lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 12 ianuarie 2012

Capitolul 4

Capitolul 4
Bella.Pov.-Ce mai faci Bella?m-a intrebat Damon
-Bine!am raspuns simplu,chiar ma simt aiurea,mai ales ca tipul de langa mine se holbeaza.Nu inteleg!De ce nu m-a lasat sa cad pur si simplu?Acum ii pare rau,sau ce?
-Bella,trebuie sa-ti spun ceva!mi s-a adresat el
M-am intors si l-am privit!
-Spune!
-Nu aici!Vino cu mine!
-Ok!
-Edward!a intervenit Stefan cand m-am ridicat de pe scaun.
-S-a intamplat ceva Stefan?l-a intrebat Elena
-Nu!a spus si l-a privit ciudat pe Edward.
Edward parea agitat.Am iesit afara din cantina,ne-am indreptat spre o banca din curtea liceului.
-Deci ce vrei sa-mi spui?l-am intrebat eu
-Bella nu ar trebui sa fim prieteni!Ce?
-Nu inteleg!i-am spus eu-Suntem prieteni?
-Ma inebunesti!Are probleme cu capul?
-Pa,Edward!i-am spus eu si m-am intors cu spatele la el,m-a tras de mana si m-a lipit de el,buzele noastre aprope se atingeu.M-a sarutat!Doamne!Era asa de rece!...
-Edward,nu!a strigat ....Stefan!Ce e cu baiatul asta?Edward s-a retras si a zambit
Edward.Pov.A aparut Sf.Stefan !De parca sunt atat de prost sa o musc pe Bella in curtea unui liceu!Ma inebuneste!Este asa de delicata,pura!Piele ei asa de fina...
-Edward,ochii tai...M-am intors cu spatele la ea.Sunt un monstru!Nu-i pot face rau ei!Nu!
-Edward,s-a intamplat ceva?
-Nu,mi-a intrat ceva in ochii!
-Ok...Ma holbam la buzele ei.Daca nu pot sa o omor,atunci trebuie sa fie a mea!
-Bella,esti bine?a intrebat-o Stefan
-Da,de ce nu as fi?l-a intrebat
-Pai...
-Lasa-o balta!I-am spus eu-Bella mergem?
-Sigur!M-am indreptat cu Bella spre cantina.Se uita la mine.
-Ce?am intrebat-o
-Ce-a fost faza cu sarutul?m-a intrebat
-Imi place de tine!Se uita la mine confuza.
-Cine esti si ce ai facut cu ciudatul de Salvatore!mi-a spus ea si i-am zambit
-Hei!Nu sunt ciudatat!Doar spun ca nu trebuie sa fim prieteni!
-De ce?Esti cumva un criminal in serie?Ceva de genul!i-am zambit.E asa de dulce!
-Serios,esti de treaba!M-ai salvat de l-a o cazatura zdravana pe scari!Probabil mi-ai salvat viata!Esti un erou!
-Bella daca nu sunt timpul cel bun?i-am spus eu
-Oh te rog!Esti periculos!Nici nu-ti imaginezi cat sunt ....!
Ne-am asezat la masa.
Elena.Pov.
Bella si Edward s-au asezat la masa.Bella zambea!Ceva s-a intamplat afara.Stefan a revenit si el de unde a fost.Habar nu am s-a ridcat si a iesit pur si simplu afara din cantina.
-Deci,Stefan!Ai vrea deseara ca tu si fratii tai sa veniti la cina la mine acasa?
-Sigur,mi-a raspun el!
-Super!S-a sunat,cand am iesit din cantina am tras-o pe Bella de mana.
-Ce s-a intamplat afara?
-Nimic!mi-a spus ea.Mintea!
-Minti!Ce s-a intamplat?
-Elena, intarzii!
-Bella!
-Oh,Bine!M-am sarutat cu Edward!Multumita?Ce a facut?Asta e asa de tare!Ce mi-as dori sa ma sarute si pe mine Stefan!
-Ce?m-a intrebat ea
-Asta e super!i-am spus
-Da....pa!Parea trista?
M-am indreptat spre ora de sport.
-Hei,Elena!Ai sportul?ma intrebat Stefan
-Da!i-am spus
-Si eu!Cam cate ore avem impreuna?
-Super!am spus eu
-Edward si Bella  sunt.....
-Nu stiu?
-Asculta-ma,Bella trebuie sa stea departe de Edward!Ce?
-De ce?l-am intrebat
-Doar spunei sa stea departe!Nu mai inteleg nimic!
Am intrat in sala de sport.Pe la jumatatea orei am inceput sa jucam volei,ma descurc destul de bine,insa am cazut si m-am ales cu o vantaie si o zgarietura..curge sange.M-am ridicat de jos,Stefan se uita la mine apoi a iesit din clasa.Ciudat!
Stefan.Pov.Firar!Cred ca simt ceva pentru Elena!Nu pot sa-i spun ca sunt  vampir!Ar fi inspaimantata de mine!S-a lovit la picior,iar mirosul sangelui sau...Sunt mai rau ca Edward!M-am intalnit cu Damon.
-Frate avem o problema!
-Ce problema?
-O fata a fost omorata aseara,si nu a fost un atac de animal!mi-a spus el
-Edward?l-am intrebat
-Nu stiu!Poate,dar de ce nu a  ascuns cadavrul?
-M-am saturat sa-i rezolv problemele!Crezi ca vrea sa o ucida si pe Bella?
-Daca ar fi vrut sa o omoare,ar fi facut-o!Dar ceva il opreste!
-Ceea ce m-a socat a fost ca a sarutat-o!
-Ce?A sarutat-o!?Crezi ca e indragostit de ea?
-Ce?Nu..cred!Ulitma oara cand a fost indragostit de un om....
-Trebuie sa il oprim,pana nu face o prostie!mi-a spus Damon
-Da..
-Lasa-l pe Edward,tu si Elena..!Oh!Frate!Am cei mai enervanti frati din lume!
-Pa....Damon!i-am spus si am plecat
Bella.Pov.A fost ce-a mai tare zi din viata mea!Cand am iesit de la ultima ora,Edward ma astepta.
-S-a intamplat ceva?l-am intrebat
-Nu,doar ca......
-Ce este Edward?l-am intrebat
-Vrei sa vi la mine acasa!Ce?
-De ce?
-Sa-ti arat unde locuiesc!Tu de ce credeai?Oh!M-am inrosit la fata
-Sigur!Deci deseara vi la cina?Nu?
-Da normal!
-Bella!Ma strigat Elena
-Da!i-am raspuns
-Nu mergi acasa?
-Nu,m-a invitat Edward la el!
-Oh..bine!
-Daca vrei poti veni si tu!Lui Stefan ii va face placere!i-a spus Edward
-Nu,multumesc cu alta ocazie!Pa!ne-a spus si a plecat.Edward ma luat de mana!Ce mana rece are!Ma intreb de ce?Ma condus la masina sa,are o masina argintie superba!M-am urcat inauntru iar Edward a condus.
Stefan.Pov.Ce pune la cale!Si unde o duce pe Bella?A inebunit?
Damon.Pov.Ce dracu vrea sa faca?Daca o omoara tota lumea o sa-l suspecteze!E chiar nebun?

3 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !!!!!!!!!!!
Cat de tare !!!! Deci iubesc ficul tau . Il ador !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si vreau sa-ti multumesc pentru comentarii . Esti o scumpa ! :D

Kisses :X

Unknown spunea...

Este foarte tare. Deci o sa citesc cat de mult o sa pot. E genial .TU esti geniala

lory96 spunea...

a sarutat-ooo ce bine!!! acum mai urmeaza stefan si elena

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină