lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

luni, 9 ianuarie 2012

Capitolul 1

Capitolul 1
Elena Pov.
-Elena....Elena trezeste-te!Ohh!
-Dispari....Bella!am tiapt eu la ea.Bella este sora mea ,este cu un an mai mica ca mine,are 17 .O iubesc,dar cate odata...
-Trezeste-te!mi-a spus ea,apoi m-a dezvelit.Ce bine era la caldura,nu m-as fi sculat din pat.Dar sora mea ca de obice,intervine.
-Cinci minute!Doar atat iti cer...Mi-am pus perna peste cap.
-Acum!Daca nu vom intarzia!
-Ok!am spus eu sculandu-ma din pat.-Multumita?
-Foarte!a spus si a iesit pe usa.M-am sculat din pat si am privit poza cu parinti mei,au murit acum doi ani intr-un accident de masina,locuiam in Phoenix dar a trebuit sa ne mutam la fratele nostru mai mare Emmet cate e casatorit cu Rosalie.Acum locuim in Forks,cu ei.Ma inteleg bine cu Rosalie,dar Bella pur si simplu nu o place.Ea inca sufera dupa parinti nostri,e retrasa nu prea are prieteni.In schimb eu incerc sa fiu din nou cine am fost inainte de accidentul care mi-a schimbat viata.Acum trebuie sa ma duc sa fac dus.Dupa ce am facut dus,m-am imbracat cu o pereche de blogi si un tricou rosu,mi-am luat tenesi si jacheta si am coboarat la micul de jun.
Bella.Pov.Chiar in fiecare dimineata trebuie sa o trezesc?Trebuie sa ma conduca la scoala.Eu nu am masina.M-am dus in camera mea ,si m-am indreptat spre fereastra,e o zi insorita pentru Forks.Am coborat la micul de jun.Imi este dor de parinti mei.De  ce au trebuit sa moara?Acum stau cu fratele meu si ,,Pupaza",chiar nu o suport e asa de...Uite-o ca vine!
-Buna dimineata,Bella!Zambetul sau,imi strica dispozitia!Si Doamne cat ruj are pe buze!
-Buna...i-am spus eu,apoi am ignorat-o
-De ce te comporti asa?Mi-am pus cereale in bol si apoi am turnat lapte m-am asezat la masa mancand.
Uite ca si-a facut aparitia si scumpul meu fratior.
-Buna,Emmet!i-am spus eu zambindu-i
-Buna,surioara!Si Elena unde e?a intrebat el,in timp ce Rosalie ii turna cafea in  ceasca
-Buna,tuturor!a spus ea indreptandu-se spre dulap pentru a-si lua cerealele,s-a asezat la masa.
-Uite-o!am spus eu
-Deci,Emmet,sora ta ma ignora!a spus Rosalie asezandu-se si ea la masa
-Bella..
-Nu e adevarat i-am raspuns ...bine!m-am rastit eu
-Si a doua oara cand te-am intrebat....
-Rosalie..lasa-ma in pace!am spus si m-am ridicat de la masa indreptandu-ma spre camera mea.Cine se crede ea?Mama?
Elena.Pov.Ma uitam la scena care se repeta aproape in fiecare zi,si mereu se termina cu Bella plangand si suferind din cauza gurii mari a lui Rosalie.Si cine trebuie sa rezolve?Da.. eu!
-Ma duc eu dupa ea!am spus si am plecat,am urcat scarile si am ajuns  la camera Bellei.Am batut la usa.
Nu mi-a raspuns
-Bella,deschide!Si nu te mai comporta ca un copil!i-am spus eu
Mi-a deschis usa.Plangea!Oh,Bella!
-Shh!Am strans-o in brate.-Nu mai plange!Haide sa mergem la scoala!i-am spus eu
-Bine!mi-a spus apoi si-a sters lacrimile
-Of,Bella!M-am dus in camera mea si mi-am luat geanta cu carti.Bella a facut la fel.
Bella.Pov.Am coborat scarile impreuna cu Elena.O iubesc mult pe sora mea,daca nu ar fi ea nu stiu ce s-ar fin intamplat cu mine .
-Pa Emmet,pa....am spus si am iesit pe usa.Ne-am urcat in masina si Elena a condus spre scoala.
-De ce nu o placi pe Rosalie?Mi-a pus intrebarea asta de o mie de ori.
-Elena...nu o plac bine!Nu o suport!
-Ok...Nu te mai intreb nimic!mi-a spus ea.Am ajuns la scoala.Am coborat din masina.
-Pa,Elena,trebuie sa plec se apropie Blonda!Blonda adica prietena Elenei,Caroline Forbes,o prefacuta care schimba baieti ca pe sosete.
Elena.Pov.
-Pa,Bella!i-am spus eu surori mele,a plecat pentru ca vine Caroline.Bella cred ca are ceva cu blondele!
-Buna,Elena!mi-a spus ea zambindu-mi
-Buna,Caroline!i-am spus eu
-Vi la petrecerea mea?m-a intrebat ea.Oh da!Am uitat de petrecerea din seara asta,Caroline organizeaza o petrecere la ea acasa.
-Nu stiu....Caroline
-Poate sa vina si Bella!mi-a spus ea
-Bine o sa vin!am spus eu si m-am indreptat spre prima ora.Istoria.
...................................................................................................................
Bella.Pov.Eram in patul meu ascultand  muzica cand cineva a batut la usa.
-Intra!i-am spus eu.Elena a intrat in camera purtand o rochie neagra superba si pantofi rosi.Parul ii era lasat pe spate si era machiata.Pleca la o intalnire?
-Bella,vin-o cu mine la petrecere!E nebuna?Eu la o petrecere,la Caroline acasa!Haahaa
-Pai stai sa ma gandesc...nu!i-am spus
-O haide,Bella!Trebuie sa te mai distrezi si tu!mi-a spus ea intristandu-se
-Nu!
-Te rog!Te rog!Oh!Ea cu fata ei de catelus trist!
-Ok...merg!i-am spus.A inceput sa sara in sus prin camera.
-Haide sa-ti dau o rochie!Mi-a spus ea tragandu-ma in camera ei.Mi-a dat o rochie albastra,era scurta...si niste pantofi arginti,cu un toc..
-O sa-mi rup gatul!m-am plans
 eu
-Oh,mai taci!M-am imbracat,mi-a facut parul coc si m-a machiat.Barbie Bella!:))
-Gata!Sa mergem!mi-a spus ea.
Am coborat sacarile cu grija ca sa nu-mi rup gatu.Elena radea de mine.
-Inceteaza!Nu e nimic amuzant!i-am spus eu
-Mergi ca o bunica de 90 de ani!mi-a spus ea
Am iesit din casa,ce bine imi pare ca e plecata ,,Pupaza".Am urcat in masina si a condus spre casa blondei.
Am ajuns la petrecere.M-am impiedicat de vreo trei ori pana la usa.Am intrat  in    casa.Urasc petrecerile!Am mers cu Elena unde erau prieteni ei.Carolina era ocupata sa se sarute, nu m-ai sarut nu era ala mai bine spus si-o trage.....
-Haide,Bella!Distreaza-te!mi-a spus Elena
Am dat sa-i raspund dar........Cine sunt astia?
Elena.Pov.Waw!Cine  sunt ei?

3 comentarii:

Stephany spunea...

Sper ca nu ai de gand sa ne lasi asa . Vrem inca un capitol ! Pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kisses :X

Unknown spunea...

Wow..e tare:)). Bravo pt. acest capitol.

lory96 spunea...

Acum intra in scena baietii :)))) imi place foarte mult

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină