lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

luni, 19 decembrie 2011

9.Apelul

9.Apelul.
Damon.Pov.M-am trezit dimineata ,nu mai aveam temperatura ma simteam mai bine.Alice m-a anuntat,despre o vizita din partea iubitei mele Bella,dar nu a mai venit.Am sunat-o de o gramada de ori si nu mi-a raspuns,i-am dat mesaje...Nimic.E ca si cum a  fost inghitita de pamant.M-am imbracat ,am sarit peste micul de jun si m-am urcat in masina grabindu-ma sa ajung la scoala.Am ajuns la scoala,Alice era in urma mea cu masina ei.Am coborat din masina ,mi-am indreptat privirea spre locul unde parca de obicei Bella,era gol.Am intrat in scoala ,poate s-a stricat masina si a adus-o Charlie.Pe hol m-am intalnit cu Emmet si Rosalie.
-Salut,Emmet,Rose!am spus eu
-Buna, Damon!m-a salutat Rose
-Buna,bro!m-a salutat  Emmet
-Baieti,ati vazut-o pe Bella?am intrebat eu
-Nu,nu am m-ai vazut de ieri !mi-a spus Rosalie
-Nici eu nu am m-ai vazut-o!mi-a spus Emmet
-S-a intamplat ceva cu ea?m-a intrebat Rose
-Nu,doar ca e ciudat ,nu raspunde la telefon si ieri nu a mai venit la mine sa ma viziteze!am spus eu
-Poate e bolnava.a spus Emmet
-Dar putea raspunde la telefon!NU?Adica unde.......
-Damon!m-a intrerupt Rosalie.Nu a patit nimic!Bine!?O sa te sune!
-Ok.am spus eu-Hei,Emmet,da pe cine suni?l-am intrebat eu
-Pe,Edward!a spus el
-Da nu-i la scoala?am intrebat eu
-Nu.Ce?Nici asta nu-i la scoala?De ce am o presimtire rea in legatura cu asta?
-Da,unde e? am intrebat-o pe Rosalie,in timp ce Emmet il suna pe Cullen.
-E plecat la o matusa!a spus Rosalie.De ce nu cred chestia asta?
-Nu raspunde, boul!a spus nervos Emmet.S-a sunat si ne-am indreptat fiecare la ore.Aveam biologia.Am intrat in clasa ,Bella nu era.Unde este ore?Daca cineva i-a facut rau!A intrat profesorul in clasa si a inceput  sa discute despre nu stiu ce.....Nu am fost atent, ma gandesc la Bella!Orele au trecut rapid.Dupa scoala ,am plecat spre casa Bellei.Am sunat la usa.
-Buna,ziua!l-am salutat eu pe tatal Bellei
-Buna!Tu esti Damon nu?m-a intrebat el
-Da !Incantat de cunostinta domnule Swan!
-Si eu sunt incantat!Hai ,intra!m-a invitat el inauntru.
-De fapt am venit la Bella!am spus eu
-Bella?Bella nu ti-a spus ca pleaca?m-a intrebat el CE?UNDE SA PLECE?
-Nu. Este plecata?am intrebat eu
-Da,mi-a lasta un biletel ,prin care spune ca a plecat inapoi in Phoenix, la casa mamei sale,deoarece nu mai suporta Forks.
-CE?am spus eu,De ce a plecat?Nu m-a iubit?Ba sigur ca m-a iubit,dar asta nu are logica.De ce ma gandesc la Cullen ,acum?Oare e posibil sa aiba de aface cu asta?Am plecat val-vartej,fara sa i-mi iau gandul de la Bella.M-am indreptat spre casa,acolo cand am ajuns i-am spus lui Alice ,ca maine plecam in Phoenix.
-Ce?De ce plecam in Phoenix?m-a intrebat ea
-Pentru ca am o presimtire ca Bella nu se afla acolo !se uita la mine
-CE?BELLA A PLECAT?m-a intrebat ea
-DA,ALICE,A PLECAT!SI NU STIU DE CE DRACU NU MI-A SPUS!AM PRESIMTIREA CA NU E ACOLO!am tipat eu nervos la Alice.Se uita speriata la mine.
-Scuza-ma ,Alice!nu stiu ce e cu mine,doar ca am senzatia ca Bella nu e bine.am spus eu
-Bine,mergem!mi-a spus ea-Damon,dar daca ea e acolo,cum a spus tatal ei?m-a intrebat Alice
-Atunci.....am fost intrerupt de telefonul meu.Era Bella........
Bella.Pov.
-Da vad asta,dar de ce o faci?Nu spunei ca ma urasti?DE CE FAC ASTA?DE CE IL AJUT PE EL?......
-Te ajut,pentru ca sangerezi .Bine!?i-am raspuns eu dupa ce i-am bandajat mana.
-Puteam sa ma descurc si singur!mi-a zis el
-Tu nu stii sa multumesti?am intrebat eu
-Ba da,dar nu o sa-ti multumesc?si uite si nesimtitul...
-De ce?am intrebat eu
-Pai,pentru ca din cauza ta m-am lovit......
-CE?DAI CU PUMNUL IN PERETE SI TOT EU SUNT VINOVATA?NERECUNOSCATORULE!-am intrerupt eu .M-am indreptat  ca  sa ies din baie,cand m-a apucat de prat intorcandu-ma  spre el.
-Ce e?Doar nu crezi ca am sa plec?Nu?Suntem pe o insula unde dracu m-as putea duce,daca nici macar nu stiu unde ma aflu?Tot ce stiu este ca sunt cu tine pe o insula,si mai este si noapte!el se holba la mine.
-Multumesc!mi-a spus el apoi m-a luat de mana
-Ce faci?am intrebat eu
-Te duc la noi in camera?La NOI?Adica o sa dorm cu el?........
-O sa dorm in camera cu tine?am intrebat eu
-Da!CE?
-De ce ?Nu fug,promit!Am si grati la camera!am spus eu
-Bella,nu-ti fac nimic!Bine?!Nu ma ating de tine!Chiar vrei sa dormi intr-o camera care are grati la fereastra?
-Nu,prefer sa dorm la mine acasa !m-am rastit eu la el
-Eu ma comport frumos cu tine iar tu ce faci,te rastesti la mine!a tipat el
-Edward,eu doar....Imi pare rau...dar chiar va trebui sa ma duci acasa .Stii  asta nu?
-De ce vrei sa ajungi asa repede acasa?m-a intrebat el
-Pentru ca ceilalti isi vor face griji in privinta mea.....
-Ceilalti?Ce iti pasa tie de ceilalti?Spune mai bine ca te intrebi ce se va face iubitelul tau  Damon ,cand va afla ca ai plecat !a spus el uitandu-se la mine ne aflam in fata camerei ,,noastre".
-Nu e vorba nu mai de Damon,e vorba si de Charlie!am spus eu
-Charlie?El crede ca esti plecata in Phoenix la casa mamei tale!mi-a spus el
-De unde ai aflat tu ca am locuit cu mama  in Phoenix?l-am intrebat eu pe Edward
-De la Rosalie!CE ?Ea stie ca ma aflu aici cu el?
-Ea stie ca ma aflu aici cu tine?l-am intrebat eu
-Nu!Mi-a raspuns el.Deci nu i-ti mai face griji in privinta lui Charlie!
-Bine,dar tot va trebui sa ma duci inapoi!i-am spus eu
-Damon nu?Pentru Damon vrei sa te intorci ?..........RASPUNDE!a tipat el l-a mine.Da pentru Damon vroiam sa ma intorc dar imi este frica sa-i raspund adevarul,mai bine tac.
-RASPUNDE!..........
-Bine,pentru Damon!Esti multumit!?am intrebat
-A da?Pentru Damon?Hai sa rezolvam asta!a spus el impingandu-ma in camera
-Ce vrei sa i-mi faci?am intrebat eu
-Tie,nimic!Stai jos!mi-a spus el .M-am asezat pe pat.S-a indreptat spre noptiera de unde a luat un telefon,a format un numar ,iar dupa aceea  mi s-a adresat
-Vorbeste cu Damon!CE?nu imi venea sa cred........-Spune-i ca te desparti de el !CE?NU IMI VINE SA CRED!NU FAC ASTA!
-NU!am tipat eu la el
-BELLA SPUNE-I!Sau o sa i-ti para rau!a spus el uitandu-se la mine
-Alo!Bella!Tu esti?Raspunde!
-Buna,Damon!Simteam cum inima mi se crapa in doua.......
-Bella de ce ai plecat!imi vene sa strig in gura mare la telefon ca am fost rapita si rapitorul nu este nimeni altul decat Edward Cullen.
-Pai.........Edward mi-a soptit sa trec la subiect
-Bella mai esti cu cineva?m-a intrebat Damon
-Nu,Damon,uite a fost frumos cat a durat dar sunt indragostita de alcineva asa ca imi pare rau.
-Ce?Bella de cine esti indragostita?m-a intrebat Damon.Lacrimile imi curgeau pe obraji...
-Uita-ma ,Damon!am spus eu
-Bella nu te cred!Eu te iubesc!De ce imi faci asta?Edward mi-a luat telefonul si la inchis.
-ACUM ESTI MULTUMIT?M-ai distrus esti doar o javra care merita sa arda in focurile iadului!
-Bella!Eu..........
-Tu ce?Tu ce Edward?Nu-mi spune ca i-ti   pare rau ca nu te cred . Am spus eu incepand sa plang si m-ai tare.
-As vrea sa i-mi para,dar nu pot!Intelege eu te iubesc!a spus el.S-a apropiat de mine.
-  Ma iubesti?O te rog !Stai departe de mine!
-De ce?m-a intrebat el
-Haide ,sa o lasam asa!i-am spus eu ridicandu-ma din pat
-Pot sa fac un dus?am intrebat eu
-Da ,sigur!Stai sa-ti dau haine!mi-a spus el indreptandu-se spre un dulap.Mi-a dat o pereche de pantaluni de trening,si un tricou roz.
-Astea sunt hainele mele?am intrebat eu
-Da!mi-a spus el
-Cum de le-ai luat?
-Am intrat in casa,si le-am luat cand Charlie nu era .mi-a spus el
-Bine.Am spus eu si m-am indreptat spre baie.Nu mai aveam gand sa evadez.Nu serios unde as putea sa ma duc?M-am uitat in oglinda.Azi am aflat ca am fost rapita,am si evadat ,am fost aproape violata si m-am despartit de iubitul meu.Waw chiar am avut o zi grea.am intrat in cabina  dusului,lasand apa sa gurga pe corpul meu.Apoi ,mi-a revenit imaginea in care Damon mi-a spus ca ma iubeste,si eu il iubesc....m-am lasat in jos incepand sa plang.DE CE IMI FACE ASTA?DE CE?.........
-Bella,am auzit un strigat!Bella!.....
-Da! am raspun eu.Ce e?
-Esti gata?m-a intrebat Edward
-Vin acum!am spus eu.M-am imbracat in haine ,apoi  am   esit  afara din baie indrepatandu-ma spre dormitor.
-Ce?EEd.........Waw!Tu...cum?Cand?...












3 comentarii:

♥ Little M. spunea...

Adoor cap asta :)
Saraca Bella :(
Prostul ala de Edward.
El nu o iubeste .. el a facut o obsesie pentru ea.
Vreau sa-i vad din nou impreuna pe Damon si Bella
xoxo Maddie

Stephany spunea...

Wow ! Oare ce a vazut ? Sunt asa de curioasa !!!!
Abia astept urmatorul capitol !
Totusi , mi-ar fi placut ca Bella sa nu-l fi iubit pe Damon . Adik doar sa-l placa , nu sa-l si iubeasca !

Oricum , ....frumos cap !

lory96 spunea...

cum a putut sa o puna sa il sune pe Damon si sa ii spuna ca nu il mai iubeste!!!!!??? ma duc repede la next:*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină