lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

vineri, 16 martie 2012

Capitolul 6

Capitolul 6
Bella.Pov.Ce tupeu are sa-si faca aparitia aici!Chiar crede ca vreau sa-i ascult  minciunile?L-am iertat de atatea ori.
-Hei,Bella!Esti ok?m-a intrebat Alice.Alice?Ea cand a venit langa noi?Sunt atat de absorbita de gandurile mele,incat nu mai tin cont de nimic.
-Bella!a spus Alice.Ce se intampla cu mine?A da,Damian!
-Um?am pronuntat.Serios,acum?
-Esti bine?Pari abatuta...
-Sunt cred... bine!i-am spus
-Cum vine asta?m-a intrebat.Nu o va lasa balta,nu?
-Bella are probleme cu tipul ala...Of,Rose!Rose i-a facut semn lui Alice spre el
-Ce probleme,Bella?E putin cam bagareata!
-Nu e nici o problema!am spus eu uitandu-ma urat la Rose
-Bella...Tu ai ceva?Nu aveai fata asta bosumflata cand am venit intrat in club ...Ma corectez,e foarte bagareata!
-Serios,Alice,nu am nimic!Ma duc sa iau o gura de aer!le-am spus si m-am indreptat spre baie in loc sa ma indrept spre iesirea clubului.Nu mai am chef de alte intrebari.Nu mai am chef  sa-mi rascolesc amintirile!Nu mai vreau,nu mai pot.Lacrimile imi inunda ochii,si cad rand pe rand formand rauri pe obrajii.Am intrat in baie trantind usa cu zgomot.Ce mai conteaza?Sunt slaba!M-a distrus si nu pot sa-mi scot amintirile cu forta din minte.Nu pot sa uit pur si simplu!Doua fete se uitau speriate la mine,una avea un ruj in mana.Si ce?Sa ma priveasca!Nu-mi pasa chiar deloc!Au iesit din baie socate.Foarte bine!M-am dus la chiuveta,machiajul mi s-a scurs pe fata.Arat dezastruos!Si ce?Mi-am dat cu apa pe fata si ma priveam in oglinda.Un zombi!O stafie!Si am inceput sa plang din nou,m-am rezemat de peretele rece si m-am lasat sa cad jos.Sunt o fraiera ca plang!Si nu inteleg de ce?De ce dracu ma consum?Se auzeau pasi in apropierea usii.M-am ridicat si am incuiat-o!Ce?Mai este o baie!Vreau sa fiu singura!
Edward.Pov.
Emmet discuta incontinu cu ala.Parca nu-l placea!Iar eu mor de plictiseala.Jasper vorbea cu cineva la telefon.E dependent de telefonul ala!Alice se indrepta spre noi.Era suparata.De ce?
-Ai vazut-o pe Bella?m-a intrebat
-Ce sunt eu,bona?Nu-i tin evidenta!i-am spus
-Edward!A spus ca merge sa ia o gura de aer,si nu s-a mai intors am cautat-o afara dar nu e!mi-a spus ea
-Poate a plecat!i-am spus
-Nu a plecat!Nu avea masina,ai uitat ca ai adus-o la club?
-Stii ce!Nu-mi pasa,poate a rapit-o cineva!Insa cand am pronuntat ultima parte ceva s-a intamplat si nu m-am simtit tocmai bine ca le-am spus.
-Ohh!Esti atat de, de...Edward!s-a rastit ea
-Of,bine!Poate e la baie!Poate nici nu a iesit afara..am fost intrerupt de Rosalie care se indrepta spre noi
-Alice!a spus ea-Am auzit doua  fete vorbind ca e incuiata baia si ca e cineva inauntru...Crezi ca e...
-Bella?a spus ea.A mers spre baie,si eu in urma sa.Serios,s-a incuiat in baie?
-Bella!Esti acolo?a intrebat Alice.A incercat sa deschida usa,dar nu a reusit.E incuiata!
-Bella, stiu ca esti acolo!Deschide usa!a tipat ea
-Pleca!s-a auzit o voce ragustita.Plangea?De ce?Din cauza idiotului?
-Bella,deschide usa!i-am spus
-Plecati!a spus ea-Ce vrei sa te amuzi,Edward?a spus De ce as face asta?
-Bella...te rog! a spus Rosalie
-Ce incapatanata!am spus
-Crezi ca Emmet ar putea sparge usa?a intrebat-o Alice pe Rose
-Nu stiu!Putem incerca!a spus si a plecat sa-l cheme pe Emmet.Cand s-a intors a venit si fraierul cu el
-Tu lipseai!am spus eu mai mult pentru mine.Rose m-a auzit cred,deoarce mi-a zambit.
-Bella,iubito,deschide usa!Oh te rog!Dati-mi o punga vreau sa vars!Pe bune,iubita?Sa nu uitam ca din cauza lui s-a incuiat in baie.
-Pe dracu,iubita!Du-te naibi!Eu iubita ta?Mai bine mor in baia asta decat iubita unuia ca tine!a spus ea pe un ton rece si ragusit
-Bella cum poti...
-Te dai la o parte?Sau sparg cu tine usa!a spus Emmet nervos
Bella.Pov.Oh, al naiba!Emmet?Tipul ala e urias,o sa sparga usa.Mai bine o deschid!
-Stai,Emmet!am spus-O deschid!am spus si am deschis usa.
Alice mi-a sarit in brate.
-De ce ai facut asta?Sa nu mai faci,mai speriat de moarte!mi-a spus-Arati groznic!
-Alice nu am vrut sa...
-Bella,iubire...De ce ai facut asa ceva?Omoara-ma acum!Serios,iubito,iubire?Crede ca vorbeste cu vreo fufa de-a lui.L-am ignorat.
-Vreau sa merg acasa!am spus
-Te duc eu !s-a oferit Edward
-Nu te deranja,merg cu un taxi!Multumesc oricum ca mai adus!
-O haide!Ai uitat de pariu?Deci eu vreau sa te conduc!mi-a spus el zambindu-mi
-Bine!am spus aspru.-Pariu tampit!am pronuntat
Damian.Pov.Cei cu el?Si ce pariu?S-a schimbat atat de mult...E evident ca are sentimente pentru mine,dar sa se inchida intr-o baie?O credeam mai puternica de atat!Tipul asta Edward de cand face pariuri cu ea?Se cunosc de mult?E ceva intre ei?Nu cred.As fi vrut sa fiu eu cel ce o conduce acasa,nu el.Dar va fi din nou a mea.Se vede clar ca e moarta dupa mine.

3 comentarii:

Alex spunea...

Frumos :x

LoStInDr3aMs spunea...

cretinul!!!m0ai ca l-as omori chiar eu!!!hai mai edward...fa si tu ceva util!macar o conduci pana akasa...e un inceput.

Lauraღ spunea...

Ce ingamfat! Dati-mi o ranga...ii voi dobora toti dintii...unul cate unul.Usurel :)):))
Deci il urasc pe Damian,am maiz si-so si o sa o mai zic.
Capitolul a fost minunat!
Felicitari!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină