lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Capitolul 13

Capitolul 13
Bella.Pov.Dupa o zi infernala la scoala,  m-am urcat in masina alaturi de sora mea.Era  tacuta in timp ce conducea,ceva o macina..Ma intreb ce?Sau cine?
-S-a intamplat ceva?am intrebat-o
-Damon m-a sarutat!Waw!L-a asta nu m-am  asteptat,sau da!Ce?Vorbim de Damon aici!
-Asta e bine sau rau?am spus
-E rau,foarte rau! mi-a spus
-Explica!am indemnat-o eu
-El m-a sarutat iar Stefan ne-a vazut!Ce?Damon e nebun?Stiu deja raspunsul!
Ma uitam mirata la Elena,avea lacrimi  in ochi.
-Si ai vorbit cu Stefan?
-Nu.a raspuns simplu
-Imi pare rau Elena!i-am spus
-Lasa asta tu ce ai facut cu Jacob?L-am vazut pe Edward iesind furios de la ora.
-A..pai..nimic!am spus eu Amintindu-mi de sarutul cu Jacob!
-Bella!
-Ok,m-am sarutat cu Jacob!
-Ai incercat sa il faci gelos pe Edward sau ce?
-Nu,a fost doar un sarut!i-am spus eu
-Da sigur..
Am ajuns acasa,am iesit din masina intreptandu-ne spre casa.Am intrat in interior.M-am grabit sa urc scarile pana in camera mea.
Elena.Pov.Of,asta a fost cea mai urata zi din viata mea!Am intrat in camera mea.
-Buna, Elena!
-Stefan!am spus.Statea in fata ferestrei,apoi s-a apropiat de mine
-Imi pare rau,nu am vrut sa...si-a pus  degetul aratator pe puzele mele,apoi si-a presat puzele de ale mele.Ne-am retras aveam nevoie de aer,cel putin eu.
-Imi pare rau!Damon..te.l-am sarutat.
Edward.Pov.De cate ori,o sarutam pe Katherine in fata ochilor o vedeam pe Bella sarutandu-se cu Jacob.Potaie,idioata!De ce nu pot sa o scot din capul meu pe ea?Poate pentru ca esti indragostit de ea!
Asta nu se poate!Stateam singur in camera mea intunecata ,Katherine  a plecat sa vaneze.De ce nu ma simt fericit cu Katherine?Nu este ea tot ce mi-am dorit?Nu pe ea o vroiam?De ce nu sunt acum cu ea,si stau singur aici?Un miros placut mi-a invaluit narile,m-am indreptat spre fereastra,un miros dulce aprope ca al Bellei,dar nu e ea ,deodata ceva mi-a strapuns umarul stang,o sageata din lemn.Ce dracu?Nu e varcolac,varcolaci nu miros asa dar cine e?Mi-am scos sageata din umar,si am sarit pe fereastra.
Mirosul dulce disparuse,dar cineva era printre copaci.Damon a aparut in fata mea.
-Ce dracu ai patit la umar?m-a intrebat
-Cineva a incercat sa ma omoare!i-am spus
-Varcolac?m-a intrebat
-Nu,avea un miros dulce,era om!
-Bella?m-a intrebat cu un zambet
-Nu,nu ar face asta,cineva care stie ca suntem vampiri,a tras in mine cu o sageata de lemn.Dar de ce in mine?
-Crezi ca Klaus la pus?m-a intrebat-Eu nu am vazut nimic ciudat!
-Daca Klaus ma dorea mort ar fi facut-o el!i-am spus
Bella.Pov.Ma plictisesc de moarte!Am chef de o plimbare,m-am saturat de atatea teme!M-am incaltat cu tenesi , mi-am luat jacheta si am coborat pe scari.Waw!Astia doi nu gasesc o camera?
-Voi doi..luati-va o camera!am spus eu
-Bella!a spus Elena inrosindu-se la fata
-Asa ma cheama!Ma duc sa ma plimb puteti continua!am spus eu indreptandu-ma spre usa.
Am iesit din casa,cred ca voi merge la biblioteca.Am fost la biblioteca si mi-am luat cartea Mandrie si prejudecata de Jean Austen,am inceput sa citesc cartea in tip ce mergeam eram absorbita cu totul de actiunile personajelor,cand deodata am dat peste cineva.
-O scuza-ma!am spus eu-Eram atenta la carte,nu ar  trebui sa citesc carti in timp..ce...merg..Waw!Am dat peste un tip...Cum spune verisoara mea Alice,,traznet"Oh!Ce dor mie de ea!Revenind la tipul din fata mea,care ma privea ciudat cu oceanele sale albastre..
-Nu-i nimic,se mai intampla!
-Ar trebui sa fiu mai atenta!am spus eu
-Da ar trebui!
-O trebuie sa plec!am spus eu .Ce tip!Bella,ce ti s-a intamplat?Nimic!M-am indreptat spre casa,de ce am impresia aia ciudata ca am pierdut ceva?M-am uitat in geanta,aveam cheile,telefonul,portofelul..si alte chestii.Unde e cartea?Oh,la naiba!Mi-a cazut cartea in timp ce am dat peste tipul cu ochii albastri,am fost prea ocupata cu holbatul ca sa imi dau seama.Oh!Am dat-o in bara!Am intrat in casa.
-Pe unde umbli?m-a intrebat ,,pupaza"
-Nu e treaba ta!i-am trantit-o
-De cate ori sa-ti spun sa nu mai vorbesti asa cu mine?a tipat ea
-Cam de atatea ori cat ti-am spus si eu ,,NU TE SUPORT"!am spus clar si tare ultima parte
-Fetelor se aude de afara!a spus Emmet intrand in casa
-Oh!Ma enerveaza!a spus ea
-In fine,am treburi m-ai importante am spus eu urcand scarile.Oh!O urasc!Ce  dracu face Elena in camera ei?Vor sa darame casa?M-am asezat in pat,ignorand zgomotele....am inchis ochi.
-Bella!urla Rose
-Vin acum!am tipat
Nu are voie omul de un moment de liniste!Acum ce m-ai vrea?Am coborat scarile injurand-o mental pe ,,pupaza".Am intrat in living
-Acum ce m-ai..vrei!Ce cauta el aici?
-Buna!mi-a spus
-Buna!Unde s-a dus Rose?
-Tipa blonda?a spus
-Am auzit!a strigat Rose din bucatarie
-Da!Deci..de unde sti unde locuiesc?l-am intrebat
-O pai..cartea!a spus el ,dandu-mi cartea pierduta
-O multumesc mult!i-am spus
-Cu placere,Bella!
-De unde..imi stii..numele?Devine ciudat!
-Te stiu de la scoala!mi-a spus
-Inveti  in acelasi liceu   cu  mine? Nu te-am observat!Chiar nu l-am vazut la scoala si un tip ca el nu prea poti sa nu-l observi.
-Da. a raspuns simplu
-Cum te numesti?l-am intrebat
-Eric..a spus deodata a devenit agitat.Stefan si Elena au intrat in living.
-Trebuie sa plec!mi-a spus -M-ai vorbim!Stai ce?Ce s-a intamplat?A trecut pe langa Stefan si s-a incruntat!Stefan l-a privit ciudat!Ce e cu el?

4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

treaba s-a complicat....eric e ceva ciudat la el...shi acea faza cu edward cand a fost atacat...treaba e dubioasa
deci ai niste idei grozave:d:d:d
tine-o tot asa!!!
p.s.:daca ai timp treci si pe la mine pe blog:)

Stephany spunea...

Wow ! Oare si Eric e vampir ? Ca om sigur nu e .
Sper ca ne vei incanta cat mai curand cu un capitol nou ( de preferat maine :D ) Si ... insanatosire grabnica !

Fara " Kisses :x " astazi , sa nu ma inbolnavasti si pe mine :D

Unknown spunea...

Uuuu, devine intersant.
Oricum foarte reusit si acest capitol, ca toate celelate. Esti foste buna.

lory96 spunea...

eric e dragut!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină