lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 14 decembrie 2011

6.Vise

6.Vise.
Edward-Pov.
-Cine crezi ca esti tu?Ca sa ai drepturi asupra mea sau a altor fete?Ce bine arata cand se enerveaza!Pur si simplu ma inebuneste nu stiu cum dar m-am indragostit de ea.Faza rea e ca m-am certat cu cel mai bun prieten care si el de asemenea este indragostit de Bella,dar spre deosebire de mine el este iubitul Bellei.Il urasc pe Damon !El este perfectiunea intruchipata pentru Bella!Dar se va schimba asta!Chiar nu stiu cum ,dar imi va veni mie o idee!A intrat profa in clasa .M-am ridicat nervos din banca de langa Bella si m-am indreptat la locul meu  de  langa Tanya.Cum adica cine ma cred eu ?O sa vina timpul in care o sa regrete ca m-a intrebat asta.Profesoara scria ceva la tabla,nu eram atent la lectie pentru ca eram preocupat cu privitul(holbatul )la decolteul Tanyei.S-a sunat mi-am strans lucrurile,cine credeti ca a aparut in fata usii ,da Sfantul Damon,mi-am luat ghiozdanul si am trecut pe langa el impingandu-l.-Edward ,nu mai incapi?m-a intrebat el nervos.Nu l-am bagat in seama.Celelalte ore au trecut rapid pentru ca nu prea am fost atent, gandul mi-a zburat toata ziua la Bella.A sosit pauza de masa si m-am indreptat spre cantina acolo i-am vazut stand la o masa pe toti prieteni mei,dar ce mi-a atras atentia a fost faptul ca Bella si Damon se sarutau.Nu mai pot sa indur asta.Doamne cat il urasc!De ce nu  s-a  indragosti si el de o alta fata si a trebuit sa o iubeasca chiar pe ea?.Am iesit ca o furtuna din cantina trantind usile dupa mine.Nu-mi pasa daca toata scoala se intreaba de ce eu play boy-ul scolii sunt afectat ca cel mai bun prieten al meu se saruta cu eleva cea noua!Am iesit nervos din scoala ,cred ca tata va face infarct cand va vedea cate absente am.M-am urcat in masina si am condus  pana acasa.Ce bine imi pare ca nu-i nimeni  acasa .Am condus rapid ,am ajuns acasa,am iesit din masina si m-am dus direct in camera mea.Trebuie sa gasesc ceva ,sa o fac pe Bella sa-l urasca pe Damon, sau o cale de a o tine departe de el, ar fi mai simplu sa o fac sa se indragosteasca de mine M-am intins pe pat gandindu-ma la o solutie.Am adormit.,,-Te iubesc ,Edward!mi-a spus ea  zambindu-mi.Stateam in camera mea,asezati pe pat,ea era in bratele mele .-Si eu te iubesc Bella!m-am aplecat sa o sarut..."
-Edward,Edward.....Edward!Stai ce de cand buzele  Bellei au gust de material.Am simtit ceva umed pe fata .
-Da, ce  am mai facut?Adica nu ,eu nu am facut nimic Emmet a facut! Am spus eu fiind ud  leoarca.Cand privesc mai bine ,vad un Emmet razand in hohote.
-Si eu te iubesc hahaha Bella!Saruta bine perna, Edward?Ohh esti asa de mort Emmet!
-Emmet !Iesi dracu afara din camera mea !Am urlat eu la el , aruncand cu o perna in el.
-Bine, Eddie!Doamne ce enervant e cateodata Emmet.Am venit sa te chem la masa!Mi-a spus el razand
-Dispari!am tipat eu la el .A inchis usa.M-am schimbat in alte haine,pentru ca un anume ,,destept ''mi le-a udat.
Am coborat jos la cina.-Buna ,mama,tata!am spus eu apoi m-am asezat la masa.
-Buna ,Edward!Au raspuns la unison. In timp ce mancam Emmet se uita la mine si se hlizea.
-Edward, m-a sunat directorul ,din nou sa-mi spuna ca nu ai stat la ultimile doua ore!Of,iar  raman fara  masina,si trebuie sa ,merg cu Emmet si Rosalie la scoala.
-Care e pedeapsa?intreb eu
-De data asta te iert!Ai noroc ca am o zi buna!Nu-mi vine sa cred ,am scapat de pedeapsa
-Carlisle,ai auzit de rapirea domnului avocat  Jacob Black?Rapire?De ce am impresia ca o sa-mi vina o idee geniala legata de o rapire.
-Da am auzit, l-au gasit azi dimineata in Port Angeles.....Nu am fost atent mai departe deoarece mi-a venit ideea.Am sa o rapesc pe Bella Swan!O ,Da!
Bella-Pov.
Ce e neinregula cu mine?Ma simt vinovata ca l-am facut pe Cullen sa plece val-vartej din cantina.Damon zambea cand a vazut cum a reactionat Edward care ne-a vazut sarutandu-ne,dar eu nu m-am simtit chiar asa de bine. Si de ce?Eu il urasc pe Cullen!O merita din plin!Dar totusi parea trist si infuriat.Off!Ziua a continuat normal.Oare eu si Cullen ne-am fi inteles bine daca nu era el nesimtit,arogant,egoist,play boy,.....(lista continua).Nu ,nu prea cred!Eu oricum il iubesc pe Damon si ma inteleg bine cu el .Am ajuns acasa.M-am urcat in camera mea.Charlie era inca l-a munca.M-am schimbat intr-un trening gri.
Am coborat scarile si am inceput sa pregatesc cina pentru tata.Dupa ce am lasat ordine in bucatarie m-am intors in camera mea pentru a o suna pe mama.
-Buna,mama!am salutat-o eu
-Buna,Bella!Ce faci?m-a intrebat ea
-Bine tu,Adam?am intrebat-o eu
-Suntem bine!Ti-ai facut prieteni noi?
-Da ,mama mi-am facut.i-am raspuns eu
-Este vreun baiat care iti place?Off,mama!
-Da,mama,ca sa sti am si iubit!Oh,eu si gura mea sparta!
-Cum il cheama?
-Damon Salvatore.Am raspun eu gandindu-ma la fata pe care o are mama acum
-E frumos?O sa ma intrebe si numaru la pantofi,dupa cum o stiu eu pe mama.
-Da mama e frumos.Bine hai ca trebuie sa inchid,am teme de facut.Pa ,mai vorbim!
-Pa ,scumpo!am inchis. M-am intins in pat gandindu-ma la Edward si la comportamentul sau de astazi.Daca Edward s-ar schimba mi-ar place de el?Dar el  nu  se va schimba niciodata!,,-Damon!Damon!Unde esti?Este cineva aici?  Ma aflam in mijlocul unei poienite ,era noapte.O siluieta neagra se vedea printre copacii de la marginea poienitei.-Cine esti?Damon esti tu?Atunci am vazut ca se apropie,nu era Damon ci era.....Edward?-Edward?Ce faci tu aici?Nu mi-a raspuns s-a apropiat de mine.M-a luat de mana .-Edward , da-mi drumul! Nu  mi-a dat drumul ,ma tragea de mana dupa el
-Edward!Edward!Da-mi drumul!am inceput sa tip........"
M-am trezit,speriata. Ceasul indica 03:30 dimineata..Nu stiu de ce ,dar visul ce l-am avut m-a tinut treaza .Am o senzatie ciudata,ca ziua de azi nu va fi tocmai buna.

N.A-Am terminat capitolul 6.Vise.Sper ca va placut!

XoXo
Daniela

3 comentarii:

Lauraღ spunea...

nici eu nu cred ca o sa fie o zi prea buna :) minunat capitol :)

Stephany spunea...

OF Cum am putut sa ratez capitolul de ieri ? Oricum , ma bucur taaate mult ca ai postat . Vad ca postezi destul de rapid , si de aia adoor ficul tau ! ( Bine , si pt faptul ca e foarte bun :D )Dar acum nu mai am rabdare si fug la urmatorul !!!

lory96 spunea...

super capitolul si apropo imi plac si video care le pui si o doamne o sa o rapeasca pe Bella

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină