lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 3 ianuarie 2012

20.Stai departe!

20.Stai departe!
Bella.Pov.
M-am trezit intr-o camera de spital.Am fost lovita de o masina.Nu vreau sa il mai vad pe Edward!Doctorul mi-a spus ca maine pot sa plec acasa.A venit Damon,mi-am cerut scuze pentru felul in care m-am comportat cu el azi dimineata.
-De ce nu il lasa doctorul sa intre pe Edward?Edward?Aici?
-Edward este aici?am intrebat eu
-Bella,ti-a facut ceva?Lacrimi tradatoare!
-Nu...doar ca......
-Ce este,Bella?
-Ai avut dreptate!
-Despre ce vorbesti?
-Edward, s-a sarutat cu Tanya in parc si eu i-am vazut!
-Ce?Trebuie sa plec!a iesit din camera
-Damon!am tipat eu
Se auzea galagie pe holul spitalului!Dupa cateva minute intra in camera Alice si Jasper.
-Buna,Bella!m-a salutat Alice
-Te simti mai bine?m-a intrebat Jasper
-Buna,Alice,Jasper!Ma simt ok!Ce s-a intamplat pe hol?am intrebat
-Damon a tipat la Edward si el a vrut sa il loveasca!mi-a spus Alice
-Edward a plecat.a continuat Jasper
-De ce mi-a facut asta?am intrebat eu mai mult pentru mine.
-Asa este Edward,nu s-a schimbat si nici nu se va schimba!mi-a spus Alice
............................................................................................................
Edward.Pov.Dupa ce am fost acasa ,m-am intors din nou la spital.Damon si ceilalti plecase,iar tata nu era pe hol.Am intrat in camera.
-Edward?Ce cauti tu aici?m-a intrebat ea
-Imi vizitez iubita!
-Iubita?Edward eu nu sunt iubita ta!Ti-ai batut joc de mine!Damon a avut dreptate in privinta ta,ai vrut  nu mai sa te cu......
-Bella,eu......nu....Eu si Tanya......ea ma sarutat pe mine.....
-Nu mai mintii!a tipat ea la mine,lacrimile ii curgeau pe obraji.Este nu mai vina mea!
-Bella.....iarta-ma...am primit un mesaj....
-Pleaca!a tipat ea la mine
Bella.Pov.
-Du-te la ......
-Bella....eu te iubesc pe tine!Cum am putut eu crede ca el s-a indragostit de mine cand era evident ce dorea!
-Edward ......
-Edward?Ce cauti tu aici?Nu mai e buna Tanya?l-a intrebat Damon pe Edward
-Eu nu stiu care este problema ta!Tu nu  esti cu Katherine?Ce iti pasa tie de Bella?
-Edward,pleaca!am tipat eu la el
-De ce ,Bella?Ti-a venit....
-Edward!am spus eu
-Bella,de ce sa ma rog de tine,cand pot avea orice fata!mi-a spus el zambind
-Vezi,Bella!mi-a spus Damon.De ce imi face asta?Nu mai eram atenta la ce se intampla in jurul meu,am auzit doar o usa trantindu-se!Lacrmile  i-mi curgeau pe obraji,simteam o durere igrozitoare in piept.Era ca si  cum cineva ma injunghia in inima.Tremuram,iar in minte imi apreau imagini cu el si Tanya sarutandu-se..........
Edward.Pov.Nu mai suport!Asta vrea?Vrea sa ma vada alaturi de tarfe?Si ea sa stea cu Damon?Pentru un simplu sarut?L-a dracu cu iubirea!Unde este iubire este si suferinta!De ce dracu nu vrea sa ma asculte?Nu  am vrut sa o sarut pe ......De ce nu poate intelege?De ce?Ce conteaza daca pot avea toate fetele din scoala cand nu o pot avea pe ea?Eram in curtea spitalului.M-am indreptat spre camera Bellei,dar ........Bella si Damon?Se saruta cu el!
-Damon,eu......Edward?se uita la mine
-Pleaca,Edward!mi-a spus Damon
-Edward.....stai departe de mine!mi-a spus ea
Ce?Ea m-a vazut cand Tanya m-a sarutat  si s-a aruncat in bratele lui Damon?Si acum ce ar trebui sa fac?Sa ma intorc la Tanya,la Victoria......sau poate la Katerine?
-Pa,Bella!i-am spus eu.Asta vrei,asta primesti!si am iesit din camera
Bella.Pov.Ce?,,Pa ,Bella?"
-Damon,nu trebuia sa ma saruti!i-am spus
-De ce,Bella?Te iubesc!
-Damon.....eu nu pot sa fiu cu tine!i-am spus
-Bella....
-Tu o ai pe Katherine!i-am spus
-Ok...Bella!
-Putem fi prieteni!i-am spus eu
-Bine!

.......................................................................................................................
                              LUNI
Am ajuns la scoala.M-am coborat din masina.Masina lui Edward intra pe poarta scoli!
A coborat din masina cu....................Asta nu se poate!....Simteam cu lacrimile imi curgeau pe obraji,le-am sters trebuie sa fiu puternica!O sa-l uit!Dar de ce cu ea?

2 comentarii:

Stephany spunea...

OMG !
Mai ca mi-au dat lacrimile ! Ii vreau pe E si B impreuna ! Nu vreau ca B sa mai sufere ! :(
Pun pariu ca E era cu Katherine . Sper doar sa se impace :(

Felicitari pt cap. Il adoooooooooooooooooorrrrrr !!!!!!!!!
Kisses :X

lory96 spunea...

Daca Edward este cu Victoria sau Katherine?ma duc repede la next

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină