lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 17 decembrie 2011

8.Evadare si teroare

8.Evadare si teroare
Edward.Pov.
-Nu te apropia de mine monstrule!a strigat ea l-a mine in timp ce ma indreptam spre ea.Atunci am realizat ce greseala am facut.Sunt un nemernic.Are dreptate sa i-mi spuna monstru .Am iesit din camera ,am trantit usa in urma mea,si am incuiat-o.  In timp ce  coboram treptele casei s-a auzit tipatul Bellei-Te urasc Edward Cullen,te urasc pentru ceea ce esti, te urasc prin simplu fapt ca existi!Oh nu! Ce am facut?In loc sa ii arat cat de mult o iubesc,eu sar pe ea ca un violator.La dracu ,in loc sa ma iubeasca eu o fac sa-i fie frica de mine!Daca ar sti cat de mult o iubesc,si ca nu i-as face rau niciodata  intentionat,dar imi pierd controlul in jurul ei.O sa incerc sa ma comport frumos cu ea.Daca ar sti mama si tata ca am rapit o fata de la scoala si ca am adus-o pe insula lor m-ar da ei  pe mana politiei.Doar ca ei stiu ca eu  sunt plecat in Europa in  ,, vizita la matusa"Caroline,sora mamei.A fost usor  sa o fac pe matusa sa minta ca eu sunt la ea,ea ma intelege,bine nu i-am spus ca voi rapi o fata ,ci ca voi fi impreuna cu o fata prin Los Angeles.Doar nu sunt prost sa-i spun matusii ca am dus fata pe insula  Esme cumparata de tatal meu pentru mama.Deasemenea  a fost  usor sa o rapesc pe Bella ,i-am furat cheia de la masina,stiind sigur ca o va cauta si va ramane singura la un moment dat,am urmarit-o pana  pe holul in care ne aflam noi doi ,s-a intors si am actionat punandu-i o carpa la nas,pe care era o substanta ce o adormea.....Gandurile mi-au fost intrerupte  de vocea Bellei care ma striga.
-Edward!m-am  indreptat rapid spre camera ei....
Bella.Pov.
Dupa ce a plecat el din camera m-am ridicat stergandu-mi lacrimile,m-am uitat prin jurul camerei pentru a vedea baia,nu era nici o baie.Oare cum m-am putut eu gandi ca as putea fi inchisa intr-o camera cu baie,in primul rand in ea se gaseste oglinda care ar putea fi cu usurinta sparta si folosind  cioburile  impotriva rapitorului.Chiar ca i-as infinge un ciob in inima de gheata a lui Edward.Ce imaginatie de criminala am,probabil e singura camera care are grati la geam.M-am indreptat spre fereastra cu grati uitandu-ma  la minunatul peisaj din fata mea.Era o plaja,apoi marea,apoi amurgul am stat cateva minute la geam.Apoi m-am gandit la Damon,daca ar fi el cu mine aici m-as simti ca in rai ,dar aici e un rai dominat de un drac numit Edward.Ma simpt putin usurata ca am fost rapita de el si nu de un criminal,macar de aici sper sa ies cu viata.Trebuie sa merg la baie ,dar usa e incuiata,si nu vreau sa ii vad fata idiotului,dar totusi.
-Edward!Am strigat eu.S-au auzit pasi si usa a fost deschisa de ..el
-Ce e Bella?m-a intrebat el holbandu-se la mine
-Pai ....sti si tu...am nevoie la baie!Am spus eu uitandu-ma in alta parte nu mai la el nu.
-A sigur.... urmeaza-ma !mi-a spus el
-Bine!am spus urmandu-l pe un hol mic apoi am ajuns in dreptul unei usi si am intrat
-Edward o sa ma pazesti?am intrebat eu
-A... nu doar ca,poti sa faci si un dus.Mi-a spus el.
-Bine!?am spus eu nefiind foarte sigura daca sa fac dus.-Edward,nu am haine de schimb,ai putea te rog sa-mi imprumuti tu ceva?am spus eu uitandu-ma la el
-Sigur! a spus el si a plecat spre o camera  care se afla langa a mea.......Stai putin a plecat....nu a incuiat usa...Am inceput sa fug pe scari,m-am inpiedicat,dar am continuat.Am deschis usile mari si am luat-o la fuga.... o sa ma ascund de el.........
-BELLA!NU AI UNDE SA TE ASCUNZI!INTOARCE-TE DE BUNA VOIE S-AU VEI REGRETA! s-a auzit strigatul idiotului de Cullen.Am luat-o la figa printre copacii ,era intuneric am realizat ca eram desculta.Nu conteaza  daca ma intep,macar scap de idiot.....
-BELLA!Acum urletul s-a auzit de undeva din spatele meu ,m-am ascuns dupa un copac.
-BELLA!Stiu ca esti aici !Promit ca nu iti fac nimic!acum puteam sa il vad ,se uita in dreptul copacului meu,am inceput sa tremur!
-BELLA!IESI ODATA AFARA DE UNDE TE ASCUNZI!ORICUM NU AI UNDE SA PLECI!CE DRACU SUNTEM PE O INSULA!a spus el inaca uitandu-se la copacul dupa care ma aflam eu..
Unde a disparut?A renuntat?Nu cred mai bine stau ai....-Te-am gasit!.....M-a luat in brate...-Lasa-ma in pace....Monstrule te urasc!De ce nu te comporti si tu ca un baiat normal?Idiotule!
-Taci dracu ,odata!Ma inbunesti!Am intrat in vila.
-I-mi dai drumul acum?am intrebat eu
-NU!a tipat el la mine uitandu-se cu o privire furioasa  a inceput sa urce scarile cu mine in brate.M-am speriat apoi am inceput sa rad de una singura ca o nebuna.-Haahaa!M-ai speriat!Hahaaa!Am fost rapita de un PLAY BOY...
-TACI DRACU O DATA!Ma bufnit rasul si mai tare ,nu stiu ce am ,in situatia in care ma aflu orice fata normala ar plange,si eu am lacrimi ,dar de la ras.....
-Bella ,te rog termin-o nu stii de ce sunt in stare.....
-Hahaaaa!Oops!....a inceput sa alerge nervos cu mine in brate a intrat in camera care avea grati.M-a lasat jos .A incuiat usa.S-a apropiat de mine ,cred ca am reusit sa il scot din sarite!Inainta spre mine iar eu faceam pasi in spate.
-Sa nu indraznesti sa te mai apropi de mine !am tipat eu la el
-Acum de ce nu mai razi?m-a intrebat el uitandu-se la fata mea.
-Rad cand vreau.... Am fost intrerupta de urletul lui
-O termini?......De ce meru incerci sa ma scoti din sarite?De ce ai fugit?m-a intrebat el apropiindu-se
-Tu in locul meu cum ai reactiona daca ai fi rapit?Si apoi rapitorul s-ar urca pe tine si ar incepe sa te sarute,sa te mangaie in ciuda respingeri tale!Raspunde, cum ai reactiona?Lacrimi imi curgeau siroaie pe obraji.Nu mi-a raspuns ,dar a continuat sa inainteze spre mine.
-EDWARD INCETEAZA SA TE MAI APROPI DE MINE!am tipat eu la el
-DE CE?NU SUNT LA FEL DE BUN CA DAMON?m-a intrebat el
-De asta m-ai rapi tu?Sa-i demonstrezi lui Damon ,ca poti avea orice femie inclusiv iubita lui?l-am intrebat eu
-NU!mi-a raspuns el
-NU!?Atunci de ce?De ce dracu ma aflu eu pe o insula cu tine Cullen?
-Pentru ca te vreau!Pentru ca te iubesc !Pentru ca esti a mea!
-Iubirea cu forta nu se poate Edward!Ma poti tine tu departe de Damon,dar mereu pe el il voi iubi!Mereu va fi el!am tipat eu la el
Atunci el s-a napustit ,si m-a izbit cu spatele de perete.Acum eram aproape de el.Buzele noastre aproape se atingeau.Atunci el ma intrebat facandu-ma sa tresar
-Unde este Damon acum?M-a intrebat el apoi si-a izbit buzele de ale mele.Damon!?....
-Damon!M-am trezit eu spunand in timp ce Edward ma saruta pe gat,strivindu-ma de perete cu pieptul sau
-Ce ?M-a intrebat el cu o privire furioasa
-Am spus Damon!am tipat eu la el
-Damon?Ce  dracu ai vazut la  idiotul asta?a intrebat el.Esti singura fata care ma respinge pe mine pentru Damon.
-Nu s-a comportat ca un idiot ca tine,mi-a vorbit frumos,m-a invitat la o petrecere,nu ma rapi.....Am fost intrerupta de o luvitura puternica.Edward a dat cu pumnul in perete , lovindu-se destul de tare deoarece ii curgea sange..
-Edward,ce ti-ai facut la mana?am intrebat eu uitandu-ma la mana lui.
L-am apucat de brat si am iesit din camera conducand-ul la baie.....
-Ce faci?m-a intrebat el in timp ce ii dezinfectam  rana
-Te ajut!am raspuns eu
-Da vad asta,dar de ce o faci?Nu spunei ca ma urasti?DE CE FAC ASTA?DE CE IL AJUT PE EL?......


3 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!!!!!!!!
Ti-am mai spus cat de mult iti adoooooooor ficul ? Ei bine Iti adooooor filul foarte foarte foarte mult !

Un cap interesant ! Insa nu prea mi-a placut ca Bella il ajuta asa dintr-o data pe Edward . Acum 1 min il ura , iar acum il ajuta . insa , banuiesc ca asa trebuie sa fie .
Si e foarte iteresanta locatia . Insula lui Esme !

Insa ce se va intampla acasa ? Aduica trebuie sa fii prea fraier sa nu-ti dai seama ca bella si Edward lipsesc impreuna !

Abia astept nextul ! :D

Lauraღ spunea...

Deci...E SUPERRRRBBBBB!!!! IL ADOR!!! astept un next cat de curand :*
x.o.x.o Laura

lory96 spunea...

Wow!!!!deci nu am cuvinte, ..oricum imi pplace ca este pe insula Esme:))
saracul edward si saraca Bella

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină