lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 4 martie 2012

Capitolul 18

Capitolul 18
Elena.Pov.Bella a trecut pe langa mine,si a alergat repede pe scari.O bufnitura in usa si Edward a intrat in casa.
-Hei,ce crezi ca faci?l-am intrebat,acesta nu mi-a raspuns a trecut pe langa mine si a urcat cu viteza sacrile.Ceva nu e inregula aici!Ce vrea Edward?Am urcat si eu scarile.Si l-am auzit spunand furios la usa Bellei.
-Deschide naibii usa sau o sparg!
-Pleaca!s-a auzit vocea Bellei
-Bine tu ai vrut-o!a spus si a impins cu piciorul usa,si aceasta a cazut la pamant.
M-am apropiat de camera,uitandu-ma urat la Edward.Cum poate face asta?
-Pleaca!a spus Bella din nou.Randuri de lacrimi se rostogoleau pe obrajii ei palizi.M-am apropiat de ea,ignorand vampirul din camera.
-Chiar vrei sa traiesti alaturi de o zana?a intrebat el
-Ce iti pasa tie?a intrebat Bella
-Ce imi pasa?Tu trebuie sa vii cu mine! a spus el
-De ce as face asta?De ce?Mai bine traiesc cu o zana decat sa merg cu tine...a fost intrerupta de intrebarea lui Edward
-Tu nu intelegi nu?Chiar asta vrei?Ei bine eu nu te voi lasa!
-Si ce vei face tu?Ce poti face tu?Nimic...exact!Pleaca,Edward!Du-te la Katherine...
-Nu,nu te pot lasa sa faci o greseala!
-Edward,pleaca!i-am spus
-Nu te baga!Habar nu ai ce se intampla...cat de rele pot fi zanele...
Bella.Pov.Ce ii pasa lui?Cum poata spune asta despre zane?Sunt rele?Dar el,el nu este rau?O creatura a intunericului.
-Vreau sa pleci!i-am spus
-Nu,plec fara tine!mi-a spus. De ce dracu nu ma lasa in pace?Chiar vrea sa...
-Ce cauti tu aici?a intrebat Eric care statea in fata usii daramate de Edward.
-Pot sa intreb acelasi lucru?a spus el
-Bella ti-a facut ceva acest...diavol?a spus Eric uitandu-se cu dispret la Edward
-Nu!am raspuns
-Trebuie sa vorbesti cu mine si cu tatal tau.mi-a spus Eric inaintand spre mine.
-Stii ce?Puteti sa va duce-ti naibii cu toti!Nu vreau sa ma casatoresc cu tine!Si nici sa plec cu tine!Acum plecati dracu!m-am rastit eu la ei.
-Bella...a soptit Elena
-M-am saturat!De ce naibii vrei sa te castoresti cu mine?Duar pentru ca tatal meu e conducatorul vostru?Iar tu?Tu o iubesti pe Katherine ,dar vii aici sa ce?Sa-mi ceri sa plec cu tine?De ce?Ce dracu e cu voi?
-Bella trebuie sa vorbesti cu noi!mi-a spus Eric-Trebuie sa fii sotia mea,altfel tatal tau va avea de suferit.
-Cum adica?l-am intrebat
-Mi te-a promis...deci a facut o promisiune,iar el trebuie sa si-o respecte...daca nu o va face va fi ucis...de catre Putere iar pe tine te va obliga sa te casatoresti cu mine si sa traiesti in lumea noastra...
-Mergi pe santaj?Oh te rog?Credeam ca o obligi deja!Bella tu crezi ce spune el?Din partea mea poti sa-ti iei gandul si sa ti-l bagii in...
-Edward!am spus-Bine,ma casatoresc cu tine!Dar nu vreau sa plec de aici...
-Ce?Esti nebuna?El te minte nu vezi?Nu poti sa faci asta!Nu poti sa-mi faci asta!Elena acum taci?De ce dracu nu spui nimic?
-Poate pentru ca asa este cel mai bine!a spus ea.Ma duare,dar totusi...daca plec cu Edward am numai de pierdut,tatal meu va fi ucis nu pot sa las sa se intample asta,apoi ori cum voi ajunge sa ma casatoresc.Iar Edward va fi fericit cu Katherine!Totusi nu inteleg de ce face asta pentru mine?De ce incearca sa ma ajute?
-Sunteti nebuni cu toti!Tu mergi cu mine!a spus si s-a repezit spre mine luandu-ma in barate si sarind pe geam a inceput sa alerge cu viteza
-Lasa-ma jos!am spus incercand sa ma eliberez
-Nici mort!De fapt sunt mort!Daca zana aia blestemata te vrea,mai intai va trebuii sa treaca de mine!
-Edward...e alegerea mea,iar tu ai facut-o pe ata deja,cand ai ales-o pe Katherine...
-Tu suferi pentru mine?Ma iubesti?Ok!Acum am dat de dracu...Ce sa-i raspund?Ca da?
-Nu!l-am mintit-Acum intoarce-te inapoi!
-Nu!Chiar daca nu ai sentimente pentru mine,desi cred ca ma minti,nu te voi lasa sa te mariti cu ala...a spus el incepand sa alerge si mai tare pintre copaci din padure..
Stefan.Pov.
-De ce naiba m-a facut pe mine asa?Nu vreau sa fiu ca voi!Monstrii fara suflet!mi-a spus Jasper
-Te vei obisnui!i-am spus
-Da dar cand voi pune mana pe fratele tau...
-Ce o sa-mi faci?a spus Damon,intrand in camera cu un zambet mare pe fata...
Jasper s-a ridicat de pe canapea scotand un marait...m-am pus in fata lui.Iar el s-a asezat la locul sau.
-Deci...Edward e un bou!a spus el
-Acum ti-ai dat seama?l-am intrebat
-Nu,dar...a fost intrerupt de telefonul meu care suna.Era Elena.
-Alo!Ce faci...
-Edward a plect cu Elena!Gaseste-l inainte sa faca o prostie!Eric anunta zanele!Mi-e teama ca Bella e in pericol si fratele tau idiot la fel!
-Ce?Dracu s-a intamplat?Imi explici si mie te rog frumos?am intrebat-o
-Nu am timp!a spus-Pa,te iubesc!mi-a zis
-Si eu...A inchis.Damon ma privea amuzat.
-Ai idee de ce ar fura-o Edward pe Bella?l-am intrebat
-Da,e un fraier indragostit...si faptul ca Eric si Bella sunt zane...iar el vrea sa se casatoreasca cu ea...
-Ce?Si mie de ce dracu nu mi-a spus nimeni!
-A pai..am uitat!a spus el
-Buna scuza!i-am spus
-Doar la asta nu ma gandeam eu...
-Dar la ce te gandeai tu?Elena...
-Iar incepi?
-Mai sunt si eu pe aici!a spus Jasper-Si am o durere arzatoare in gat...
-Trebuie sa vanezi!a spus Damon
-Are dreptate!Dar nu oameni...
-Dar ce?a intrebat Jasper incurcat
-Preferatele lui Stefan.Iepurasi,veverite,soricei...
-Termina!i-am spus
-Ok!a spus el
Eric.Pov.Nu-mi vine sa cred cat de aprope eram sa o fac sotia mea!Dar vampirul ala bagacios,care habar nu are pe cine iubeste si pe cine nu,imi strica planurile!Cand pun mana pe el,am sa-i bag o teapa in inima!Blestematul!Nu stie cu cine se pune!

4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

edward ala e un nehotarat......ar trebui sa-si bage mintile in cap pana nu i le bag eu cu forta:))
sper ca vei posta repede;)
p.s:http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.com/2012/03/leapsa-insotita-de-un-premiu.html
un mic premiu pt tne + o leapsa

Stephany spunea...

Hm... interesant !
Acuma chiar vreau sa vad ce va face Edward cu ea .
Adik nu vreau sa se casatoreasca cu Eric . Am impresia ca el e rau .
Ma rog , sper ca vei posta curand :D
Kisses :X

Unknown spunea...

A fost minunat.:))
Pe bune, chiar m-am indragostit de povestea ta. Este magnifica, ideile sunt perfect imbinate una cu alta. Superb!

lory96 spunea...

Bravo Edward, trebuie sa o apere pe Bella

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină