lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

joi, 12 ianuarie 2012

Capitolul 5

Capitolul 5
Bella.Pov.Am ajuns  unde locuia Edward.Am coborat din masina.
-Deci,aici locuiesti tu?l-am intrebat
-Iti place?
-Da.
M-a luat de mana si m-a condus inauntru.Ce casa frumoasa are.
-Frati tai nu vin acasa?l-am intrebat
-Nu,Stefan probabil s-a dus la Elena.Oh!-Iar Damon ,umbla cu....
-Blonda!am spus eu zambindu-i
-Vrei ceva de baut?
-Nu,multumesc!Aici locuiesti nu mai tu si frati tai?
-Da!Ne-am mutat aici dupa ce unchiul nostru a murit.
-Imi pare rau!
Elena.Pov.Am ajuns de la scoala si m-am urcat in camera mea,am o multime de teme de facut.Dupa ce mi-am terminat tema la mate,soneria a sunat.Am coborat scarile si am dechis usa era Stefan.
-Buna,Elena!
-Buna Stefan!
-Cum de ai stiut unde stau?
-E un oras mic,am intrebat pe cineva!
-Ok,intra!
A intrat in casa.
-Deci..?
-Deci...m-am gandit ca poate o sa ai nevoie de un a ajutor in bucatarie!
-O super!Vrei sa incepem acum?
-Sigur!Am intrat in bucatarie si ne-am apucat de gatit,Stefan imi poveste de familia sa si eu i-am povestit cate ceva despre mine.In timp ce taiam un ardei,cutitul mi-a alunecat si m-am taiat la deget.
-Elena!mi-a spus Stefan
-Nu am nimic si m-am dus spre chiuveta ,am dat drumul la apa.In fereatra se reflecta Stefan,i-a aparut ceva la ochii.
-Stefan,ochii tai..s-a intors.-Lasa-ma sa vad!Ai patit ceva?l-am intrebat
-Nu doar....s-a intors-Nu am nimic!Mi s-a parut cred!
-Ok!Trebuie sa apara Edward si Bella!
-Da!S-a apropiat de mine,s-a uitat in ochii mei si m-a sarutat.Oh!Dumnezeule chiar ma sarutat!
Bella.Pov.
-Vrei sa-mi vezi camera?M-a intreba Edward
-Sigur!
-Urmeaza-ma!Am urcat niste scari,si am ajuns la camera lui.Waw!
Am intrat in camera.Avea un pian,m-am apropiat de el!
-Stii sa canti?L-am intrebat
-Da!
-Edward de ce ma priveai urat ieri la petrecere?
-De ce?Pentru ca...S-a aplecat si m-a sarutat.S-a retras,i-am vazut ochii,acum sunt sigura ca nu am vedeni el chiar..Stai un pic ceva nu e inregula......De ce ar vrea sa fiu singura cu el ?
-Edward ce...Ce esti tu?Culoare ochilor ti se schimba,esti rece ca ghiata,pilea ta este alba ,apari de nicaieri,te porti ciudat..Se uita la mine!
-Bella ti se pare!Mi-a spus el.Nu am nimic la ochi,piele imi este rece pentru ca e frig...
-Edward...i-am pronuntat numele,apoi am vazut o foarfeca pe masa,am luat-o si m-am taiat la mana...Atunci am vazut!E un ......Doamne!Am iesit din camera si am  fugit pe scari.Mi-a aparut in fata.
-Cum,ai facut asta!Stai departe de mine!am tipat
-Bella,chiar crezi ca poti sa ma impiedici?A inceput sa rada.Mi-e frica!Sunt de 100 de ori mai puternic ca tine,as putea sa te omor inainte sa scoti un sunet!
-Edward....nu am vrut..O sa ma omori,nu?Ce intrebare!Normal ca o sa te omoare!
Nu mi-a raspuns,nu mai avea nimic la ochii si i-au disparut si coltii.Nu-mi vine sa cred ca e un...vampir!Nici nu credeam ca exista!
-Esti un.....
-Un ce,Bella?
-Vampir
-Sora mea e in pericol!Stefan o va ucide nu?l-am intrebat lacrimile imi curgeau pe obrji
-Nu!El simte ceva pentru sora ta!Tare nu?
-Vreau sa merg,acasa!i-am spus
-Nu stiu cum sa-ti spun dar......
-O sa ma omori!Esti un mostru,am fugit inapoi pe scari.Cum as putea scapa?Era din nou in fata mea!
-Te rog....lasa-ma sa plec,nu spun nimanui promit!Orcum cine ma va crede?-De ce mai adus aici?Ce vrei de la mine?am tipat eu la el.Prosta idee de a tipa la un vampir!Ma luat de mana....cred ca asta mie sfarsitul..
-Ma inebunesti!Mi-a dat drumul la mana si a spart oglinda din camera lui.Cand am ajuns in camera lui?Nu avea nimic la mana!
-De ce nu ma omori pur si simplu?l-am intrebat
-Nu pot!Ce?Cu un minut in urma a spart o oglinda cu pumnul si nu are nici macar o zgarietura si imi spune ca nu poate sa ma omoare.Atunci ce vrea?
-Atunci daca nu ma  omori ce vrei de la mine?
-Vreau sa fi ca mine?
-Adica sa ma transformi in....
-Da!Si-a muscat inchietura maini si s-a apropiat de mine.
-Nu!Nu vreau sa....
Usa a fost trantita de cineva,Damon!O perfect!
-Edward!S-a napustit asupra lui si l-a impins in perete
-Pleaca!Acum!a tipat Damon la mine.Am iesit din casa alergand,nu am masina trebuie sa merg pe jos,casa mea e aproape.Trebuie sa ajung acasa,trebuie sa-i spun Elenei sa stea departe de ei.Oh!Perfect!Asta imi mai lipsea !A inceput sa ploua!Edward e un vampir,nu vrea sa ma omoare dar vrea sa ma transforme in vampir.Dar de ce?
Edward.Pov.
-Esti nebun?Vrei sa o transformi ?
-Nu e treba ta,Damon!Acum ce ai facut?I-ai dat drumul o sa spuna la toata lumea!
-Acum pe bune,cine o va crede?Si de ce vrei sa o transformi?
-Nu stiu?Dar o vreau!i-am spus defapt stiu de ce o vreau...
-De ce?Doar pentru ca sangele ei te atrage?
-Nu,Damon!Are ceva....Ceva care ma face sa o doresc!
-Super!Te-ai indragostit de ea!E nebun de legat!
-Ce am facut?
-O iubesti!
-Oh te rog!Ma faci sa rad!Eu indragostit de un om.....suna mai mult a Stefan,ultima fata pe care am iubit-o ....
-Semana cu Bella!De asta vrei ca Bella sa devina vampir,pentru ca seamana cu.....Katherine.Sigur,de asta mi se parea  mie cunoscuta!Freate lasa-o in pace!
-Dispari din calea mea,Damon!
-Unde te duci?
-Unde,am treaba!Pa!Intradevar ce m-a atras la Bella a fost asemnarea sa cu ...Katherine.Ea a fost prima mea iubire ,era vampir.Ea m-a transformat,apoi eu i-am transformat pe fratii mei,amandoi erau raniti din cauza razboiului,ori ii transformam ori mureau .Katherine  m-a lasat pentru cel mai puternic vampir,Klaus.O urasc!Trebuie sa o gasesc pe Bella,ea trebuie sa fie a mea!Am inceput sa alerg!
Bella.Pov.Am intrat in casa.Stefan era in bucatarie cu Elena radeau.Am intrat in bucatarie.
-Bella,ce ai patit?m-a intrebat Elena-Ti-a facut ceva Edward?
-Elena stai departe de el!E un monstru la fel ca Edward!
-Ce monstru?E o gluma?Sa sti ca nu esti amuzanta de loc!
-Sunt vampiri!La dracu chiar sunt vampiri!
-Stefan....Stefan se uita la mine mi s-a parut sau a soptit Edward?
-Bella ce vampiri!Oh!Frate!I-am aratat taiatura de la mana,lui Stefan
-Uite,Elena!E vampir!Elena se uita la fata lui Stefan,ochii sa-i ii erau rosii si avea colti,chipul unui demon
-Elena eu nu sunt ca....O bubuitura in usa si Edward a intrat in bucatarie.
-Edward,nu ai facut destule?l-a intrebat Stefan.Elena era socata!
-O vreau pe ea!a aratat el spre mine
-Nu!Am tipat.-Stefan fa ceva,stiu ca tu esti altfel,te rog!In bucataria a aparut si Damon.O asta mai lipsea inca un vampir!
-Va distrati fara mine?Oops!Stefan avem o problema mare,mare de tot!
-Crezi ca eu nu vad!i-a spus Stefan lui Damon
-Nu la asta ma refer!Bella seamna cu Katherine,iar Edward vrea sa o transforme!Care Katherine?
-Fantastic!
Edward a profitat de faptul ca Stefan si Damon vorbeau asa ca m-a luat in brate
-Ajutor!am tipat eu.Dar deja eram afara
-Da-mi drumul!A inceput sa alerge cu mine in brate.
-Edward,stii bine ca nu ai unde fugi!a strigat Damon
-Ajutor!am tiapt eu si Edward a marait
-Edward!a strigat Stefan
-Te rog,Edward!Vreau sa merg acasa!
-Bine!S-a uitat la mine.Avea colti coborati!Era chiar infricosator!
A inceput sa alerge spre casa.
M-a lasat jos,am alergat repede in casa la Elena.
Elena.Pov.Vampiri?Vampirii exista!M-am sarutat cu un vampir?!
-Elena,esti bine?m-a intrebat Bella
-Bella,ti-a facut Edward ceva?am intrebat-o eu
-Nu!Trebuie sa stam departe de ei!mi-a spus ea
Am srans-o in brate.
-Nu trebuie sa spunem la nimeni!Ne vor crede nebune!mi-a spus ea
-Daca se intorc?
-Stefan nu ne vrea raul,Edward ma vrea doar pe mine iar Damon...nu stiu!

4 comentarii:

Stephany spunea...

Waw ! Imi place la nebunie felul cum ai combinat cele doua filme ( daca pot spune asa )
Daca iti spun ca m-am indragostit de ficul tau , ma crezi ?
Anyway , faci o treaba minunata . Tine-o tot asa . Abia astept next-ul

Kisses :X

Lauraღ spunea...

" Va distrati fara mine? " :> Imi si imaginez fata lui Damon :))
Deci capitolul il ador...ficul asta e de-a dreptul superb!!!

Unknown spunea...

Esti geniala. Pe bune. Ai niste idei superbe. Imi place la nebunie cum imbini toate ideile intr-un singur capitol. Bravooo:))

lory96 spunea...

ce mi-ar fi placut sa se faca un film dupa ficul tau:))) este superb

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină