lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

vineri, 30 decembrie 2011

17.Gelozie

17.Gelozie
Edward.Pov.Ce?Bella tocmai se saruta cu tipul nou?Il omor!......
-Bella!?am tipat eu l-a ea
-Bella!?a tipat si Damon.O perfect!Acum am doi de omorat!Ce minte de criminal am!M-am indreptat spre Bella si tipul cel nou.Bella nici macar nu imi dadea atentie ci se saruta in continu cu ala.
-Bella!am tipat eu la ea.
-I-a mana de pe ea!tipa Damon.CE?
-Ce problema aveti voi?ne-a intrebat boul care a sarutat-o pe Bella
-Ce problema am ?Tocmai mi-ai sarutat iubita!am tipat eu la el
-Defapt fosta iubita!mi-a supus el.Damon a inceput sa rada.
-Are dreptate!a spus el.Nu mai este iubita ta!
-Dar,nici a ta!i-am inchis eu gura.Nu mai radea.
-Iubitule,mergem?Ce?Iubitule?Face vreo gluma?
-Serios,iubit?a intrebat-o Damon nervos
-Bella!Asta este iubitul tau?am intrebat-o aratand spre ......cum l-o chema
-Da!A raspuns ea apoi l-a luat de mana pe ala si au plecat spre clasa de engleza.
-Il omor!a spus Damon.CE?
M-a bufnit rasul!M-am indreptat spre ora de engleza unde o sa stau in banca cu Bella!Am intrat in clasa!O te rog!Il bat!Ala sta cu Bella mea in banca!
M-am indreptat spre......ala!
-Bella,ii poti spune tipului sa se mute din banca mea?Sau il dau eu in suturi?
-Nu mai incearca!a spus .......
-David ce ar fi sa mergem in bancile din spate,pentru al lasa sa stea aici pe ....Edward!i-a spus ea luandu-i mana si pronuntandu-mi numele cu raceala.Nu-mi  vine sa cred!S-au ridicat de pe locurile.....Am tras-o pe Bella de mana intorcand-o cu fata spre mine.
-Da-mi drumul Edward!a spus ea
-Nu!am spus eu
-Da-i drumul!a tipat ......Asta chiar vrea batut!
-Tipule,nu te pune cu mine!i-am spus eu
-Nu,tu nu te pune cu mine!Acum da-i drumul la mana!El a vrut-o..........
I-am  dat drumul la brat Bellei,apoi m-am intors si i-am dat un pumn in abdomen.Doua batai intr-o zi!Edward,baiete o sa stai toata ziua la detentie!
-Edward!A tipat Bella.David s-a uitat la mine si apoi a inceput sa rada.
-Lovesti ca o fata!O nu , el nu a spus asta!Am incercat sa il lovesc,dar m-a lovit el pe mine in fata!Il termin!
-Inceteaza,Edward!
-Ce!Mi-a spus ca lovesc ca o fata!
Bella.Pov.Am reusit sa il scot din sarite pe Edward!Iar am dat-o in bara.
-Edward,stai departe de iubita mea!i-a spus David
-Tu ma ameninti?l-a intrebat  Edward.
-David,lasa-l nu merita!
-Ok,Bella!Edward se uita la mine.Apoi s-a indreptat spre masa unde era Tanya si s-a asezat langa ea.Eu m-am asezat la locul meu si David la fel.
-Esti bine?l-am intrebat eu pe David.Imi pare rau!i-am spus
-Sunt bine,dar nu as putea spune acelasi lucru si despre tine!mi-a spus el
-La ce te referi nu am nimic!am spus eu.O fata s-a apropiat de noi.
-Buna,sunt Jassica Crowley!Ai vrea sa vi la petrecerea mea?l-a intrebat ea pe David
-Buna,sunt David Stanley,in legatura cu petrecerea vin,daca merge si iubita mea!David s-a uitat la mine.
-Sigur!am raspuns eu.Jassica s-a uitat urat la mine sau mi s-a parut?
-Bine,va astept!ne-a lasat o invitatie unde se afla adresa si alte chesti legate de petrecere si a plecat pentru a impartii invitati prin clasa
-Cred ca vroia sa mergi singur!i-am spus eu zambind
-Mai bine nu!a spus el
A intrat profesoara.Orele s-au terminat fara alte incidente.Nu i-am vazut azi pe Alice si Jasper .Apoi i-am vazut si pe Rosalie si Emmet plecand.Unde se duc oare? Ii evitam pe Edward si Damon.Am trecut pe langa Edward dar nici nu s-a uitat la mine.A renuntat Edward asa de  repede?
David a fost un scump si m-a condus acasa cu masina.Am intrat in casa grabindu-ma sa ma pregatesc pentru petrecere deoarece la 18:00 vine David.I-am pregatit cina lui Charlie apoi am facut curatenie in bucatarie.Ceasul indica  ora 16:30.Trebuie sa ma pregatesc.Am facut un dus,m-am imbracat cu o rochie alba cu negru si pantofi negri.M-am macheat si mi-am lasat parul pe spate.L-am sunat pe Charlie spunadu-i ca voi fi la o petrecere.A sunat cineva la usa probabil e David.Am coborat scarile  si am deschis usa.
-Buna ,David!David statea in usa cu un zambet strengareste pe buze
-Buna,Bella!Mergem?
-Sigur! Mi-a spus el.Ne-am urcat in masina si el a inceput sa conduca.
-Sper ca Jassica ne-a dat adresa corecta!am spus eu.
- Cred ca am ajuns !Am coborat din masina si am vazut o vila mare
-Waw!a spus David.Am batut la usa.
-Buna,intrati!ne-a spus Jassica-Distrati-va!
-Multumim!a spus   David.
-Bella!am fost strigata de.........
-Rosalie!
-Fato tu esti nebuna?Cum adica te-ai despartit si de Edward si de Damon!Acum esti cu el?a aratat ea spre David
-Da!am raspuns-Rosalie trebuie sa iti spun ceva!am spus eu
-Ce?m-a intrebat ea
-Promite-mi ca nu spui la nimeni!
-Ok!A zis ea
-Ma prefac ca sunt cu David!
-Ce?a tipat ea
-Ma prefac pentru a le da o lectie!Sunt prea posesivi!Am spus eu
-Waw!a spus ea David i-ti este complice?a intrebat ea
-Da!am spus David a zambit
-Daca vrei te ajut!mi-a spus ea
-Ok!am spus -Haide si stati cu noi !a spus ea
-Bine!a spus David
Am mers  dupa Rosalie care ne conducea spre ceilati.
-Hei Bella ,David!Ne-a salutat Emmet in timp  ce    ceilati se  holbau la mine .Alice parea suparata iar Jasper o privea putin  amuzat.Edward vorbea cu Damon!Serios s-au inpacat!Ma bucur!
-Buna,Bella,David!M-a salutat Edward era putin incordat
Damon doar m-a privit si a schitat un zambet,apoi s-a intors sa vorbeasca cu Edward.Ce pun la cale?
-Dansezi?m-a intrebat David
-Sigur!am mers pe ringul de dans am inceput sa dansam pe o melodie saltareata.
-Vad ca te descurci la dansat!i-am spus eu-Si tu de descurici destul de bine!mi-a spus el
Se pare ca si cei doi si-au gasit partenere de dans.Edward era cu Tanya si Damon cu.... presupun ca este acea Katherine!Melodia s-a terminat si a inceput una mai.....
Am inceput sa dansez pe aceea melodie .Damon aproape s-a impiedicat cand s-a uitat cum ma frecam de David:))Iar dupa fata lui Edward cred ca da ca avea un pistol David era la morga acum....Edward.Pov.Daca pun mana pe ala il spanzur,apoi il arunc de la etaj ca sa ma asigur ca a murit!:))Rapitor sunt mai ramane sa fiu si criminal!Am incercat sa o ignor si eu!Damon la fel!Nu prea reusim! Pana  aici ,Bella a intrecut masura!.....Am lasat-o pe Tanya si m-am indreptat spre Bella,Damon nu face ce cred eu ca face!Damon s-a dus si a luat pe Bella in brate.....-DAMON!DA-MI DRUMUL! tipa ea  
Damon.Pov.-Damon,lasa-ma jos!
-O mai taci!i-am spus eu.-Sa te saruti cu Cullen,era una ,dar aproape sa ti-o tragi......
-Damon!Dansam, bine!Dansam cu iubitul meu!Am facut ceva gresit?
-Damon,da-i drumul!O te rog !
-A aprut printul!i-am spus eu
-Damon!am auzit vocea lui Edward
-A aparut si cel de-al doilea print!i-am spus si ea a inceput sa rada
-Si tu esti al treile!a spus ea-Acum ,,Maiestate"ma lasati jos?a spus ea prostindu-se
Bella.Pov.Edward l-a prins pe Damon de mana .
-Las-o jos!a spus Edward-De ce razi?m-a intrebat
-V-am tras-o!am inceput sa rad si mai tare
-Bella ai baut cam mult!a spus Damon
-Da,multa apa si suc!am spus eu
-V-am pacalit,ma prefacut ca sunt cu David!Au intrat in soc sau ce?
-Ce?au tipat ei
-David!!
-David!!
-Oops,vina mea!:))







3 comentarii:

Stephany spunea...

Cat de tare a fost cap ast !!!!!!!!!!!!
Am crezut ca nu mai postezi astazi ! Insa ma bucur ca ai facut-o :D
Parca nu mai am rabdare sa vad ce se intampla !!!!!!!!!

lory96 spunea...

Doamne ce tare a foooost!!! saracii damon si Edward si-au primit-o:))

Unknown spunea...

SALUTĂRI PUBLICULUI !!!

Sunteți binevenit la soluția Dr. Ajayi acasă unde totul este posibil, ați fost divorțat de soțul sau soția dvs. și ați dori să vă întoarceți EX?
Relația dvs. nu funcționează așa cum ar trebui și aveți nevoie de o soluție permanentă la relația dvs. sau de orice altă problemă?
Vrei vraja să câștigi un proces în instanță?
soarta pentru câștigurile la loterie și jocuri de noroc?
Suferi de vreo boală și ai nevoie de un vindecător sau de un leac?
Ești singur și vrei un suflet pereche?
Vrajă pentru a câștiga un contract mare?
AI NEVOIE DE UN FERM BUN DE NOROC?

Apelați și Whatsapp +2347084887094
viber: +2347084887094
E-mail: drajayi1990@gmail.com

Dr. Ajayi m-a ajutat să mă împac cu frumoasa mea soție după aproape 15 luni de separare, am crezut mai întâi că nu va funcționa, dar astăzi sunt o mărturie vie a marii sale puteri și este un bărbat autentic.

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină