lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 15 ianuarie 2012

Capitolul 8

Capitolul 8
Bella.Pov.Orele s-au terminat iar Edward ma conducea la fiecare ora.Am vorbit cu Elena si i-am spus ca imi pare rau de felul cum m-am comportat chiar nu trebuiea sa reactionez asa...Dar la dracu iubitul ei este vampir!Si al tau ce e,zana?Oh mai taci!Edward m-a condus acasa,Elena s-a dus cu Stefan in parc,la o plimbare.Iar eu acum imi fac temele si ma bucur  de singuratate....
-Buna iubito!Cand a aparut?
-Tu nu stii sa intri pe usa?l-am intrebat
Elena.Pov.Ma plimbam cu Stefan prin parc.
-Stefan ,frati tai au amorat-o pe Jessica?Se uita mirat la mine
-Nu stiu,ei spun ca nu...dar eu cred ca Edward.
-Edward....am soptit eu.
-Sau Damon...poate,dar nu cred ar fi ascuns cadavrul..
-Aha...Lucrurile astea ma sperie!i-am spus
-Te temi pentru ca sunt un vampir?m-a intrebat
-Nu mie frica de tine..dar ma tem pentru sora mea..Edward ar putea...
-Elena nu o va face!Acum toata lumea stie ca sunt impreuna,nu ar risca sa o omoare!
-Sper...
-Elena!mi-a spus el si s-a pus in fata mea.S-a aplecat si m-a sarutat.
Damon.Pov.Blonda,proasta!Sper sa se trezeasca...ei bine am transformat-o ...De ce?De plictiseala si ca sa ii cauzez probleme dragului meu fratior.Trebuie sa plec de aici!M-am urcat in masina si am condus spre casa.Nu era nimeni acasa.
Unde ubmla astia tota ziua?Ma plictisesc!
Am iesit din casa pustie si am inceput sa alerg prin padure,am simtit miros de sange,cineva e ranit sau mort.M-am apropiat de...era o fata si e moarta...Bleah!Varcolac!E un varcolac dar cine a omorat-o?
Bella.Pov.S-a asezat pe pat si ma privea.
-Deci...
-Deci ce?m-a intrebat
-De ce ai venit?
-Mi-a fost dor de tine tie nu ti-a fost!Serios?
-Pe bune Edward?Nu mai vazut de aproximativ-mi-am privit ceasul -o ora si 24 de minute si deja ti s-a facut dor de mine?
-Da!S-a ridicat de pe pat si a venit spre mine-Deci tine nu ti-a fost dor?m-a intrebat
-Nup!Absolut de loc!Acum daca ma scuzi am teme de facut!i-am spus si am inceput sa citesc.
Mi-a luat cartea din fata si a aruncat-o!
-Hei!am spus
-Saruta-ma!mi-a spus
-Nu!Si de ce mi-ai aruncat cartea?M-am ridicat de pe scaunul biroului unde imi faceam temele,si m-am dus sa imi eu cartea.Edward s-a miscat  repede si deja avea cartea in mana.
Vampir tampit cu viteza stupida!
-Da-mi cartea Edward!i-am spus.Imi zabea strengareste
-Saruta-ma!
-Cum vrei,invat la alceva!I-am spus dar inainte sa ajung la birou,Edward statea in fata lui,blocandu-mi calea.
-Esti asa de ...Vampir idiot!am soptit eu
-Aw!Asta a durut!mi-a spus prefacandu-se ranit
-Edward..am spus.M-am apropiat de el si l-am sarutat.Am vrut sa ma retrag dar m-a sarutat din nou..un sarut pasional..Avea mainile pe talia mea iar eu in parul sau.Nu-i bine!M-a inpis si am cazut pe pat cu el deasupra mea,eram captiva in cusca formata de corpul sau.Trebuie sa ..S-a oprit din a ma saruta si i-am vazut ochii rosi si coltii,vroia sa ma muste...
-Edward...nu!S-a retras deodata lovinduse de perete...
-Imi pare rau!mi-a spus
-A fost si vina mea...
-Cred ca... trebuie sa plec!a spus
-Nu,nu pleca ramai cu mine!Se uita la mine  mirat  !Nu stiu ce e cu mine?La dracu..Bella te indragostesti de el!Si ce?E un vampir!Oh mai taci!
-Ok.S-a asezat pe pat langa mine,eu m-am apropiat de el si l-am srans in brate apoi l-am sarutat.
Edward.Pov.Eram aprope sa....Cred ca m-a indragostesc de ea.Damon avea dreptate.M-a surpins faptul ca mi-a cerut sa raman langa ea,apoi m-a imbratisat si acum m-a saruta.M-am retras ..nu vreau sa o ranesc cu colti ..s-a uitat la mine..apoi si-a pus mainile pe chipul meu.
-Esti frumos!Mi-a spus.
-Si tu esti frumoasa...iubita mea!i-am spus si am sarutat-o.
Stefan.Pov.Am condus-o pe Elena, apoi am alergat spre casa.Cineva ma urmareste nu e om dar ce e?Un marait s-a auzi apoi m-am uitat in spate....Varcolac!Am inceput sa alerg,m-am izbit de...Damon!
-Frate fii mai atent!mi-a spus el
-Ai vazut..un varcolac!
-Da..apropo este unul mort in padure!
Am ajuns acasa impreuna cu Damon cand am intrat cineva s-a repezit spre Damon.Nu e varcolac!
Stai...Caroline?Oh!Nu!Nu!
-Sunteti vampiri,iar tu mai transformat intr-unul!a tipat Caroline la Damon
-Barbie...arati minunat,dar..Niciodata,s-a nu mai sari la mine nu uita ca sunt mai batran ca tine!a spus Damon napustindu-se asupra Carolinei
-Puteti inceta!Damon esti nebun?Nu aveam destule probleme cu Edward?Acum si tu?!
-M-am plictisit!
-A deci din cauza plictiselei tale eu am devenit un monstru!?
-Hai nu fi asa de rea!Ti-am facut o favoare!Edward a intrat in casa cu un zambet urias pe fata!
-Ce dracu se intampla aici?a intrebat el
-Damon era plictisit asa ca a trasformat-o pe Caroline!
-O frate!Ce tare esti!Ce?
-Eu sunt singurul normal in casa asta?
-De fapt tu esti singurul anormal din casa!mi-a spus Damon
-Si acum ce?I-am intrebat
-Hei!Sunt cumva invizibila?a intrebat Caroline
-Vin-o!Sa iti explic cum stau lucrurile!I-am spus
Ceilalti au inceput sa rada.Idioti!Nu mai in belele intra si cine trebuie sa le rezolve?Da..eu!
Elena.Pov.Dupa ce Stefan m-a adus acasa am urcat spre camera  Bellai.Am intrat dormea si avea un zambet pe fata!Vorbea in somn,m-am apropiat...
-Te iubesc, Edward!Ce dracu?Oh frate!Serios s-a indragostit de...Ei si ce?Nu-i va face rau!Sper!Am iesit din camera si am auzit soneria.Am coborat scarile si am deschis usa....Asta nu se poate! Ce dor mi-a fot de el si ce mare a crescut!Ce se va bucura Bella!

Am terminat si capitolul 8.Multumesc pentru comentari Stephany si Laura
ღ!:*:*Alaturi am pus o melodie superba!Sper sa va placa!:*
Daniela

5 comentarii:

Stephany spunea...

Hei ! Placerea a fost de partea mea :D
Mi-a placut capitolul . Acuma Jacob intra in scena nu ?

Cand vei mai posta ? Adica maine incepe scoala !( naspa , stiu :( )
Insa vei posta tot zilnic ? sau doar in Weekend ?

PS : Multumesc pt comm-uri ! :D

Kisses :X

Lauraღ spunea...

Imi place!!!!

dya spunea...

Voi incerca sa postez zilnic,sau macar din doua in doua zile.
Depinde de timp...
:*:*Multumesc pentru comentari!

Unknown spunea...

Cel mai tare capitol ever!!!:))

lory96 spunea...

eu cred ca e jacob .Lasa ca il face gelos pe EDward:))

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină