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină