lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 12 februarie 2012

Capitolul 15

Capitolul 15
Damon.Pov.Am intrat in clasa de mate,nu am fost deloc atent la ora,profesorul preda iar eu cu gandul in alta parte...sunt  vampir,stiu materia pe de rost.S-a sunat si mi-am strans cartile,apoi am iesit din clasa.am zarit-o pe Elena pe hol,m-am indreptat spre ea.
-Buna,Damon!mi-a spus ea
-Buna!am spus eu-Ce ora ai?
-Engleza.mi-a raspuns ea simplu
-Damon!s-a auzit vocea pitigaiata a Carolinei.
-Trebuie sa plec!mi-a spus Elena.O omor pe blonda!
Elena a plecat ,iar Caroline a venit in fata mea,avea un zambet tamp pe fata
-Ce vrei?am intrebat-o
-Iti place Elena?
-Nu raspunde la intrebare cu  alta intrebare!m-am rastit eu la  ea
-Oh!O iubesti...asta schimba putin situatia...
-Tu sa taci!Nu e treaba ta!i-am trantit-o apoi am plecat de acolo.Idioata!Oare de ce dracu am transformat-o?
Elena.Pov.Ce vrea Caroline de la Damon?Ce naiba,de ce ma gandesc eu la asta?Bella se indrepta spre mine.
-Idiotul!a spus ea
-Ce?am intrebat-o
-E un idiot!Un fraier!Oh!Il urasc!Pe naiba...pe cine pacalesc eu?
-Imi explici si mie ce se intampla?Nu de alta dar nu inteleg nimic!i-am spus eu
-Las-o balta,trebuie sa plec!mi-a spus apoi a plecat.Ce naiba?Toata lumea e intoarsa?
Orele au trecut rapid,nu stiu de ce dar Stefan m-a ignorat astazi.
-Elena!m-a strigat Damon.Nu iar!
-Ce e?l-am intrebat
-Trebuie sa vorbesc  cu tine!mi-a spus el
-Spune!
-Nu aici!Haide!Ma intreb ce vrea sa-mi spuna?Oare are legatura cu Stefan?Unde o fi?
Am iesit din scola si ne-am indreptat in locul unde se aflau copacii.
-Ce vrei sa-mi spui!i-am zis eu uitandu-ma la el
-Nu mai suport sa te vad alaturi de Stefan,ma inebuneste pur si simplu!Nu mai rezist!Ma holbam la el,fara sa pot scoate vreun sunet.S-a apropiat de mine.
-Damon..eu..nu..s-a aplecat si m-a sarutat,dar eu l-am impins ,s-a dat un pas in spate.Apoi l-am plesnit cu toata forta mea peste fata
-Niciodata,dar niciodata sa nu mai faci asta!Eu il iubesc pe Stefan!
-Ma bucur sa aflu asta,iubito!Stefan era in spatele lui Damon,cu o privire furioasa
-Sf.Stefan!a spus Damon.Stefan s-a napustit asupra lui Damon izbindu-l la pamant.
-Te-am avertizat sa stai dracu departe de ea!a tipat el
-Stefan,nu merita!am spus eu.Damon l-a impins pe Stefan,apoi l-a lovit in fata si in stomac.
-Damon,inceteaza!am tipat eu la el
-De ce?Daca moare el eu am...
-Inceteza,eu nu simt nimic pentru tine,mereu  va fi Stefan!Ce nu intelegi?
-Ok..tu ai vrut-o!Damon l-a lasat pe Stefan,se uita in jur cautand ceva sau pe cineva,apoi intamplarea a facut ca Jasper  sa treaca pe acolo,iar Damon s-a  repezit spre el.
-Damon,nu!Am tipat.Dar era prea tarziu...
Bella.Pov.Am iesit de la ultima ora.Eric ma astepta la iesirea din scoala,cu un zambet mare pe fata.
-Ce e?l-am intrebat
-Priveste in spatele tau!M-am uitat.Edward se indrepta spre noi,era furios!
-Oh!Haide!i-am spus
-E gelos!
-Are iubita!i-am spus
-Da..dar tot gelos e...
-Cum zici tu!Ne indrteptam spre masina  lui,cand un brat puternic ma tras de mana
-Daca el vrea sa vorbeasca cu tine,eu vreau sa fiu de fata!mi-a spus Edward
-Ea mana de pe ea!a spus Eric.Si iar o luam de la capat!
-Iti sparg fata!
-Edward!
-Ce?
-Vreau sa vorbesc singura cu Eric!
-Nu te las singura cu el!
-Ce e cu tine?Poate are Katherine nevoie de tine!
-Se poate descurca!mi-a raspuns
-Eric ,ignora-l!i-am spus eu
-O sa incerc!
-Oh te rog!
-Deci ce esti?l-am intrebat eu
-Sunt o ..Un tipat s-a auzit.Edward a disparut de langa noi indreptandu-se spre locul de unde provenea tipatul.Viteza stupida de vampir!Ne-am indreptat si noi.Oh!Nu!NU!Jasper!Elena plangea langa el!
Am alergat spre ei!
-Ce s-a intamplat ?am intrebat
-Damon!a soptit Stefan
-E un monstru,il urasc!
-De ce a facut asta?am intrebat eu
-Nu coteaza!a spus Elena
-E mort?am intrebat.Jasper era al doilea cel mai bun prieten al meu,dupa Jacob!
-Nu...dar nu mai are mult
-Trebuie sa facem ceva!Stefan!am spus
-Nici sa nu te gandesti!mi-a spus
-Fa-o!a spus Eric
-Nu!
-Stefan!A spus Elena
-Dar Elena..bine!

6 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

damon a fost cam idiot de data asta....de ce a facut chestia asta???nu poate sa accepte un NU ca raspuns...oricum am eu un feeling ca pana la urma tot cu el ramane...asa ca sa nu se mai crizeze atat...face riduri...si nu vrem un damon cu riduri:)):)):))
iar edward un alt cretin...fetele astea sunt inconjurate de ,,inteligenti".adika dak vrea sa vorbeasca cu tine sa o faca cu mine de fata...bla bla bla...shi dak ei vroiau sa faca ceva mai mult???ce facea...statea ca prostu si se uita la stele????ce sa facem incompetenti...dar nu vrea sa recunoasca ca o iubeste...dar nici nu o lasa...si katherine aia ce pazeste????????sa si-l tina acasa sau mai bine zis sa si-l puna in lesa:)):)):))
a fost un capitol genial...abia astept continuarea;););)
poate ca ne faci shi noua o surpriza de Valentine's Day...un capitol mai picant,mai romantic:x:X:x(doar o propunere:d)
in orice caz ai fost geniala...fereste-te de raceli ca nu vreau ca scriitoarea mea geniala sa raceasca:D

Stephany spunea...

Si asa Jasper ajunge vampir ! Ta-da !!! Acum sper doar ca o va gasi si pe Alice pe acolo pe undeva , fiindca trebuie sa ii aduci impreuna !
Pana la urma nu ne-ai spus ce e Eric . mare pacat :( Insa astept cu nerabdare sa aflu :)
Mult succes la scoala !
Kisses :X

Stephany spunea...

Buna ! Ai primit o leapsa de la mine . Intra aici sa vezi :
http://stephanyblog-stefany.blogspot.com/2012/02/leapsa-de-la-nyx.html

D. spunea...

Este foarte captivanta aceasta poveste:x
Si capitolul e genial.
Am o intrebare:
Tu o scri?

Unknown spunea...

M-ai dat pe sapte. Super capitol.
Mai ales cu replicile ironice ale lui Damon si Eric...m-ai facut fan nr 1!

lory96 spunea...

super.Sa nu imi spui ca Eric este vanator

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină