lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 22 decembrie 2011

11.Disperare si distrugere

 11.Disperare si distrugere
Bella-Pov.Eram in camera unde m-a inchis Edward,cineva a intrat pe usa ,nu-i puteam vedea  chipul,era intuneric.
-Bella?m-a intrebat o voce
-Da...Damon?nici nu am asteptat sa-mi raspunda ,i-am sarit in brate .
-Bella!mi-a spus el, apoi l-am sarutat
-Bella!s-a mai auzit o voce.-De ce il saruti pe el?-Esti iubita mea!CE?
-Ce?a intrebat Damon
-Bella esti iubita lui Edward?STAI !EDWARD?
-Eu nu sunt iubita lui!am spus
-Damon ,eu nu sunt iubita lui Edward!am tipat eu
-Bella!
-Nu sunt iubita ta Edward!Eu il iubesc pe Damon!
-Damon,te-a uitat!s-a auzit o voce de femeie
-Ba nu!Ma iubeste,nu-i asa Damon?
-Bella .....eu nu te mai iub.........Ce?
-Bella!Bella!.......
-Bella,treseste-te!Plangi!CE?A fost un vis!
Am deschis  ochii ca sa-l vad pe Edward cum se uita la mine.
-Ce e?De ce m-ai trezit?l-am intrebat eu
-Plangeai!a spus el atingandu-mi obrazul,cu mana.
-De ce plangeai?m-a intrebat el inca uitandu-se la mine
-De nimic......i-am spus eu,evitandu-i privirea.Daca ii spun ca l-am visat pe Damon,iar incepe cu.......
-Cum de nimic,i-mi pronuntai numele !M-ai visat?M-a intrebat el.Ce ?
-Si ce am mai facut ,in tip ce dormeam si tu te holbai la mine?am intrebat eu
-De ce raspunzi la o intrebare cu o alta intrebare?Nu poti sa raspunzi si tu normal cu nu sau da?
-Edward,ce dracu mai vrei de la mine acum?l-am intrebat eu
-Sa imi raspunzi la intrebare, m-ai visat sau nu?
-Ce conteaza?l-am intrebat eu
-Bella!Of!El si tipatul lui
-Bine,te-am visat!Multumit?l-am intrebat eu
-De ce ,plangeai?Of!-Din cauza mea?
-NU!Bine?Ai terminat cu intrebarile?
-Damon ,nu?CE?La dracu!
-Da!am raspuns eu
-Chiar,nu poti sa-l uiti?m-a intrebat el
-Uite,Edward,tu spui ca ma iubesti pe mine,daca cineva te-ar rapi si ti-ar cere sa ma uiti ,m-ai uita?
-NU!Pentru ca pe mine nu ma poate rapi nimeni asa ca .......
-Edward,ma duc sa fac un dus. am spus,ridicandu-ma din pat.Am fost trasa inapoi de..
-Edward,ce dracu te-a apucat?am intrebat eu .Acum stateam  pe pat cu Edward ,care era deasupra mea
-Da-te jos depe mine,Edward!
-Fa dus cu mine!Ohh iar a inceput
-NU!Acum da-te jos !
-NU!mi-a raspun el
-Bine ,te dau eu!am spus asta,si am inceput sa il imping
-Da-te !
-Nu!
-Te urasc,Edward!
-Si eu te iubesc ,Bella!
-Dispari!
-Nu pot!Nu stiu vraji!
Am lasat-o balta.Trebuie sa se dea jos odata!NU?Am inceput sa ma uit la el,si el face acelasi lucru ca mine.Stiu,cum sa il fac sa se dea de pe mine.M-am intins si l-am sarutat.Apoi s-a dat in spate holbandu-se ,am tulit-o spre baie lasandu-l uimit pe pat.Am intrat in baie si mi-am facut un dus,nu mi-am luat haine.
-Bravo!am soptit eu
Mi-am infasurat prosopul in jurul corpului si am iesit din baie.Am intrat in camera .Edward nu era in camera.M-am indreptat catre dulap.
-Bella!
-Ce?am intrebat eu intorcandu-ma
-Aici erai.........S-a oprit din  vorbit , se holba la mine
-Ce te holbezi?am intrebat eu
-Bella.....
-Iesi,putin din camera pentru a ma schimba?l-am intrebat eu
-Ok!a spus el
-Acum!S-a intors si a iesit.Mi-am luat o perche de blugi scurti ,negri si un tricou albastru si mi-am luat papucii de casa.Am iesit din camera si m-am indreptat spre scari,le-am coborat si am ajuns in sufragerie,ieri nu am observat cat de frumos este aici,eram prea ocupata cu... evadarea.Se vedea marea prin pereti din sticla.
-Edward!l-am strigat eu
-Aici,iubire!Iubire, serios,iubire!s-a auzit vocea lui dintr-o camera ce parea a fi bucataria.
-Te ajut?l-am intrebat eu
-Nu e nevoie ,tocmai am terminat!mi-a spus el afisandu-mi un zambet.-Ia loc!mi-a spus el aratand spre scaun.
-Ok!Ce avem la micul de jun ?am intrebat eu
-Clatite sau cereale,depinde ce vrei!mi-a spus el
-Cereale !am spus
Edward a venit spre masa punandu-mi in fata un bol cu cereale cu lapte.S-a asezat si el la masa ,avea si el in fata tot un bol cu cereale.Am inceput sa mananc uitandu-ma aiurea si gandindu-ma la ce face Damon acum..........
Damon.Pov.
Au!Ce ma doare capul am baut mult....Bella, de ce Bella?De cine te-ai indragostit?Cine dracu ma gadila pe fata.Am deschis ochii.
-Katherine!am tipat eu la ea
-Ce?St....Damon?m-a intrebat ea
-Ce dracu ,am facut noi aseara?am intrebat eu uitandu-ma la ea care era dezbracata
-Nu-mi aduc aminte!Dar dupa cum se vede.......
-Ohh!La naiba!Prost,prost de o mie de ori prost.
-Damon,eu.....
-Nu-i nimic!i-am spus eu linistind-o.Bella,ai vrut sa te uit.  Sa inceapa distractia.........Am inceput sa o sarut pe Katherine.
-Bella,te iubesc!
-Ce?m-a intrebat.O la dracu cu Bella!De ce dracu nu o pot uita?
-Katherine,vrei sa fi iubita mea?
-Da!....
Dupa ce Katherine, a plecat de la mine ,am coborat  jos in sufragerie unde pe canapea statea Alice si Rosalie
-Damon!Cine dracu era aia!?ma intreaba ea
-Rose,ea era noua mea iubita!am spus eu
-Ce dracu?Si Bella?m-a intrebat ea
-Cei cu ea?am intrebat eu
-Nu te mai inteleg!mi-a spus ea
-Nici  nu trebuie!i-am trantit-o eu-Alice,am plecat!
-Pa,Damon!Nu vii azi la scoala?Nu i-am raspuns.M-am urcat in masina, azi nu am chef de scoala.Am sunat-o pe Katherine si mi-a spus sa vin la cafenea la ora 16:00
Inainte de a ma duce la intalnire,m-am oprit la supermarket,mi-am cumparat o sticla de whisky, si un pachet de tigari.
M-am dus acasa ,am urcat scarile,Alice probabil e plecata la scoala.M-am indreptat spre camera mea ,m-am dus pe balcon,am desfacut sticla si am baut o inghititura,apoi am aprins o tigara .Ma gandeam la Bella,cum a putut.......O urasc pentru ca nu o pot uita..O urasc pentru ca nu mi-a spus ca va pleca.O urasc pentru ca am crezut in iubire ei.O urasc pentru ca nu este langa mine.O urasc pentru ca o iubesc!














                                                                                                             
                                 




2 comentarii:

Stephany spunea...

AWWWWW ........Cat de dragut ! Edward si Bella incep sa devina mai apropiati ! Insa Damon e cam posesiv . El chiar o iubea pe Bella ?
Dar cea mai tare faza a fost cand s-a trezit in pat cu Khaterine iar ea a crezut ca e Stefan :D

lory96 spunea...

Damon se pare ca o iubeste inca pe bella dar trebuie sa o uite si sa fie impreuna cu Katherine.Iar la Edward si la Bella nu am cuvinte mai ales faza cu " fa dus cu mine":))) a fost tare.Bravo:*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină