lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 14 martie 2012

Capitolul 19

 Si uite si capitolul 19!Putin cam trist capitolul!Sper sa nu ma urati dupa ce veti citi acest capitol!:(:(
Dar trebuia sa iasa cumva din joc,nu?Sper sa va placa!Si multumesc pentru comentari!:*:*



Capitolul 19
Bella.Pov.
-Unde ma duci?l-am intrebat
-Departe!mi-a spus
-Vreau sa ma duci acasa,Edward!De ce faci asta?Vrei sa sfarsesti mort?
-Eu mort?mi-a spus el
-Eric va chema nenorocitele alea de zane!Gandeste-te,Edward!i-am spus
-Sa ma gandesc?Nu am la ce ma gandi,Bella!I-am zarit casa.El s-a indreptat spre ea,cand am ajuns in fata s-a oprit din alergat si m-a pus jos.M-a luat de mana si am intrat in casa.Era liniste.S-a auzit un aplaudat.Katherine cobora scarile aplaudand.
-Te-ai gandit sa-mi aduci o gustare?Frumos cadou din partea ta!Intr-o secunda era langa el,Edward mi-a dat drumul la mana.Nu este nimeni aici?Mie frica!Unde sunt ceilalti?
-Unde sunt frati mei?a intrebat-o rece Edward
-Probabil prin padure cautandu-te pe tine si pe...ea!a spus ea-Nu pot sa cred si spuneai ca nu o iubesti!
-Dar nu...a spus Edward dar a fost intrerupt de Katherine
-Ce?Nu o iubesti?Serios,Edward?Nu o iubesti ,dar esti dispus sa lupti cu o armata de zane pentru ea!Esti patetic!O priveam uimita.-Dovedeste-mi ca nu o iubesti!Transform-o,si asa scapi si de zane!Edward si-a luat privirea de pe Katherine si m-a privit.Oh!Nu!Nu!Nici sa nu indrazneasca!
-Bella,Katherine are dreptate e singura solutie!Ce e nebun?O asculta pe ea?
-Nu!Esti nebun?Du-ma acasa, Edward!am spus eu.Lacrimile imi curgeau pe obraji.O va face!Chiar o va face,vad asta in ochii lui!
-Fa-o, Edward!il indemna tarfa
-Daca faci asta...jur...ca...Edward era langa mine.La dracu,chiar o face!
Eric.Pov.M-am intors la locuinta Bellei.Am intrat in casa.Vampirii erau aici!Zanele ii cauta in padure. Unde naiba s-au dus?
-Jur,cand il prind il omor!m-am rastit la ei
-Nu inteleg unde poate fi?a spus Elena
-Poate e acasa la voi!A spus un tip,era vampir dar nu il cunosc.El cine naiba e?
-Klaus,nu are cum sa fie...sau?La naiba!Acolo e singurul loc in care nu am cautat!
Acel Klaus a iesit in viteza din casa.Iar unul dintre frati mi s-a adresat.
-Daca te atingi de fratele meu!Jur ca te ud cu zeama de lamaie,apoi iti dau foc!a spus si a iesit din casa.Ce prost!Apoi si celalt vampir a iesit in viteza din casa arucandu-mi o privire ucigatoare.Apoi am plecat si eu spre casa vampirilor.
Klaus.Pov.Am ajuns.Ceva se intampla aici.Am auzit-o pe Katherine adresandu-se ,,Fa-o,Edward"Ce sa faca?Oh,nu!M-am repezit spre casa si am trantit usa cu putere!Edward era aplecat spre gatul Bellei!Nemernicul!Nu-i ajunge una?M-am napustit asupra lui si l-am impins in perete iar Katherine s-a repezit spre Bella
-Ha!Ha!Uite si salvatorul!Serios, Klaus?O umana?Ce valoreaza atat?Uite ce usor pot sa o fac sa sufere!i-a luat mana si a strans-o puternic.Bella a inceput sa tipe.In casa a intrat si ceilalti.Damon s-a napustit asupra Katherine.
-De cand astept momentul asta!a spus el impingand-o,apoi i-a bagat mana in par-Tarfa!
Edward m-a impins  in peretele opus.Il omor!M-am repezit asupra lui.Am rupt un scaun si am luat o bucata de lemn si m-am repezit spre el.Cineva s-a bagat in fata mea si m-a impins.Bucata de lemn mi-a cazut din mana.Stefan!
Bella.Pov.Ce dracu se intampla?Un razboi?Ma doare mana,probabil e rupta. Ma uitam uimita.Damon tocmai i-a bagat o tepa Katherinei in inima! Am intors privirea!Nu pot sa cred!Katherine e moarta!Edward era furios l-a impins pe Klaus apoi s-a repezit asupra lui Damon.
-De ce dracu ai omorat-o?a strigat
-De ce?Esti nebun?
-Te distrug!a spus Edward.Nici nu il mai cunosc.Ar fi in stare sa-si omoare propriul frate?Pentru ea?
Edward la impins pe Damon.Doua zane s-au repezit spre Edward,dar nu l-au prins e prea rapid.Kalus a incercat sa-l prinda pe Edward,dar Edward a luat bucata de lemn de jos,si era pregatit sa il uicida pe Klaus,dar Stefan era in spatele lui Klaus,luptand cu un barbat zana.Edward s-a repezit cu bucata de lemn spre Klaus,iar acesta s-a ferit si...Nu pot sa cred!Dumnezeule!Stefan!
-Stefan! a strigat Damon.Edward i-a bagat bucata de lemn fratelui sau in inima.Dumnezeule!Un mostru!Si-a omorat propriul frate!Zana  ce se lupta cu Stefan a inceput sa rada zgomotos!
-Dumnezeule!am murmurat.Apoi lacrimile mi-au invaluit ochii,si formau rauri pe obrajii mei!Nu pot sa cred ca a facut acest lucru!Si-a uicis propriul frate.Edward era inghetat cu mana pe bucata aia blestemata de lemn si isi privea fratele mort.Damon il privea cu ura pe Edward.
-Sa te ia dracu,Edward!Poate meriti ca zanele sa te omoare!Dar ai scapa prea usor asa!a strigat Damon la Edward.Edward a cazut in genunchi  langa trupul fara viata a lui Stefan.Elena va fi distrusa!Ceilalti priveau incremeniti scena din fata lor.
-Meriti tot ce ti se intampla!a spus Eric.A veninit lanaga mine si m-a imbratisat.-De ce sa te omor?Cand o sa traiesti pentru totdeauna cu vina  asta?E cea mai buna pedeapsa  pentru tine!s-a rastit Eric la el . Zambea! Klaus la fel,zambeau!Nu inteleg ceva,de ce Klaus a lasat sa fie uicisa Katherine?Si de ce ma salvat?Nu mai inteleg nimic!Nimeni nu mai este ceea ce pare!Zanele sau retras,Klaus a plecat iar Eric ma luat de mana.Eram un zombi!Prea multe crime pentru mine!Totusi era fratele sau!Ma condus la masina lui.
Damon.Pov!Naiba sa-l ia!Il urasc!Ii voi face viata un iad!Era fratele nostru,iar acum nu mai e!
-Esti multumit acum?Ai ceea ce ti-ai dorit?Ma bucur ca a murit tarfa ta! A marait la mine.
-Ce o sa ma omori si pe mine?Sper sa te ia naiba si sa arzi in cel mai aprig foc al iadului!Acum o ai pe Bella?Poate e mai bine sa fie alaturi de zana,decat de tine un criminal!
-Taci naibi,Damon!Crezi ca am vrut?Din vina lui Klaus... s-a rastit la mine
-Esti patetic!i-am spus si m-am apropiat de trupul lui Stefan.Trebuie sa il ingrop.Nu pot sa cred ca a disparut!Poate ca iubeam aceeasi fata dar nu merita sa moare asa!Ucis de propriul frate!
Edward a plecat in viteza din casa!
-Sper sa astepti rasaritul si atunci sa te omori!am strigat.Ma doare e fratele meu,dar a facut un lucru de neiartat!Elena,saraca!Cand va afla!Nici nu vreau sa ma gandesc!
Bella.Pov.Am ajuns in fata casei.Am coborat din masina impreuna cu Eric.Ne-am indreptat spre casa
 si am intrat.Elena s-a uitat la mine.Nici nu puteam sa o privesc in ochi.M-a strans in brate,dar eu stateam  nemiscata.Nu puteam face nimic,iar lacrimile imi udau obrajii.
-Bella!Ce s-a intamplat?Nu i-am raspuns am inceput sa plang mai tare.Stiu cat de mult il iubea Elena pe Stefan.Iar veste ca el a murit o va distruge.
-Bella!?Ce s-a intamplat?S-a intamplat ceva cu Edward?m-a intrebat.Nu pentru el ar trebui sa-si faca ea griji.Nici nu merita!Eric a pufnit.
-Bella?Spune-mi  ce s-a intamplat...
-Ti-a fost ucis prietenul vampir!a spus Eric.Elena ma privea uimita...
-Spune-mi ca glumiti!Lacrimile ii inundau ochii!Bella,spune-mi ca e o gluma...Cine a facut-o?Damon?m-a intrebat
-Nu!Mai..rau.Edward!am murmurat
-Ce?

5 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

nu!!!!!!!!!!!!11de ce stefan??????de ce?????????????
biata elena...biata bella...bietul damon.ce se va intampla acum?????
edward de ce????????????te-as omori dar asta ar face ca bella sa ramana cu eric si nu vreau.......of ce greu e sa aleg
tot pe edward il aleg........fa cumva sa-si repare greseala

Stephany spunea...

Wow ! Asta a fost cam tragic . Dar nu vreau ca Bella sa ramana cu Eric . Vreau sa-l ierte pe Edward , dar si el prostovan , de ce s-a luat dupa Tarfa ? Of ! De ce e asa de rau ?

Unknown spunea...

Nu creed. Nu cred ca l-a morat pe stefan. Tu chiar vrei sa ne surprinzi. Oricum ... e un soc:)).

dya spunea...

Adinanana iti multumesc pentru cuvintele frumoase!Ma bucur foarte tare ca ti-a placut!:*:*

lory96 spunea...

oooo nu mie imi placea de Stefan, chiar ca este foarte trist:(((((

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină