lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 8 aprilie 2012

Capitolul 8

Capitolul 8
Bella.Pov.Am intrat in birou,dar Esme nu se afla acolo.Asa ca am iesit si m-am indreptat spre vestiar.Mi-am luat lucrurile si am mers spre locul in care era parcata masina.M-am urcat in ea si am condus spre locuinta mea.In timp ce conduceam,mi-am adus aminte de Matt,trebuie sa-l vizitez.O sa creada ca l-am uitat.Oare ce vroia Tanya sa dicute cu mine?Sigur avea legatura cu mult prea iubitul ei Damian.Din parte mea pot sa se duca  dracu amandoi ...De ce nu pot sa-l scot din cap?Mai ai sentimente pentru el!Ce?Nu,nu am!Serios,Bella,asa sa fie?Eu nu...Pe dracu!Am ajuns sa-i dau explicati propriei constiinte!Of,Bella o sa ajungi la nebuni!Am parcat masina,si apoi am coborat.Am intrat in bloc si...
-Damian?!Ce naiba cauti tu aici?l-am intrebat.Statea in fata usii de la apartamentul meu.
-Bella...Imi pare rau dar nu mai pot sta departe..
-Ce?Esti atat de penibil!l-am intrerupt
-Stiu ca am facut o greseala si imi pare rau!mi-a spus el privindu-ma in ochi.I-am evitat privirea.
-O greseala?Esti ridicol!De ce incerici acum sa...
-Pentru ca mi-am dat seama ca sunt un nimic fara tine!mi-a spus,intrerupandu-ma si s-a apropiat de mine.M-am dat in spate cativa pasi.
-Imi pare sincer rau!Vreau sa fie cum a fost la inceput...doar noi doi!Totusi nu inteleg de ce face asta?L-am privit in ochi si mi-am dat seama...El chiar nu mintea!Dar nu pot sa-l iert!M-a distrus complet cand a facut acel lucru ingrozitor...
-Damian...Eu nu pot!i-am spus
-De ce?Este altcineva in viata ta,Edward?Ce?
-Nu!Si ce legatura are Edward?l-am intrebat confuza
-Legatura?Tu ai vazut cum te priveste?m-a intrebat
-Cred ca ar trebui sa-ti faci un control la ochii,pentru ca sigur ai probleme cu vederea!Edward nu m-a privit in niciun fel!Mai degraba se holbeaza la curva ta decat la mine!i-am trantit-o
-Ce?Cum adica?
-Vezi?Inca iti pasa de ea...
-Bella,eu te iubesc pe tine!In momentul ala chiar am izbucnit in ras.
-Foarte buna gluma,Damian!Dar acum sa fim seriosi...Am fost intrerupta de sunetul telefonului meu.
Am raspuns fara sa ma uit la numar.
-Alo!am spus
-Poti sa-mi spui si mie de ce ai plecat de la antrenamente?Of,idiot!.
-Edward,cum tu erai asa de ocupat cu fufa ta,eu am plecat...
-Edward!a exclamat Damian
-Ai plecat de la antrenament pentru a te vedea cu ala?m-a intrebat cretinul
-Nu,am plecat pentru ca....Stii ce?Eu nu-mi pierd timpul dandu-ti explicatii tie despre ce fac eu!i-am trantit-o
-Ok!Esti tare ocupata cu afemeiatul...am inchis telefonul.Sunt satula de el.Abia astept sa-si revina Matt!
- Ce a fost asta?Mai exact,ce e intre tine si tipul asta?m-a intrebat.Alt tampit care se baga in treburile mele.
- Nu te priveste pe tine...si acum ca am clarificat totul,te rog sa ma scuzi dar chiar am treaba si tu ma retii.
Am trecut pe langa el.M-a tras de mana,acum eram aproape de el.
-Da-mi drumul!i-am spus
-Vreau sa fim impreuna!
-Intre mine si tine totul a lot sfarsit din momentul in care te-ai culcat cu Tanya in casa mea!
-Nici macar nu tin minte cum ajuns in pat cu ea!
-Acum ce?Ai venit cu o scuza?Faptul ca eu te-am vazut cu ea,mi-a demonstrat ce fel de gunoi esti!
-Bella,a fost o greseala!
-Pleaca!Uita-ma!am incercat sa scap din stransoarea maini lui.
-Eu te iubesc!
-Sa nu mai spui cuvintele astea niciodata!
Am tipat l-a el,dandu-i o palma cu toata forta peste fata.Apoi am intrat inauntru trantind usa cu putere. De ce mereu face asta?Si totusi lui chiar ii pare rau?Sau a devenit un actor asa de bun?Nu stiu ce sa mai cred?Eu si el nu o sa fim impreuna pentru ca el m-a pierdut...Si totusi au trecut doi ani  iar eu inca mai sufar din cauza lui,iar el mereu este prezent pentru a ma face sa sufar.Il urasc...Trebuie sa-l dau uitari.Trebuie sa trec peste...Si de ce spune ca ma iubeste cand stim amandoi foarte bine, ca el nu a facut-o niciodata.Poate intr-o zi ma voi indragosti din nou... Edward.Pov.-De ce te intereseaza? -Sunt doar curios!i-am spus.Si asa si este! -Doar curios?Bine,uite cum a inceput totul...Eu sunt indragostita de Damian,iar el simte ceva pentru tarfa asta de Bella. -Treci la subiect!i-am spus eu -Am facut tot ce am putut sa-i despart,si la petrecerea de ziua Bellei,l-am drogat pe Damian,punandu-i ceva in bautura,iar el s-a culcat cu mine.Waw,ce trafa periculoasa!Am pus o prietena sa-i  spuna Bellei unde ne aflam noi doi.Si totul a mers conform planului,ea s-a despartit de Damian,iar eu am avut cale libera pentru ca ,ea a plecat din Forks iar Damian nu a stiut unde e.Pana acum un an cand a aflat ca locuieste pe undeva in L.A.S-a despartit de mine,si a inceput sa se culce cu alte fufe si acum 4 zile a descoperit-o pe Bella.Asta e toata povestea. -Esti rea!i-am spus -Stiu...Deci  tu va trebui sa fii cu Bella,pana il conving pe Damian sa plecam de aici impreuna.Ne-am inteles?Acum cand am aflat povestea,eu chiar nu mai stiu ce sa fac!Dar pe deoparte,daca pleaca Tanya si Damian,Bella va fi fericita.Si ce-ti pasa tie de fericirea ei.Taci dracu! -Ne-am inteles! i-am spus.Dupa ce curva asta a plecat,nu o pot numi altfel dupa cat rau a produs.Am mers in biroul mamei mele.Ea complecta ceva... -Buna,mama!Ai vazut-o pe Bella?am intrebat-o -A plecat!mi-a spus -Cum?Antrenamentul nu s-a terminat!am spus furios -Linisteste-te!a spus ea -Cum dracu sa ma linistesc!m-am rastit -Edward,vocabularul!m-a atentionat mama -Pa,mama!am iesit nervos din birou.Mi-am scos telefonul si am sunat-o pe Bella. -Alo!mi-a raspuns ea -Poti sa-mi spui si mie de ce ai plecat de la antrenament?am intrebat-o -Edward,cum tu erai asa de ocupat cu fufa ta,eu am plecat...a fost intrerupta de o voce de barbat.Damian?!Ce cauta ala cu ea?Dupa cat a facut-o sa sufere...Ce conteaza daca nu  fost vina lui?Si mi-a pronuntat numele.Sper sa plece cu fufa lui departe de Bella!Ce dracu e cu mine?Abia o cunosc pe fata asa si...imi pasa prea mult de soarta ei. -Ai plecat de la antrenament pentru a te vedea cu ala?am intrebat-o.Si daca ar fi fost asa ce?...Pai..Ar trebui sa o las mai moale! -Nu,am plecat pentru ca....Stii ce?Eu nu-mi pierd timpul dandu-ti explicatii tie despre ce fac eu!Da clar ,nu e in toane bune!Probabil din cauza tampitului! -Ok!Esti tare ocupata cu afemeiatul ala!Ce dracu?Mi-a inchis telefonul.Ceva se petrece aici trebuie sa  merg la ea. Bella.Pov.Dupa ce mi-am revenit din gandurile mele negre am  hotarat ca ar trebui sa ma schim pentru vizita la spital.Mi-am luat o pereche de blugi si un o bluzita alba.M-am incaltat cu o pereche de balerini albi.Mi-am eliberat parul din coc.Mi-am luat telefonul ,banii si cheile si am iesit din casa.Si am dat de un Edward furios care se pregatea sa bata la usa.
-De ce dracu mi-ai inchis telefonul?m-a intrebat el uitandu-se urat la mine
-A pai...scuza-ma trebuie sa plec!
-Nu serios!Ai intalnire cu playboy-ul?m-a intrebat
-Ce-ti pasa tie?!m-am rastit la el
-Pai uite ca-mi pasa!S-a aplecat si m-a sarutat.Stai ce?

4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

in sfarsit face si tanya ceva folositor....sper ca edward si bella sa se indragsoteasca unul de altul...sunt dragutzi si incapatanati:p
abia astept urmatorul capitol;)

Stephany spunea...

Parca imi pare rau pe de o parte pt Damian , dar il vreau pe Edward cu Bella !

LoStInDr3aMs spunea...

ai o leapsa de la mine;)
http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.com/2012/04/leapsa-pentru-toata-lumeax.html

Miranda. spunea...

nu ma puteam opri din citit
este atat de uimitor, atat de incredibil, cum totul se imbina.
iubirea este atat de frumos scrisa de tine. ideea este uimitoare.

poarte o sa intri si la ficul meu :
http://ablindstory.blogspot.com/2012/04/unghia-trasa-pe-destin-i.html

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină