lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 29 ianuarie 2012

Capitolul 1

Capitolul 1
Bella.Pov.
-Pe unde umbla Matt?m-a intrebat Esme,agitata-El nu intarzie niciodata!a spus
-L-am sunat dar nu raspunde!Matt cel mai bun prieten al meu,este partenerul meu la patinaj artistic de opt ani,iar acum intarzie.Nu-i sta in fire sa intarzie la antrenamente.De  ce nu raspunde la telefon?Oh!Mai sunt trei saptamani pana la campionat!Elena Gilbert a  intrat in biroul antrenoarei cu un zambet mare pe fata.Nu o suport!Mereu a incercat sa fie prima la toate!
-O veste proasta!a spus ea-Partenerul tau a suferit un accident,ce pacat!Ce accident?Glumeste?
-Despre ce este vorba?a intrebat-o antrenoarea
-Se pare ca in timp ce se indrepta spre patinuar o masina a dat peste el ,iar acum e in coma!Ce?Asta nu se poate!Si ea zambeste?Imi venea sa o pleznesc ca sa-i sterg zambetul  tampit de pe fata.
-Ce?a tipat antrenoarea
-Imi pare ..defapt..Trebuie sa plec!a spus  ,apoi a iesit pe usa
-Oh!Scorpie!am spus eu.Nu imi vine sa cred!Ce fac acum?Am ramas fara partener!Saracul,Matt!
-Trebuie sa mergem la spital!a spus Esme
-Ok!Am iesit din birou apoi am urcat intr-un taxi.De ce mi se intampla mie asta?Unde o sa gasesc eu un partener in trei saptamani?Stiu,sunt putin egoista,sarcul Matt e in coma iar eu ma gandesc la cineva  ca sa ii ia locul.
Esme se uita la mine,probabil pentru ca aveam lacrimi pe chip,nici nu am observat.Trebuie sa fie o solutie!Matt trebuie sa se faca bine!La dracu!
-Linisteste-te!mi-a spus Esme.Am ajuns la spital,am platit soferului si am intrat in spital,Esme a intrebat o asistenta in ce salon se afla Matt.
Cand am ajuns in fata salonului Stefan statea in fata usii.
-Buna,Bella!mi-a spus el
-Cum se simte?l-am intrebat
-E in coma!Se pare ca nu mai participi la campionat!
Ce?
-La asta te gandesti tu?Fratele tau e in coma iar tu te.....
-Bella!a spus antrenoarea punandu-se in fata mea.Nu am observat dar aveam palma ridicata pentru al lovi pe Stefan.
-E un idiot!am spus
-Cred ca ar fi mai bine sa plecam!mi-a spus ea-Nu ne da voie sa intram in salon!
-Ok!Lacrmile au inceput sa-mi curga pe fata.
Visul meu a fost distrus!Nu mai am nici o sansa.Totul s-a naruit!
-O sa fie bine!mi-a spus ea
-Nu!am spus
Cand am ajuns acasa,daca un apartament gol poate fi numit casa...
Locuiesc singura in L.A., parinti mei  locuiesc in Forks.Am intrat in camera mea,m-am trantit in pat si am inceput sa plang.De ce?Este visul meu sa castig acel campionat.De ce s-a intamplat asta?De ce?Am luat perna de pe pat si am aruncat-o in raftul pe care se aflau mai multe medalii si trofee.
-De ce?am tipat.M-am dus in baie,am trantit usa si m-am uitat in oglinda.
Mereu a vrut sa ma vada distrusa.
Acum i-a reusit!O urasc pe Elena!Nu e vina ei,dar totusi zambetul acela...
Oh!Nici nu ma mai recunosc,priveam fata din oglinda,avea ochii rosii si umflati de la plans,parul ii statea in toate directiile si era palida la fata.Nu semana cu Bella,cea vesela ,frumoasa cu zambetul mereu pe buze...Acum sunt o fata de 18 ani,banala care i-a fost sbulberat visul.
Stateam in pat cand telefonul mi-a sunat,nu stiu de cate zile stau in casa,dar chiar nu am chef de nimic,oricum la antrenamente de ce as mai merge?Am luat telefonul de pe noptiera,si am raspuns:
-Alo!
-Bella!Am o veste minata,de fapt doua.
-Stai ce?am spus eu
-De ce nu ai venit azi la antrenamete?Ti-am gasit un partener!
-Ce..Partener?am intrebat
-Fiul meu!Fiul ei?Are unul?
-Ok...A doua veste?
-Matt a iesit din coma!
-O ,asta e minunat.
-OK!Maine la 09:00,la patinoar.
-Sa traiti sefa!am spus eu in gluma.A inchis!Ce am facut eu o zi in casa?Am plans?Zambetul mi-a revenit pe chip.Inca mai am o sansa!Sunt curioasa sa-mi cunosc noul partener!

9 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

ideea e foarte buna:D abia astept marea intalnire dintre bella si edward:) din cate se pare stefan si elena sunt personajele negative...urat din partea lor pentru ca se simteau bine atunci cand matt era in coma...dar lasa k o sa-i faca praf bella si edward...asta dak nu cumva isi scot ochii pana atunci:)):))
te admir foarte mult:ai avut primul fic un succes,apoi celalalt cu vampiri la fel,cu toate ca nu inca terminat si acum te-ai mai apucat de unul:d esti o scriitoare grozava:)
astept urmatoarele capitole;)

Lauraღ spunea...

In curand nu o sa mai fie curioasa sa il cunosca...ba mai mult o sa fie mai mereu furioasa....dac este sa ne luam dupa rezumatul ficului :))
E un prim capitol superb.Felicitari!

Stephany spunea...

Waw ! Interesant . Abia astept sa vad ce se va mai intampla .

Unknown spunea...

Hm...e destul de palpitant:)).
Buna tema ..te felicit....:D:D:d abia astept continuarea!!!!

Miranda. spunea...

imi place foarte mult.
mi se pare o idee foarte buna

poarte o sa intri si la ficul meu :
http://ablindstory.blogspot.com/2012/04/unghia-trasa-pe-destin-i.html

Anonim spunea...

Imi place mult ideea :D:D:D Ma duc la next :)

dya spunea...

Ma bucur ca iti place!:*:*

Unknown spunea...

Imi place foarte mult ideea! :x

Unknown spunea...

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină