lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

vineri, 18 mai 2012

Capitolul 10

Capitolul 10
Bella.Pov
-Ce naiba a fost in capul tau?l-am intrebat eu inlaturandu-mi lacrimile.Deja stiu raspunsul...
-Am facut ceva rau?m-a intrebat el uitandu-se la mine cu o privire ce trebuia sa fie cuceritoare dar in cazul de fata nu i-a iesit.
-Am facut ceva rau?l-am imitat eu.Rau e putin spus!m-am rastit la el si i-am aruncat o privire arzatoare.
A ridicat mainile in semn de aparare.Ce-i mai place sa joace teatru!
-Esti tampit la cap?Noi nu suntem si nici nu vom fi iubiti!Ce face?Ma ignora, gasindu-si ocupatia geniala de a privi tavanul?!E nebun?
-Frumoasa culoare, Cullen!am spus eu uitandu-ma atent la el
-Foarte frumoasa!a spus el privind in continuare tavanul,facand o fata visatoare.La ce se gandeste?
-E alb si are crapaturi,ce e atat de frumos?!l-am intrebat eu devenind nervoasa pe comportamentul sau.
L-am mai privit un pic.Apoi am observat ca statea nemiscat si avea un zambet tamp pe fata.Ce are?M-am apropiat de el si i-am atins cu aratatorul pieptul.Paraca ar fi in transa.
-Edward!am soptit eu.Nu spunea nimic statea nemiscat si privea afurisitul ala de tavan.L-am lovit cu palma peste piept.Are chef de glume?
-Edward!am spus eu de data asta mai tare-Ce ai, Cullen?l-am intrebat eu.L-am tras de brat.Se poate ca un om sa intre in transa uitandu-se la un tavan?Sigur, ca nu se poate!
-Edward!am strigat eu la el.Persoanele ce se aflau in holul spitalului se uitau la mine ca la o nebuna
-Edward,inceteaza sa privesti tavanul!Se uita lumea!am spus eu lovindu-l cu ambele palme in piept.
-Bine  daca nu vrei sa vorbesti cu mine,eu voi pleca.i-am spus eu.Ce gluma mai e si asta?Am dat sa plec apoi am auzit un chicot.Stai asa...Idiotul!Stiam eu ca e o gluma proasta!M-am uitat urat la el si cand spun urat ma refer la o privire infricosatoare.
-Iti bati joc de mine?i-am spus eu uitandu-ma in ochii sai verzi.Ce ochii are!Apoi privirea mi s-a mutat pe buzele sale si din nou la ochii sai.Am fost scoasa din visare de vocea sa:
-Eu..hahah...sa-mi..bat...hahahaha...si nu a mai continuat deoarece rasul sau a fost intrerupt de palma mea ce i-a aterizat pe obraz lasandu-i o urma zdravana.As vrea sa pot alerga,acum.
Se uita la mine cu ura,ochii sa-i ma sagetau cu furie.Am o mica problema...
-Ce te-a apucat?a strigat la mine,apoi m-a apucat de incheietura mainii ce l-a pocnit.
-Pe mine,dar pe tine?l-am intrebat incercand sa-mi eliberez mana din stransuarea lui.Strange chiar tare si ma doare.Dar nu am reusit,e mult prea puternic.Mi-am ridicat privirea de la mana mea si am incercat sa-l lovesc cu mana ce imi era libera...
-Suntem intr-un spital!mi-a spus el tragandu-ma de mana si fortandu-ma sa merg dupa el
-Da-mi drumul!i-am spus sagetandu-l cu privirea
-Nu,pana nu discutam!s-a rastit el la mine inca avea privirea aceea ce ingheta apa.Ce are?I-am dat doar o palma...O palma care i-a lasat o urma de toata frumusetea.O merita!
-Esti nebun!Am sa-i spun lui Esme sa te duca la un control...
M-a strans mai tare de incheietura.Au!Apoi mi-a aruncat o privire ce arata clar,,Tine-ti gura!"Of!Am iesit din spital,apoi mi-a dat drumul la mana.
-De ce ai fact asta?Cum adica esti iubitul meu?De ce nu raspunzi?De ce faci glume proaste cu mine?l-am asaltat eu cu intrebari
-1 Ce am facut?2 Nu sunt?3.Tocmai am facut-o.4.Am uitat intrebarea ,poti sa o repeti?a spus el pe un ton amuzat,disparandu-i furia.
-Ti se pare ca eu glumesc?1.Ce ai facut?Pai o sa-ti reimprospatez memoria ta minuscula,ai spus ca sunt iubita ta in fata unor prieteni,iar acest lucru nu e adevarat.
-Pai cand ai spus asta mi-ai raspuns si la intrebarea doi si asta nu face parte din unu...
-M-ai ametit!am explodat eu
-Serios?De cat timp incerc sa fac asta...
-Edward!Nu l-a modul ala...
-Da la care mod?ma intrerupe el
-Oh!Asculta-ma,Edward!Nu suntem iubiti!am strigat eu la el
-Vrei sa ma surzesti?
-Pa,Edward!am spus eu intorcandu-ma cu spatele la el si indreptandu-ma spre masina mea
-Stai un pic,am glumit!a spus el venind dupa mine.M-am oprit si l-am privit direct in ochi.Proasta idee!
-Uite ce e,eu chiar tin la tine si am procedat asa pentru ca am crezut ca dupa faza de la...
-Credeai ca daca m-am sarutat cu tine asta inseamna ca suntem iubiti?l-am intrebat eu stapanindu-mi rasul
-Ce e asa amuzant?m-a intrebat.
-Tu.am spus si am inceput sa rad
-Ma bucur ca te amuz!a spus el sarcastic-Trebuie sa-ti aduc aminte ca noi am facut un pariu iar tu trebuie sa faci...
-Stiu,stiu!Ma intreb cine a avut ideea geniala?A vrut sa raspunda dar eu i-am luat-o inainte-Da,stiu,eu!
-Ok...Acum trebuie sa faci ce spun eu.mi-a zambit strengareste.Of!Mi-e frica de ce va urma!
-Ok.Ce o sa fac?am spus eu prefacandu-ma nepasatoare.
-O sa fii iubita mea,si o sa locuiesti la mine acasa.Ce a spus?Nu de alta dar am  surzit la partea cu,,iubita mea".E nebun?Nu stiu de ce ma intreb mereu,cand este atat de evident.
-Ce?l-am intrebat socata
-Ok,vrei sa-ti repet?m-a intrebat el amuzat.Ce e asa nostim?
-Nu!Oh,tu!Ce al dracului esti!Cum sa fiu iubita ta?Cum sa locuiesc cu tine daca noi nu ne intelegem deloc.
-Daca nu ai mai fi atat de incapatanata,ne-am intelege de minune!a spus el zambindu-mi intr-un mod...
Tocmai m-a facut incapatanata?
-Nu sunt incapatnata!
-Ba da esti!
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da!Acum eram fata in fata cu el.Ii simteam respiratia...
-Ba nu!am continuat eu ignoradu-i privirea
-Ba nu!Crede ca ma pacaleste cu faza asta?E veche rau...
-Ba nu!Am spus.Apoi am fost luat prin surprindere de buzele sale peste ale mele.De ce face mereu asta?Iar am cazut prada lui.Of,Edward,vei avea doua zile minunate!Nu stiu de ce nu fac nimic.Sunt atat de moi...Bella!Si...catifelate.Bella!Ce tot fac eu aici?Am rupt sarutul respirand sacadat, apoi m-am dat cativa pasi in spate.Ma uitam uimita la buzele lui Edward,parca dorind sa le ating din nou.Vreau sa le ating!Vreau sa-l sarut!Ce se intampla cu mine?De ce are acest baiat efectul asta asupra mea?
-Vin la tine deseara  sa te ajut cu bagajul!a spus el
-Nu ma mut la tine daca mai incerci sa faci asta!am aratat spre buzele mele
-Esti iubita mea!a spus el zambindu-mi cu subinteles
-Vei avea doua zile de cosmar!l-am amenintat eu indreptandu-ma nervoasa spre masina.M-am urcat in ea si am trantit portiera.Of,il urasc!De ce soarta?De ce iti bati joc de mine?Vrea sa locuiesc cu el?Ce o sa creada Esme?E doar un pariu!Firar!Am parcat masina cand am ajuns si am iesit din ea indreptandu-ma spre locuinta.Ce zi!Cum o sa rezist eu doua zile cu el?Cum o sa rezist sa-i fiu iubita?Si totusi gandu imi este doar la saruturile lui.Oh,si ce saruturi!Am  intrat in casa,am trantit usa si m-am rezemat cu spatele de ea.In ce am mai intrat de data asta?De ce face el ceea ce face?E posibil sa ma iubeasca?Si daca el spune adevarul?Cu intrebarea  in gand m-am indreptat spre camera mea,m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti gri si un maieu albastru.Am mers in bucatarie,unde am baut o cafea.Pana si pofta de mancare mi-a pierit.Aceeasi intrebare ma bantuia.Daca el spune adevarul?Si daca il spune ce?Nu mai cad in capcana dragostei.Vor trece repede doua zile iar eu voi fi din nou libera.Dar totusi in aceste doua zile toata lumea o sa creada ca suntem impreuna.Of!Ce ma fac eu?
Am iesit din bucatarie si m-am indreptat spre dormitorul meu.Mi-am facut bagajul pentru cele doua zile.O sa-l fac sa regrete ca m-a pus  sa locuiesc doua zile cu el!Am un plan malefic de tachinare!M-am dus in baie unde am facut un dus relaxant,apoi m-am imbracat intr-o rochie verde,si mi-am luat o pereche de pantofi negrii.In timp ce imi asezam parul,a sunat soneria.Am mers si am deschis.
-Waw!a fost tot ce a spus Edward
Eu am chicotit.
-Pentru cine te-ai pregatit asa?m-a intrebat el aratand spre  mine
-Pentru nimeni.am spus apoi am continuat-Intra!
-Credeam ca o sa ma tii la usa.a spus el afisandu-si zambetul specific Edward.Apoi a intrat in casa urmandu-ma.
-Vrei ceva de baut?l-am intrebat atunci cand el a luat loc pe canapeaua din living.
-Nu,multumesc.-Ai putea sa te grabesti?m-a intrebat el
-Sunt gata!Am sperat ca te vei razgandi!am spus eu suparata
-Neah!De ce as face-o?
-Da,de ce ai face-o?
-Bine,sa mergem!
-Ok!
Mi-a luat bagajul si am iesit din apartament indreptandu-ne spre masina sa.De azi inainte,Bella sa-ti fie invatatura de minte si sa nu mai faci pariuri!
Stefan.Pov.Cum sa fie astia doi impreuna?Asta e imposibil!Imediat ce am plecat de la spital am mers la Elena acasa si i-am povestit totul.
- A spus el ca e iubitul ei?m-a intrebat ea
-Da.
-Oh!Tu iti dai seama ce sansa avem sa-i invingem?
-Ce?am intrebat eu confuz ,apoi am continuat-Iti dai seama ca vom pierde!Ei patineaza  foarte bine cand nu se inteleg dar acum cand sunt impreuna?Ce sansa avem?
-O sansa pe care nu o vom pierde!a spus ea zambindu-mi cu subanteles
-Nu inteleg.am spus nedumerit
-Am un plan briliant!a spus ea bucuroasa
-Ce plan?
-Sa vedem cum vor patina cand se vor urî!a spus ea apoi m-a sarutat


-

3 comentarii:

Stephany spunea...

Cat de tare !!! Sper ca B si E sa castige :D

LoStInDr3aMs spunea...

tr ca bella si edward sa castige!!!!!oare chiar se vor indragosti unul de altul???????of!!!vreau next-ul!!!!!!!!

Miranda. spunea...

deci asta este advaratul stefan, un nesimtit
oare ce va face elena ?


este ciudat, cum in celalalt fic fetele sunt surori, iar aici rivale, pare atat de ciudat pentru un fan ce asteapta ambele capitole

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină