lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 28 decembrie 2011

15.De ce el?

15.De ce  el?
Damon.Pov.
Dupa ce am venit de la scoala,m-am urcat in camera mea.Nu am chef de alte certuri  prostesti cu Alice....
Mi-am scos telefonul din buzunarul jachetei.Ma uitam la nenumaratele apeluri si mesaje trimise Bellei.Probabil daca as suna-o de pe un alt telefon mi-ar raspunde.Asta e!O  sun de pe alt telefon!Macar sa-i aud vocea........
-Alice!am strigat eu in timp ce iesiam din camera
-Alice!
-Ce te urli asa?m-a intrebat ea in timp ce se holba la TV
-Da-mi te rog telefonul tau!i-am spus
-Pentru ce?m-a intrebat ea
-Sa o sun pe Bella!i-am spus
-Bella?!Damon de cate ori sa iti  spun ca trebuie sa o uiti!A plecat si nu se mai intoarce!mi-a spus ea uitndu-se la mine
-Te rog Alice!am spus eu
-Oh!Bine!Poftim!a spus ea ,apoi i-a dat telefonul alb
-Multumesc,Alice!am spus in timp ce urcam scarile in graba.
Am format numaru Bellei si am apelat.Te rog raspunde.....
-Alo,Edward?CE?Edward?
-......Ed....Am inchis telefonul ,si l-am pus pe pat,ca nu cumva sa il arunc prin camera de nervi.
EDWARD!CE LEGATURA ARE EA CU EDWARD?E INDRAGOSTITA DE EDWARD?Nu cred!Sau da!Da ea il uraste!Sau poate s-a prefacut ca il uraste!Ce?Asta nu se poate!
Da ,dar de ce s-ar gandi ea ,ca o suna Edward?Edward e plecat in Europa,iar ea e in Phoenix.Nu mai inteleg nimic...
Am luat telefonul de pe pat,i l-am dat inapoi lui Alice.
-Damon,ai vorbit cu Bella?Ti-a spus ceva?Pentru ca pari suparat......
-Da,am vorbit cu ea!am intrerupt-o eu
-Si ce ti-a spus?
-Edward!
-Ce?Cum adica Edward?
-A crezut ca sunt Edward!
-Dar.....ce?...Ce legatura are ea cu ala?m-a intrebat Alice
-Nu stiu!
M-am urcat in camera mea ,trantindu-ma in pat.Am sunat-o pe Katherine,sa o anut ca azi nu mai merg in club.Nu am chef!Am facut un dus ,dupa m-am bagat in pat............
-Damon!Tu chiar nu auzi alarma?E  07:30!Trezeste-te!
-Oh!....Mai taci!am spus eu acoperindu-mi capul cu perna
-Haide,Damon!
-5 minute.....te rog!
-Acum!a spus si mi-a turnat......ceva  umed si rece pe fata
-Apa!......Alice!
-Buna dimineata,Damon!a spus Alice cu un zambet malefic pe fata
-Alice!Iesi afara!am tipat eu la ea
A iesit,pe usa chicotind.Am facut dus,si m-am imbracat pentru scoala.Am iesit din camera.
-Hai,Alice!
M-am urcat in masina cu Alice si am condus pana la scoala.Am parcat masina.
-Pa,Damon!mi-a spus ea in timp ce a coborat din masina
-Pa,Alice!Am  iesit din masina.Se pare ca Cullen,s-a intors din Europa,avea masina parcata langa a mea.Ma indreptam spre prima ora, Biologia.
Bella.Pov.
Dupa ce m-am trezit.Am facut un dus m-am imbracat si am luat micul de jun.Am iesit din casa.Edward statea sprijinit de masina sa.
-Buna dimineata,iubito!ma intampinat el
-Buna dimineata,iubitule!am spus eu .S-a aplecat pentru a ma saruta.A fost un sarut scurt.
M-am urcat in masina lui.Edward a inceput sa conduca spre scoala.Am ajuns repede la scoala.Cand am coborat din masina lui Edward,toata lumera se holba la mine...
-Edward,se holbeaza toti!i-am spus eu
-Nu-i baga in seama!ma tinea strans de talie.
-Ce bine ca urmatorea ora o avem impreuna!i-am spus eu
-Da,biologie nu?a spus el uitandu-se la mine
-Da!Am intrat in scoala si am dat nas in nas cu Rosalie si Emmet care se holbau cand la mine cand la Edward de parca eram extraterestri.
-Voi.....doi....impreuna?a intrebat Rose
-Da!Suntem impreuna!Este vreo problema?i-a intrebat Edward
-Cat de tare!a spus Emmet.A fost pocnit peste cap de Rosalie,care parea trista dintr-un motiv pe care il cunosteam si eu....Damon
-Ce e?a tipat Emmet
-Taci din gura,Emmet!Sa stiti ca aveti o problema mare ,mare de tot!a spus ea
-Ce?a intrebat Edward incurcat
-Damon.....am soptit eu
-Ce e cu el?a intrebat
-Pai de cand ai plecat tu s-a schimbat radical!Nu mai iese cu noi in oras,umbla prin cluburi cu una Katherine.......Deja a gasit o inlocuitoare?
-Bea alcool de rupe....
-Emmet!l-a atentionat Rosalie
-Pai ce aveti cu omul daca vrea sa devina emo!a spus Emmet chicotind
-Serios,Emmet,Damon emo?l-a intrebat  Edward  incepand sa rada la gluma proasta a lui Emmet
-Edward,Emmet!Terminati-o!am spus eu-Rosalie o sa vorbesc eu cu el! .
-Bine!Cum spui tu!mi-a spus Rosalie
-Haide ca vorbim mai incolo!le-am spus eu
-Haide,Edward!am spus eu intrerupandu-l din discutia amuzanta cu Emmet
-Tu nu i-ai spus lui Emmet ca suntem impreuna!l-am intrebat eu in timp ce ne indreptam spre clasa de biologie.
-Nu!a spus el simplu
-Ok...Nici nu  mai intreb.Am intrat in clasa de biologie tindu-ne de mana.
-Edward...s-a auzit o  voce pitigaiata din spate.Tipa aceea roscata ,s-a indreptat   spre Edward incercand  sa-l sarute .CE?
-Victoria...da-te din  fata mea!i-a spus Edward ,inainte de a apuca sa il sarute.
-Ce?....Dar.....iubitel!Ce?Ma bufnit rasul.......
-Victoria...faci ceva pentru mine!I-a spus Edward eu m-am asezat in banca privind scena din fata mea
-Ce?..Iubitel!O TE ROG!Vocea ei trebuia sa para sexy?
-Dispari!Am iubita! a tipat Edward la ea. S-a asezat langa mine,lasand-o pe Victoria cu gura cascata.....
Ma uitam in cartea de biologie,prefacandu-ma ca nu am fost atenta la  discutie dintre el si roscata.
-Bella!a spus Edward
-Ce vrei?l-am intrebat eu.M-am intors cu fata spre el.....S-a aplecat si m-a sarutat si chiar nu a fost un sarut scurt.....in jurul nostru se auzeau Uuuuuuuuu
-Edward,de ce faci asta?striga Victoria nervoasa
Damon.Pov.Se auzea galagie,in clasa probabil Edward cu vreo.........CE?BELLA?BELLA CU EDWARD?
Bella tocmai se saruta cu Ed.......Dar,ce cauta ea aici?
-Bella!am strigat eu la ea...Eram furios,foarte furios......
A intors privirea catre mine,avea tupeul sa se uite la mine?M-am napustit asupra lui Edward,care se uita la Bella.Chipul ei era de nedescris.Era trista,furioasa.........Dar de ce el?
-Tu!Idiotule!Nu mai vina ta e!L-am lovit cu pumnul in fata.
Edward s-a napustit si el ,m-a lovit si el.....
Bella.Pov.O Dumnezeule!Ce dracu am facut!Lacrimile imi curgeau pe obraz..
-Terminati!am tipat eu la ei
-De ce dracu o saruti tu?Idiotule!tipa Damon la Edward
Edward sangera si Damon la fel.M-am pus intre ei.
-E iubita mea,Damon!Nu am voie sa o sarut?tipa Edward nervos catre Damon
-Ce?Damon se uita la mine cu o privire care ma facea sa i-mi doresc sa se crape pamantul in doua si sa ma inghita.
-Bella,e adevarat?m-a intrebat el.Avea o privire chinuita,era distrus.De ce a trebuit sa se indragosteasca amandoi de mine?
-Da!am spus eu .Nu puteam sa il privesc,aveam privirea fixata pe chipul lui Edward.
-De ce ?De ce te-ai indragostit tocmai de el?De aceea ai plecat?m-a intrebat el,am intors privirea privindu-i chipul,avea lacrimi pe obraji.E numai vina mea!Sufera din cauza mea!
-Ce se intampla aici?A tipat profesorul
-Toata lumea la locul sau!Ce ai patit Cullen de ai sange pe fata?Si tu Salvatore?Tu ce plangi Swan?
-S-au batut !a raspuns clasa in cor
-E adevarat?
-Da!a raspus Damon,trimitandu-i priviri ucigatoare lui Edward
-Eu la ora nu fac ancheta!Toti trei in biroul directorului!Ce?
Am iesit din clasa urmata de Edward si Damon.Amandoi se uitau ciudat la mine.
-Ce e?i-am intrebat eu intorcandu-ma cu fata spre ei,facandu-i sa se opreasca.
-Bella,imi pare rau !mi-a spus Edward
-Oh!Te rog!,,Bella,imi pare rau!"Serios?il imita Damon pe Edward
Damon s-a apropiat de mine,si a incercat sa ma sarute!Ce dracu e cu el?Edward la apucat de mana si la lovit.
-Stai departe de ea!a tipat Edward
-Tu sa stai departe de ea!Of!
-Incetati!am urlat eu la ei.-Damon,imi pare rau.....dar...eu il iubesc pe Edward....
-Ce are el si eu nu?Saruta mai bine?E bun la pat?Nici macar nu am incercat sa o fac cu tin.......
-Termin-o,Damon!a tipat Edward
-Ce crezi ca nu mai tu o poti avea?l-a intrebat Damon pe Edward
Iar s-a apropiat de mine a incercat din nou sa ma sarute dar l-am lovit cu palma peste fata.
-Ce dracu e cu tine?am tipat eu la el.
Edward l-a apucat de gat pe Damon.
-O singura data daca te mai atingi de ea te omo.......
-Edward,inceteaza!am tipat eu la el.Insa nu m-a ascultat.Damon a scapat din stransoarea lui Edward,apucandu-l  de gat.
- O sa o ating, de cate ori am  eu chef!Si tu nu ma poti opri!













3 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!!!
De ce Damon nu poate sa renunte ? O are pe Katerine !

App. superb cap . Nu mai trebuie sa spun ca abia astept next-ul , nu ?
Kisses !

lory96 spunea...

superb totul, imi pare rau de Damon dar asta este , apropo imi place video-ul si poza editata

Floor Lola spunea...

Buna tuturor! Sunt atat de incantat! Mulțumită doctorului Akhere că mi-a adus înapoi fostul soț și mi-a adus mare bucurie astăzi! Akheretemple@yahoo.com sau ce-l puneți pe el +38972751056 este cu siguranță cea mai bună vrăjitorie on-line, dacă aveți nevoie de iubitul dvs. Ex rapid repede! Și rezultatul său este de 100% garanție

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină