lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 6 decembrie 2011

1.Noua scoala si un mister idiot

1.Noua scoala si un mister idiot
Bella Pov.
      Astazi ma despart de  însoritul Phoenix pentru a ma  muta la tatal meu Charlie, in ploiosul Forks ,deoarece  mama mea Renee avocat de profesie  casatorita  cu Adam Dwyer un avocat de succes din Phoenix.Adam  a  prins un proces important in Italia ,iar mama il va insoti.Imi pare rau ca ma despart de mama dar ma si bucur ca il voi revedea pe Charlie.
      -Scumpo ,imi va fi dor de tine!-mi-a spus mama dupa ce m-a sarutat pe frunte.-Sa ai grija de tine!
      -Si mie, imi va fi dor!-am spus eu incercand sa nu scap o lacrima tradatoare pe obraz.
Drumul a  fost obositor,si iata-ma  pe mine Bella  Swan asteptandu-mi tatal sa ma ia  de la  aeroport.Si uite-l ca vine.
       -Tata!!!Ce bine imi pare sa te vad!!i-am spus strangandu-l in brate
        -Si mie imi pare bine sa te vad!Am o  surpriza pentru tine acasa.Oare ce surpriza are?Doar stie ca nu-mi plac surprizele.Off!Drumul spre casa a fost tacut deoarece  nici eu nici Charlie nu suntem prea vorbareti.Am ajuns acasa eram  obosita de la atat mers cu masina .Am urcat in vechea mea camera si mi-am despachetat hainele si lucrurile necesare si m-am dus sa fac un dus.In timp ce eram in cada ma gandeam la surpriza care mi-a promis-o Charlie sper sa nu fie ceva scump.M-am schimbat  intr-un trening mov. Si am inceput sa citesc cartea mea preferata Romeo si Julieta.
     -Bella !-m-a strigat Charlie -Vino jos sa-ti arat surpriza!Ohh nu am si uitat de surpriza.
-Acum tata!am coborat repede scarile si m-am uitat dupa Charlie dar nu era in living atunci am auzit alt strigat .
-Aici ,Bella!m-am indreptat spre hol ca sa-mi vad tatal  cum zambeste in fata usii de la intrare.-Hai afara,acolo e surpriza!mi-am urmat tatal care se indrepta spre garaj .Oh nu, trebuie sa fie o masina!!Tata a deschis  garajul si acolo  era ce-a mai frumoasa masina ,dupa cum arata era scumpa ,nu ma prea  pricep la masini.Dar arata Waww!

-Iti place? -ma intreaba Charlie
-Glumesti?O ador!!!E super!!Multumesc mult Charlie!si l-am sarutat pe obraz.Dupa aceea am mers in casa si am preparat cina pentru ca Charlie ar fi in stare sa de-a foc la casa la cat este el de priceput in bucatarie.Dupa cina m-am urcat in camera mea unde i-am scris mamei mele un mail cum ca am ajuns cu bine.M-am asezat pe pat continandu-mi cartea, nu stiu cand am adormit dar m-am trezit la auzul alarmei, dar stati asa,eu aseara nu mi-am pus alarma inseamna ca Charlie s-a furisat aseara sa mi-o puna.Atat de obosita am fost ca nu l-am auzit .Oh nu azi e luni.M-am dat jos din pat .Ceasul arata ora 07:00 cursurile incep la ora 09:00 am doua ore sa ma aranjez si sa i-au micul de jun.Mi-am luat  hainele si m-am dus in baie pentru a face un dus si altele ,m-am imbracat cu o pereche de blugi negri cu o camasa in   carouri   si o vestuta gri si pe deasupra o jacheta neagra din piele si cu niste   cizmulite negre.M-am machiat si am coborat jos pentru a lua micul de jun.Charlie era plecat la serviciu .Am deschis frigiderul si am luat cutia cu lapte ,am luat un bol in care mi-am pus cerealele si am turnat laptele peste ele.Am mancat in liniste am baut un pahar de suc de portocale  si am urcat scarile pentru a-mi  lua geanta pentru scoala.Am incuiat  usa si m-am urcat in masina mea minunata.Am ajuns la scoala ,ea nu arata la fel ca vechiul meu liceu ,cladirea era mai mica dar arata frumos .Am coborat din masina si un grup de fete s-au intors sa ma priveasca .Am trecut pe langa ele ignorandu-le ,cum nu aratam la fel de bine ca ele.Aveau forme nu gluma, in schimb,eu aratam simpla  , parul castaniu,ochi caprui corp normal arat ca orice fata normala ,dar eu sunt multumita de cum arat macar nu folosesc operatiile estetice pentru a-mi da forme corpului.Am intrat in liceu sunt total aeriana unde o fi secretariatul toata lumea este grabita probabil incep cursurile .Mergeam cu atentie ca nu cumva sa dau peste cineva in gramada asta de elevi grabiti .Am vazut un baiat in fata care se pare   ca vorbea cu o fata ,era dragut ,dar cand m-am apropiat sa-i adresez o intrebare legata de gasirea secretariatului.A inceput sa se sarute cu blonda aceea m-am intors si am plecat .M-am impiedecat ,fiind agitata ca voi intarzia din prima zi  la ora si am dat peste un tip inalt cu parul negru,care m-a prins la fix ,daca nu ma prindea de talie faceam contact cu pamantul, la ce banala sunt cateodata.
-Scuze !Nu am vrut sa dau peste tine doar ca sunt agitata pentru ca nu gasesc secretariatu!ce ochi albastri avea baiatul acesta,era chiar foarte frumos .M-a prins holbandu-ma la el si m-am inrosit.
-Multumesc! am spus eu pentru ca nu spunea nimic si se uita la mine si inca nu mi-a dat drumul la talie.
-Pentru ce imi multumesti?-mi-a spus el inca tinandu-ma de talie .Ce voce sexy are !!CE ESTE NEINREGULA CU MINE ??
- Pentru ca m-ai prins inainte de a cadea in fund!am spus eu cu un zambet tamp pe fata.-Si ai putea te rog sa imi dai drumul ,pentru ca acum nu mai sunt in pericol de a cadea si de a-mi sparge capul?devenea chiar enervanta situatia asta.
-Ohh!Da!Sigur!Apropo cum te numesti?ma tine mai bine de trei minute de talie si acum si-a dat seama ca nu ascos nici un sunet
.-Bella,Bella Swan!am spus eu inca holbandu-ma la acei ochi albastri.Iar se holbeaza ,poate mintea imi joaca feste,dar chiar devine ciudata treaba cu holbatul intre noi.
-Dar tu cum te numesti?m-am trezit eu intreband
-Damon Salvatore incantat!mi-a zis el aparndu-i un zambet cuceritor pe chip
-Ma poti ajuta sa gasesc secretariatul ,Damon?-am intrebat eu ,apoi ii zambesc cu caldura.
-Sigur, de duc eu!mi-a spus apoi s-a intors  ca sa o ia la dreapata ,l-am urmat am urcat niste scari si am ajuns la o usa unde scria SECRETARIAT am intrat impreuna cu Damon si acolo era o femeie in varsta care a inceput sa zambeasca vazandu-l pe Damon.
-Buna ziua ,Doamna Smith!Ce mai faceti?a intrebat Damon politicos
-Buna ziua,Damon!Bine,tu?aveam impresia ca doamna aceasta ma ignora pe mine si avea ochi doar pentru Damon.Ciudat nu?-Cu ce te pot ajuta?
-Bine ,pe mine nu aveti cu ce sa ma ajutati,am venit sa-i arat elevei noi  secretariatul.Ea este Bella Swan .-a aratat Damon spre mine.
-Buna ,Bella! mi-a spus cucoana dupa ce m-a prezentat Damon-Cu ce te pot ajuta?I-am explicat ce trebuie sa semneze. Mi-a dat orarul si am iesit cu Damon de la secretariat.
-Ce ore ai acum ? m-a intrebat Damon vazand ca nu stiu pe unde sa o iau.
-Biologia.-am raspuns eu .Lui Damon i-a aparut un zambet mare pe fata.
-Si eu! a spus el bucuros
-Bun .Atunci pe unde o luam? am intrebat eu
-Urmeaza-ma!a spus  tragandu-ma de mana dupa el
-Am ajuns! arata   el spre o usa pe care scria mare BIOLOGIE
Am intrat in clasa .Ma uitam prin jur sa vad poate gasesc un loc liber .Dar singurul loc liber este langa tipul care l-am  vazut pe hol ca se saruta cu una blonda, iar acum iar ma apuca greata nu mai cat ma uit se saruta cu alta. LOL!E roscata!
- Stai cu mine in banca?ma intrebat el ,dar banca lui nu era ocupata? Ce l-a apucat?
-Da ,dar banca ta nu este ocupata ?am intrebat eu putin iritata de privirea lui spre acel baiat de pe hol.
-Hei,Damon!!Cine e papusa cea noua?- am auzit eu bine sau ala mi-a zis mie papusa?
-Hei,Edward nu ai tu cumva treaba cu Victoria?l-a intrebat Damon pe acel Edward
-Pe cine faci tu papusa mai Johnny Bravo ?m-am trezit eu intreband,fiind nervoasa pe acel dobitoc

-Cum mi-ai zis  ?a urlat Johnny-o stai Edward pardon la mine
-Ce tipi asa Cullen?
 a intrebat profesoru care chiar atunci si-a facut aparitia
-Pai ,  vorbesc tare ,   pentru      ca  puicuta asta se baga in vorba cu mine?Auzi la ea Johnny Bravo!Viky i-a spune tu am eu fata de Johnny Bravo?cum mi-a spus asta puicuta la -s ca-i arat eu lui puicuta!
-Bai!Edward Bravo lasa fata in pace !I-a trantit-o Damon , la care toata clasa a inceput sa rada
-Damon,ti-a sucit mintile papusica asta?De ce ii ei aparare?L-a intrebat mister Johnny pe Damon
-Nu,Bro!Da las-o in pace nu-i mai spune asa daca ea nu vrea.
- Faceti liniste s-au va trimit la director!URLA profesoru de la catedra-Isabella Swan este noua colega despre care v-am spus vineri la ora .CE?M-am inrosit toata la fata.Purtati-va frumos cu ea ,mai ales tu Cullen ca vad ca deja ai inceput spectacolul .Victoria treci in banca ta te rog langa Damon .CE? De ce? Asta inseamna ca eu stau cu JOHNNY!!??.Domnisoara Swan treceti langa Cullen.
-Off!am oftat eu si Damon la unison.M-am asezat langa mister Johnny Bravo aici de fata.:))
-Buna ,papusa!asta-i tampit sau se preface?
-Buna,Mister Dick!i-am trantit -o se pune cu  cine nu trebuie
-Scumpete de ce vorbesti asa cu mine?ma intreaba badaranul ,doamne peste ce tampit am dat
-Ca sa intrebi tu! poftim Dick
-Ce buna esti?Cred ca-si bate joc de mine asta!
-Auzi tu nu ai treaba? Fi atent la lectie Dick!Tampit!Idiot!DICk!
-Dute dracu !Te crezi tare, dar   toate ajungeti in patu meu pana la urma!CE?Poate, dar nu eu.
-Nu ma primeste a zis ca te asteapta pe tine ,pana atunci nu primeste pe nimeni.
Nu a mai vorbit cu mine tot restul orei si ma bucuram. Damon s-a uitat(holbat) toata ora la mine.Si se uita urat la MISTER JOHNNY.S-a sunat ,cand imi bagam cartile in geanta, Cullen s-a inpins in mine si mi-a soptit la ureche
-VEI FI A MEA!! CE?CUM?Idiot,tampit,cretin,dick....Niciodata ,never,nunca...
-Hei ,Bella ce ora ai acum?ma intreaba Damon
-Engleza, tu? l-am intrebat eu
-Mate,mi-a spus el trist-Te conduc la ora.S-a oferit el
-Multumesc!am spus eu zambindu-i cald
Mergeam pe hol spre clasa de Engleza ,cand o fata slabuta si maruntica sare la gatul lui Damon,avea parul facut tepi in toate directile.
-Damon , ce faci agati noua eleva? E sora lui Cullen sau ce?E iubita lui Damon?Si daca e, ce nu ar trebui sa fiu suparata!
-Ce ,Alice?NU!Eu doar o conduc la ora de Engleza .A spus Damon .
-Tu esti Bella? Toata scoala vorbeste despre tine ca i-ai pus porecla ,,REGELUI EDWARD"-arata ea facand ghilimele in aer .Sa vorbeasca  chiar o merita idiotul!
-Da,Bella Swan! am  spus fortand un zambet pentru ca mi-a   adus aminte de  REGELE DICKEN
-Incantata !Alice Salvatore sora lui Damon.Acum inteleg de ce se tine cu blondul ala de mana care abia acum l-am observat.
-El  este iubitul meu Jasper Hale .Arata ea spre tipul de langa ea, era frumos ca si ea ,le sta bine impreuna!
-Buna,Jasper ! Imi pare rau dar trebuie sa plec la ora sau voi intarzia!Imi pare bine ca v-am cunoscut!Ne vedem mai tarziu!
-Bye Bella !Mi-a spus Alice si Jasper la unison
-Damon,tu nu vi la mate?Intreaba Alice vazand ca fratele sau mergea spre Engleza
-O conduc pe Bella !Ai uitat,Alice?Alice a negat din cap
-Pai atunci?o intreaba Damon
-A....am vrut sa te necajesc.-Ce raspuns  bun i-a dat Alice de ne-a luminat pe toti:))OARE DE CE A INTREBAT??Ce are in minte Alice?Doar nu crede ca lui Damon i-ar placea de mine NU?SAU DA?Cu siguranta NU!
Am ajuns in fata clasei de Engleza.
-Pa ,Damon!Multumesc !i-am zis si l-am pupat pe obraz. Se pare ca nu se  astepata la asta pentru ca a ramas nemiscat cateva secunde.
-Damon,intarzi! -i-am spus eu facandu-ll atent la mine. Mi-a zambit cu caldura si s-a indreptat catre ora lui. Am intrat in clasa peste cine credeti ca am dat?












7 comentarii:

♥ Little M. spunea...

Imi place :x
Dragut:)
Debia astpt urmatorul cap :*

♥ Little M. spunea...

PS:Imi place de Damon :x
Vreau sa fie impreuna si sa ramana impreuna :x

Lauraღ spunea...

Peste Jonny Bravo :)) oppss Edward...prea tare capitolul :))

Sabina Anca spunea...

- REGELE DICKEN ? ;o Mor aici de ras =))) . aww. ai un fic superb :>

AndaAnduta spunea...

Poza e geniala :)) iar Mister Dick...deci nu mai pot =)). Super capitol :)

Beatrice Andre spunea...

OMG! Esti bestiala! Imi place la nebunie cum scrii.Ai atata haz! Iubesc asta! <3

lory96 spunea...

jonny Bravo :)) sau mister Dick a fost genial( mai ales poze ) mai facut foarte curioasa , super cap

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină