lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 18 ianuarie 2012

Capitolul 10

Capitolul 10
Edward.Pov.Stiu ca javra nu va renunta la Bella.Dar ea este a mea!Mi-am privit ingerul din brate si am sarutat-o pe  frunte.S-a auzit un zgomot ciudat de afara si m-am ridicat de langa ea si am sarit pe ferestra.Cineva e in curte dar cine?Nu e varcolac,cineva s-a miscat pe langa mine...vampir.
-Cine esti?am spus.Stiam ca ma asculta si ma urmareste
-Cine dracu esti?Si ce cauti aici?Radea...Deodata am fost impins la pamant...Katherine!Ce cauta ea aici?
-Iubitule deja m-ai uitat?m-a intrebat
-Katheri...Nu s-a schimbat de loc.Ce vrea de la mine?A parasit-o Klaus?Si acum s-a intors la mine?Asta ar fi foarte ..Edward nu te iubeste si nici nu te-a iubit.Si-a batut joc de tine!Dispari!Nu pot!Of!
-De ce ai venit?am intrebat-o eu.Statea deasupra mea si se uita la mine apoi m-a sarutat.Ce dor mi-a fost de buzele ei dulci...Edward!
-Vreau sa fii iubitul meu!Ce?Asta nu poate fi real!Edward te pacaleste,ea doar se joaca cu tine!Pleci odata din capul meu?Nu!Ok...am ajuns sa ma cert cu mine insumi!
-Katherine..dar Klaus?am intrebat-o
-El nu..mai..
-Spune odata!
-Klaus m-a parasit!A plecat!De asta s-a intors la mine!?
-Aha.si acum ce?
-Te doresc si vreau sa o uiti pe umana aia proasta!Tu nu aparti lumi ei,tu aparti lumii noastrea!Ea este doar un om...Are dreptate,asa Bella i-si va continua viata alaturi de un barbat care o va putea face fericita,iar eu alaturi de Katherine.
-Bine,dar va trebuii sa plecam!i-am spus
-De ce?Iti pasa de cum va reactiona ea?E doar un om..
-Nu!Vrei sa ramnem aici?
-Da!
-Ok!Am sarutat-o cu pasiune ,cu dor..aveam nevoie de ea.Am iertat-o ca a plecat cu Klaus!Edward nu face greseala asta!Iesi din capul meu!O sa regreti!Taci!Te-am avertizat!Of!
Damon.Pov.Eram in curtea Elenei si ma holbam ca un prost la scena din fata mea!Edward a inebunit?Cu cateva ore in urma aproape a vrut sa ucida un varcolac doar pentru ca a sarutat-o pe Bella ,iar el acum ce face?Se tavaleste cu Katherine in curtea Bellei!Tarfa bolnava!Acum de ce s-a intors?Vrea sa il vada suferind mai mult?Vrea sa-l desparta pe Edward de Bella?Am alergat de acolo,spre casa!
Am intrat in casa!
-Unde ai fost?m-a intrebat Stefan
-Nu e treaba ta!i-am spus
-Serios?Nici faptul ca ai fost in camera iubitei mele nu e treaba mea?El de...M-a spionat?
-Tu de unde..sti?l-am intrebat
-Damon de ce nu recunosti ca o iubesti pe Elena!
-Nu-i adevarat!i-am spus
-Minti!Stai departe de ea!
-Si daca nu o sa.......Stefan s-a napustit asupra mea si ma tinea strans de gat.Oh!Chiar trebuia sa faca asta?Acum m-am inervat!Si credeti-ma e de rau....L-am impins pe Stefan am rupt piciorul unui scaun si i l-am bagat in abdomen.
-Niciodata sa nu m-ai faci asta!
-Damon...stai departe de ea!
-Pa, Stefan!Apropo tu stii cu cine umbla fratiorul nostru mai mic?
-Cu.Aw!Bella?mi-a spus el in timp ce si-a scos lemnul din abdomen.
-Nup..Katherine!i-am spus eu afisandu-i un zambet
-Perfect!a spus el
-Asa supneam si eu!Al naibi de perfect!
Bella.Pov.-Somnorici!Trezirea!
-Pleaca!i-am  spus eu..Elenei...Stai un pic Elena?De cand e ea asa de matinala?
-Cineva vrea sa te vada!Cine?Sper sa fie Edward!Dar el ar fi venit direct in camera!
-Cine am intrebat eu?
-Jacob!Mi-a raspuns ea Ce?Ce vrea?
-Bine!Am spus si m-am dat jos din pat.-Ma duc sa fac un dus!
-Ok!a spus si a iesit din camera
Dupa dus m-am imbracat cu o pereche de pantaluni albi si o bluza albastra mi-am luat tenesi si geaca si am coborat scarile.Pe canapea se afla Jacob,s-a uitat la mine ,parea trist.S-a ridicat si s-a indreptat spre mine.
-Buna,Jacob!i-am spus
-Buna,Bella!Trebuie sa vobesc cu tine ceva foarte important!
-Te ascult!
 -Nu  aici vin-o cu mine!mi-a spus si m-a luat de mana
Am iesit afara ,apoi l-am privit
-Bella,trebuie sa il uiti pe Edward el te....
-De asta ai venit?Am ascultat destule poti sa pleci!I-am spus
-Bella,asculta-ma!El te-a paras..
-Jacob,pleaca!l-am intreruptNu mai vreau sa ascult nimic.
M-am indreptat spre usa.M-a tras de mana
-Asculta-ma ,lipitoarea e cu
-Pleaca!am tipat eu la el,apoi mi-am tras mana din stransoarea lui si am fugit in casa.
-Bella,e totul ok?m-a intrebat Elena
-Nu,nu e ok!Jacob e un idiot!
-Of,Bella!Ce ti-a spus?m-a intrebat
-Nimic,nu l-am ascultat!Vroia sa spuna ceva despre Edward!
-Ok!Haide sa mancam!Dupa ce am luat micul de jun,am plecat spre scoala.Cidat este faptul ca Edward nu a venit dupa mine.Probabil a uitat!Nu-i sta in fire!
Am ajuns la scoala Elena s-a intalnit cu Stefan,mi se pare mie sau Damon se uita cu ura atunci cand fratele sau o saruta pe sora mea?E gelos!O place?Of,saraca Elena!Doi vampiri o plac si pe deasupra mai sunt si frati.Uite cine spune?Pe mine ma plac un vampir posesiv si un varcolac gelos!Ce tare nu?Am dat de naiba!
-Buna Stefan,Damon!i-am salutat eu
-Buna Bella!
-Buna..m-a salutat Damon .De ce se uita asa la mine?Ca si cum i-ar parea rau de ceva!
-Edward intarzie?i-am intrebat
Se uitau unul la altul apoi m-au privit amandoi.
-Bella,Edward...
-Buna toata lumea!a spus o voce de femeia din spatele meu cand m-am intors ....Asta nu se poate!De ce seamana cu mine?Si de  ce se tine de mana cu Edward?
-Edward..am soptit eu
-Trebuie sa vorbesc ceva cu tine!Mi-a spus Ma uitam mirata la el!Parea fericit!Fata aceea trebuie sa fie Katherine!Se uita asa de urat la mine!Stiam ce i-mi va spune Edward!Eu la ce ma asteptam?El nu a fost indragostit de mine,pentru el mereu a fost ea.
-Ok!i-am spus.Elena se uita la mine.E deja adoua discutie pe ziua de azi.
-Urmeaza-ma!Mi-a spus.Am mers dupa el in cel mai departat loc din curtea liceului unde se afalau mai multi copaci.
-Deci...am spus
-Imi pare rau dar..m-a despart de tine.Am simtit cum o lacrima s-a scurs pe obrazul meu
Mi-am sters lacrima si am inceput sa rad.Nu ar trebui sa reactonez asa..
-Ok!i-am spus-Trebuie sa plec!Se  uita mirat la mine.Ce ar fi asteptat?Sa incep sa ma rog?Sa sufar?E doar un vampir...stiam ca pana la urma va pleca...M-am intors si am plecat.
Stefan.Pov.
-Deci ce mai faceti?ne-a intrebat cur...Katherine
-Bine...am spus eu simplu
-Ce dracu cauti tu aici?a intrebat-o Stefan
-Am venit la iubitul meu.Elena se uita cu ura la fufa.Bella venea spre noi si avea un zambet mare pe fata
-De ce zambesti?Nu ar fi trebuit sa plangi?a intrebat-o Katherine.Ea chiar vrea ca toata lumea sa sufere in jurul sau?
-De ce as plange?
Damon s-a uitat mirat la Bella apoi a inceput sa rada
-Nu la asta te  asteptai Katherine,nu?a spus Damon
-Elena mergem?am intrebat-o eu pe iubita mea
-Sigur!mi-a spus
-Crezi ca Bella e bine?am intrebat-o in timp ce intram in scoala
-Da va fi!Nu cred ca a fost impreuna destul cu Edward incat sa se indragosteasca de el!a spus ea
-Ok!am spus
-S-a intamplat ceva intre tine si Damon?Chiar trebuie sa intrebe?
-Nu..
-Stefan.
Bella.Pov.M-am intors sa plec dar am fost strigata de.... Jacob!El ce m-ai vrea?
-Bella,trebuie sa vorbesc cu tine!Era in spatele meu asa ca m-am intors
-Ce vrei....am fost intrerupta de buzele sale calde peste ale mele.Nu pot sa cred ca a facut asta.
Edward.Pov.Javra!Edward de ce iti pasa nu esti cu Katherine!Nu stiu!Dar imi vine sa il omor pe ala!De ce o saruta?Ea este a mea!Gresit,a fost a ta!Oh,mai taci!
-Iubitule esti bine?Javra si-a gasit catea!mi-a spus ea zambind
-Poti sa taci te rog!
-Oh!Cineva s-a indragostit...
-Nu o mai insulta!
-Ok iubitule!Trebuie sa plec!Pa!Mi-a spus si m-a sarutat
-Pa!i-am spus apoi m-am indreptat spre scoala.M-am izbit de ....Ce cauta aici?

5 comentarii:

Stephany spunea...

Of ! Nu imi place ca m-ai lasat in suspans :(
Superb capitolul , si sper ca Bella sa nu sufere dupa Edward ( acum imi este antipatic :( )
Ador faptul ca postezi zilnic ! Abia astept next-ul !

Kisses :X

LoStInDr3aMs spunea...

Oh Edward,ce ti-as rupe gatul in momentul acesta...ti-as infige un tarus in aproape de inima si te-as lasa sa arzi in soare...nu e o moarte prea dura,nu?
in orice caz,fa-l pe ,,desteptul" de edward sa revina cu picioarele pe pamant si sa vada ce javra e Katherine...
cat despre stefan...imi plk personajul lui si ii sta bine alaturi de elena,mai ales ca dupa aceasta bunatate se ascunde si o latura malefica(si poate va exploda la un moment dat)
cat despre damon...cred ca in acest moment imi este cel mai drag:-p
vin-o cu next-ul repede!!!

Stephany spunea...

Cand postezi urmatorul capitol ?
Sunt asa de nerabdatoare ! Tinand cont ca nu ai postat nici ieri , si nici azi , inseamna ca maine ne faci o surpriza ? ( 2 capitole ? ):-?

Kisses :X

Unknown spunea...

Foarte, foarte interesant...si emotionanat uneori. Imi place:) minunat...

lory96 spunea...

nuuuuu pot sa cred o paraseste? ce prost!!!!!!

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină