lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 8 ianuarie 2012

Epilog

Epilog
                        DUPA  CINCI ANI
Bella.Pov.Sunt cea mai fericita femeie din lume! Am  un sot iubitor.Am o fetita de 5 ani,si mai am si un baietel de 3 anisori, Anthony,e o dulceata de baietel.Eu si Edward suntem  parinti iubitori.Acum locuim in New York,Edward este un medic de succes,iar eu sunt cel mai bun avocat din oras.Tinem legatura si cu ceilati.Damon si Katherine au si ei o fata de doi ani,Elena,ma bucur pentru ei, locuiesc tot in New York,ei sunt actori.Au jucat in multe filme impreuna.Alice si Jasper au un baietel de 1 anisor,Tyler,Ea  este  creatoare de moda iar Jasper avocat,ei locuiesc in Los Angeles.Iar Emmet si Rosalie...   au  un baietel de 5 ani ,Edward.E atras de fete ca unchiul sau in adolescenta:)) ei sunt vecini nostri.Rosalie si Emmet sunt proprietari a unui Mall.Totul este minunat.A da eram sa uit...intr-o zi am fost intr-un club cu Edward pe cine credeti ca am vazut dansand ca animatoare,da ati ghicit era Tanya:))Face ce stie ea mai bine.
Totul este minunat atunci cand iubesti!Nimeni nu a aflat ca am fost rapita de Edward.
De fapt  toti am fost rapiti......dar de dragoste!
                                      SFARSIT!

5 comentarii:

Stephany spunea...

Awwww !!!!!!
Cat de dragut !
Cam scurtut epilogul , insa te iert , fiindca ai reusit sa termini asa de repede :D
Felicitari , si abia astept urmatorul fic :D

Kisses :X

Lauraღ spunea...

Doamne ce frumos !!! E atat de special modul in care ai adaugat titlul ficului in epilog.
Ce sa iti spun...numai felicitari si mult succes in continuare cu urmatorul fic,la care am observat ca ai inceput sa scrii.
Felicitari pentru aces fic minunat!!!!

Miranda. spunea...

sincer, imi pare rau ca s-a terminat
a fost atat de tare

O s-o mai citesc o data


poarte o sa intri si la ficul meu :
http://ablindstory.blogspot.com/2012/04/unghia-trasa-pe-destin-i.html

Anonim spunea...

Ti-am citit ficul mai demult de pe telefon, de unde nu puteam sa dau comentarii. Mi-a placut foarte mult ficul si astept sa mai scrii si altele :*:*:*:*

lory96 spunea...

ce frumos , mai au inca un baietel:) super ficul !!! Este cea mai tare!!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină