lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 8 ianuarie 2012

27.Incredibil

27.Incredibil
Dupa doua luni
Bella.Pov.
In sfarsit totul s-a rezolvat.Edward si cu mine suntem fericiti o sa avem un copil impreuna.Familiile noastre au aflat.Mama a fost bucuroasa  dar Charlie....nu prea.Parinti lui Edward au fost putin uimiti si ne-au spus ca un copil este o responsabilitate iar noi trebuie sa fim o familie...Edward nu m-a cerut in casatorie inca.Se pare ca si ceilati o duc bine,Damon si Katherine se iubesc ,iar Damon si Edward sunt din nou prieteni.Jasper si Alice ...ei sunt mereu fericiti impreuna.Rosalie si Emmet  asteapta si ei un bebe.Asta da veste pentru familia Cullen.Of!Trebuie sa ma grabesc sau voi intarzia,   trebuie sa ajung la cina la Edward acasa.M-am imbracat cu o rochie albastra si mi-am luat pantofii albi,mi-am prins parul intr-un coc si m-am macheat.A fost invitat si Charlie.
Am coborat scarile.
-Haide,tata,grabeste-te!
-Bine,bine!mi-a spus el in timp ce cobora scarile.Am urcat in masina si Charlie a condus pana la casa familei Cullen.
Am iesit din masina si am intrat in casa.
-Bella,draga ai ajuns!mi-a spus Esme.
-Buna seara,domnule Swan!Ce mai faceti?
-Buna seara!Bine!Dumneavoastra?
-Foarte bine!
Am urcat scarile pana la camera lui Edward.Am intrat inauntru.
-Iubitule!Edward nu era in camera.Unde o fi?Am coborat scarile.....Waw!Ce cauta toata lumea aici?
Edward s-a indreptat spre mine,iar toata lumea a facut liniste.O sa faca ce cred eu ca va face?...
S-a asezat intr-un genunchi si a scos o cutiuta  in care se afla un inel cu multe diamante.
-Bella Swan,vrei sa fi sotia mea?priveam uimita scena din fata mea
-Da!Da!De un milion de ori. Da!Edward mi-a pus inelul pe deget.S-a ridicat si m-a sarutat.Toti din jur aplaudau.
                          DUPA  UN TIMP
A fost o nunta ca in povesti.Eu si Edward am facut nunta odata cu Emmet si Rosalie.Nasi nostri au fost Jasper si Alice,iar ai lor Damon si Katherine.Am aratat grozav amandoua,chiar daca am fost mirese cu burtica.Luna de miere am petrecut-o la Paris.Eu si Edward ne-am mutat impreuna ,dupa ce se va naste copilul,putem sa mergem si  la facultate.
Azi trebuie sa merg cu Rosalie si Alice la mall pentru a ne cumpara haine noi,cele vechi nu prea ne mai incap!
-Edward,iubitule trebuie sa plec!i-am spus eu apoi l-am sarutat.
-Du-te,fetele te asteapta in masina!Sunt grabite rau!
-Pa, iubitule!i-am spus apoi i-am dat un sarut scurt pe buze
-Pa,iubito!Am iesit pe usa si m-am urcat in masina.Alice era la volan.Am ajuns destul de repede la mall.Dupa 2 ore de mers prin magazine si de probat haine,eu si Rosalie ne-am decis sa mergem la magazinul pentru copii nou nascuti.Nici bine nu am intrat in magazin ca am simtit o durere....apoi mi s-a rupt apa.
-Rosalie,mi s-a rupt!Au!
-Ce ti s-a rupt?Oh!Apa!
-Da Rosalie,mi s-a rupt apa ,suna la salvare!
-Nu apa ta....si a mea s-a rupt!Alice!a tipat ea
Vanzatoarea de la magazin a sunat la ambulanta!Apoi a aparut si Alice speriata.
Am nascut o fetita, o cheme Renesme,asta e numele la care ne-am gandit eu si Edward.
Edward a intrat in camera,uitandu-se la mine si  la fiica noastra.Apoi m-a sarutat pe frunte.
-Am o fata! a spus el bucuros,luand-o in brate.-Micuta,Renesme!

3 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!!
In primul rand ... cat de tare ca ai postat inca un capitol :DDDDDD
In al doile rand ... cat de tare ! Bella a nascut :D

Bine , bine ... acum super fericita ! :D
Sper ca mai ai destula imaginatie , si sa nu ma lasi aici ! Trebuie sa continui !
Iubesc ficul tau ! :D

Kisses :X

Lauraღ spunea...

Wow doi copii odata!!!
Super!!!

lory96 spunea...

ce tare ca la amndoua li s-a rupt apa:))) ce bine ca o au pe Renesme super cap

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină