lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

24.Complicat

24.Complicat
Damon.Pov.Oops!Asta nu trebuia sa se intample!
-Alice,ce dracu a fost in capul tau?am intrebat-o,uitandu-ma la ea
-Damon...eu nu am vrut!mi-a spus ea cu lacrimi in ochi
-Crezi ca va fi suparata?m-a intrebat ea
-Bai,ia stai un pic!Bella e insarcinata?Ne-a intrebat Emmet.Oops !Acum toti au aflat!Vina lui Alice!
-Da.am raspuns eu.Emmet se uita la mine.
-Cu cine?m-a intrebat Rosalie
-Cu mine nu-i!Le-am spus eu.De fapt cel vinovat e Edward!
-Atunci cu cine?Cu David?
-Ce?Eu si Bella nu...am..
-Ne-am prins!am spus toti.Eu nu le spun!
-Edward!a spus Jasper
-Edward?Cum Edward?a intrebat Emmet-O sa fiu unchi?Rosalie i-a dat o palma dupa cap.
-Emmet!
-Ok!Fratele meu,cel idiot ,acum crede  ca tu esti tatal copilului!a spus Emmet
-Asta da incurcatura!a spus Alice-Si nu mai din vina mea!
Bella.Pov.Ceva se intampla pe hol!Dar ma intreb ce?I-am auzit vocea lui Edward!Am iesit din camera exact cand Emmet a vorbit..Edward nu mai era!Slava Domnului,ca a plecat!Se pare ca nimeni nu m-a observat.Stai un pic!Cum adica Edward crede ca......Edward a aflat?
-Alice?!am spus eu-Edward a aflat?Si in plus crede ca copilul este a lui Damon?
-Bella...nu am vrut!Eu....
-Nu vreau sa mai vorbesc cu nimeni!Plecati!Am intrat in camera!Cum a putut Alice?Nu era destul de complicat totul?
Edward.Pov.De ce dracu ma suna Emmet!Nu i-am raspuns.Apoi m-a sunat Rosalie.Ce vor?Eram in camera mea,stateam in pat.Nu pot sa cred!De ce?Un ciocanit la usa mi-a intrerupt gandurile.
-Edward,esti bine?m-a intrebat mama
-Da....mama sunt bine!i-am spus eu
-Edward,deschide usa!Ceva s-a intamplat!
I-am deschis usa.
-Edward plangi?Plangeam?Nici macar nu mi-am dat seamaMi-am sters lacrmile de la ochi.
-Ma ustura ochii de la citit!am spus eu apoi am schitat un zambet
-Edward....nu mai minti!Ce s-a intamplat?
-Nimic!Ce sa se intample?am intrebat-o eu
-Bine...atunici,cobori la masa?
-Nu imi este foame, mama!am spus eu.Ceva imi spune ca nu am convins-o!
-Bine!a inchis usa .M-am trantit din nou in pat.De ce trebuie sa fie asa de complicat?De ce?Mi-a sunat telefonul.Tanya!Doar nu o sa stau sa plang nu?Trebuie sa merg mai departe!
-Alo,iubitule!Bleah...
-Buna,iubito!i-am spus eu cu o voce seducatore
-Mergi in club cu mine?m-a intrebat ea
-Sigur!
Bella.Pov.Mi-au dat drumul de la spital.Charlie nu trebuie sa afle de sarcina.Acum ce conteaza este copilul.Maine ma voi duce si ii voi spune lui Edward.E dreptul lui!Chiar daca Alice nu si-a putut tine gura ,si a inteles complet gresit ,am iertat-o.Trebuie sa o sun.Eram in camera mea formand numarul lui Alice.
-Alo,Alice!
-Bella!Imi pare rau!Te rog iarta-ma!Il sun pe Edward si rezolv lucrurile!
-Te-am iertat!
-Ce?
-Esti o adevarata prietena !Si nu trebuie sa il suni pe Edward,ma voi duce eu la el maine dimineata si ii voi spune.
-Ok.Si daca nu te va crede!
-Alice,e treaba lui ce crede,eu trebuie sa-i spun,e dreptul sau!
-Asa este!Dar parca nu vroiai sa-i spui!mi-a spus ea
-Katherine mi-a spus ca s-a despartit de el,deci e singur!Am spus eu.Chiar ma bucur!
-Stiu,Damon e din nou impreuna cu ea!
-Ma bucur!
-Te bucuri ca Edward e liber?Sau te bucuri ca Damon e cu Katherine?
-Pentru amandoua!am spus eu
-Tu l-ai iertat pe Edward?
-Cred ca da!am spus eu.Sincer si eu m-am sarutat cu alti baieti.Deci l-am iertat
-Tu chiar il iubesti!
-Da,il iubesc!Pa ,Alice!Vorbim,maine!
-Pa,Bella.Noapte buna!
-Noapte buna!am inchis telefonul.
Edward.Pov.
Cred ca sunt putin ametit....Bine putin mai mult.
-Hai,Tanya,mergi la mine acasa?am intrebat eu
-Ai chef de distractie?
-Oh....da!i-am spus eu zambind
-Sa mergem!

2 comentarii:

Stephany spunea...

Vai ! Sper ca Bella nu va afla . Altfel ,.... daca nu-i va mai spune lui Edward despre copil ?
Astept next-ul cat mai repede !

Kisses :X

lory96 spunea...

O doamne sper ca Bella sa nu se duca in timp ce Eward si tanya sunt impreuna la el acasa:))

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină