lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 27 decembrie 2011

14.Nebunie.....plecarea

14.Nebunie.....plecarea
Bella.Pov.
Dupa ce am pregatit micul dejun si am ascultat povestea propriei rapiri.Am facut curatenie impreuna.
-Edward,ma duc sus!am spus eu apoi l-am pupat pe obraz
-Du-te vin si eu imediat!mi-a spus el.
-Bine!am urcat scarile indreptandu-ma spre camera.In urma mea urca si Edward.
L-am asteptat si l-am luat de mana.
-Edward,pot sa-l sun pe tata si sa-i spun ca ma intorc in Forks?l-am intrebat eu
-Sigur!a spus el.Am intrat in camera,m-am asezat pe pat,Edward mi-a dat telefonul meu.M-am uitat pe telefon aveam 20 de apeluri pierdute primite de la Damon .Dumnezeule!Si 13 mesaje...Am dat pe unul dintre mesaje.,,Bella,te urasc...."nu am avut putere sa citesc m-ai departe.......
.Am scapat telefonul din mana.
-Bella,s-a intamplat ceva?m-a  intrebat el,apoi a ridicat telefonul si a privit ecranul.
-Damon.....a spus el
-Ma uraste!am tipat eu la Edward.Stiu ca il iubesc pe Edward,dar l-am distrus pe Damon iar el acum ma uraste....
-Bella...il iubesti nu?m-a intrebat Edward
-......nu stiu!am tipat-Nu mai stiu nimic,sunt complet incurcata!Te iubesc pe tine.....sau il iubesc pe el!Habar nu am!am spus si am iesit din camera trantind usa....
-Bella!striga Edward dupa mine.Dar eu  m-am indreptat spre plaja ,am iesit din casa alergand,lacrimile tradatore curgeau  pe obraji....
-Bella!Imi pare rau!striga Edward in urma
M-am impiedicat,si am cazut in fund...nu m-am deranjat sa ma ridic...Ma gandeam la Edward il iubesc asta o stiu sigur...dar Damon?Damon poate m-a uitat!Da sigur te-a uitat si iti trimite mesaje...
-Bella!a spus Edward.-Nu mai plange!mi-a spus el stergandu-mi lacrimile,dar erau inlocuite de altele imediat
-Bella,hai in casa!mi-a spus el lundu-ma in brate-Te rog,nu m-ai plange!Te iubesc,te rog iarta-ma!m-a sarutat pe frunte
-Edward,te iubesc!Cred ca am sentimente si pentru Damon,dar sentimentele pentru tine sunt mai mari!i-am spus eu.Il iubesc,si nu o sa-i ascund faptul ca inca mai am sentimente pentru Damon.
-Te iubesc!mi-a spus el .M-a luat de mana si m-a ajutat sa ma ridic.Eu l-am strans puternic in brate.
-Haide,sa-l sunam pe Charlie!i-am spus eu retragandu-ma din imbratisare.
-Ok,dar dupa.....s-a aplecat si m-a sarutat....
Am intrat in camera,am luat telefonul  de pe pat,acolo l-a lasat Edward.Am format numarul tatei.Edward s-a asezat langa mine.
-Buna,tata!i-am spus eu
-Buna,Bella!mi-a raspuns el,
-Tata,ma intorc acasa!i-am spus eu
-Ce?Ce bine!Cand ajungi?m-a intrebat el
-Maine!am spus eu bucuroasa
-Sa sti ca ai de dat niste explicati!mi-a spus el
-Bine,tata!am spus
-Bella,terebuie sa inchid,se pare ca suna cineva la usa!
-Pa,tata!am spus eu.Am inchis telefonul.
-Deci........am spus eu
-Deci...ce?m-a intrebat Edward
-Facem bagajele?am intrebat eu
-Acum?Nu am chef de bagaje!mi-a spus Edward privindu-ma cu un zambet ciudat pe fata
-Atunci de ce ai chef?l-am intrebat eu uitandu-ma la el
-Pai....am chef de....
-De ce ai chef?S-a uitat la mine apoi ,s-a ridicat deodata.Ma uitam la el......Ce vrea sa faca?
-Edward,unde.....S-a napustit asupra mea,incepand sa ma gadile.......
-Hei...Ed....in....inceteaza!
-Implora-ma!Ce?Avea chef sa ma gadile?Bine...El a vrut-o....
-Nu!si am inceput sa il gadil si eu pe el......
-Ter... mina!mi-a spus el
-Implora-ma!i-am spus eu
-Nu!a spus el, acum era deasupra mea.....
-O...gata....bine...te implor!am spus eu
-Bine....se uita la mine
-Ce e?s-a aplecat si ma sarutat.Apoi ma sarutat pe gat..
-Edward!Nu e......O la naiba!Pe cine pacalesc eu?
-Bella?a spus Edward,in timp ce incercam sa-i dau tricoul jos
-Edward vreau sa fac dragoste cu tine!
-Ce?Bella esti sigura?m-a intrebat el
-Foarte sigura!

.......................................................................................................................................................................

Edward.Pov.A fost un vis?Sau chiar s-a intamplat?Eu si ingerul meu am facut dragoste?Bella era in bratele mele...M-am ridicat usor din pat incat sa nu o trezesc.M-am uitat la ceas....03:50.O Dumnezeule trebuie sa fac bagajele.Trebuie sa plecam la 05:00.Nu vreau sa o trezesc pe Bella.M-am indreptat spre dulap,de unde mi-am luat o pereche de blugi si un tricou alb si am plecat la dus.Am iesit din baie,intrand in camera.
Bella inca dormea,am facut bagajele.Cred ca ar fi bine sa o trezesc pe Bella.Pentru ca altfel vom pierde avionul.
-Bella!am spus eu.Trezeste-te!
-Edward!.....Vreau sa dorm!mi-a spus ea
-Bine,daca vrei sa ramai pe insula sinugura!i-am supus eu
-Ce?Nu?Acum!s-a ridicat deodata din pat....
-Haahaaa........
-Nu mai rade Edward!a spus ea indreptandu-se spre dulap lundu-si haine.A iesit din camera indreptandu-se spre baie.....
Bella.Pov.Eram in avion cu Edward,ma uitam la el,(bine ma holbam),amintindu-mi de......
-Bella sa stii ca nu e politicos sa te holbezi!
-O te rog!Cine spune!....
...................................................
Dupa o calatorie lunga.....am ajuns in Forks.
-Pa,Edward ne vedem maine la scoala!
-Pa,Bella!ne-am sarutat
El s-a urcat intr-un taxi si eu la fel.Am ajuns in fata casei mele i-am platit soferului si am iesit din masina.
Am intrat in casa se pare ca Charlie nu e acasa.Am urcat sus in camera mea.Mi-am despachetat bagajul,asezandu-mi lucrurile.......
Ce tare e sa fii rapita mai ales daca esti indragostita de rapitor......Am fost intrerupta de sunetul mobilului, nu cunosc numarul....
-Alo,Edward?am intrebat eu
-......Ed....mi-a inchis telefonul .A fost Damon?Ohh...Ce proasta sunt!


2 comentarii:

Stephany spunea...

OMG ~!!!!!!!!!!!!!
S-a dat de gol ! Nu-mi vine sa cred ca a ajuns din nou acasa !
Maine la scoala va vi un cosmar ! Sper ca Damon sa nu-si ia bataie . Prea rau :D
Te-am pupat si astept Next chapter !
Kises :-*

lory96 spunea...

Hopa!!! a sunat-o Damon si ea i-a spus Edward, ups a incurcat-o de abia astept a doua zi la scoala cand o sa il vada pe Damon si vicevesra

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină