lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 17 aprilie 2012

Leapsa cu intarziere:):)

Am primit o leapsa de la LoStInDr3aM
cu ceva timp in urma,dar nu am mai intrat pe blog ,am fost plecata cu familia, asa ca o postez acum.
Multumesc mult!:*:*
1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
-Cum sa indoi pagina?Nu fac acest lucru groaznic,daca nu am semn de carte folosesc o foaie ,sau un cartonas:)
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
-Am primit o carte acum o luna de la prietena mea ,o avea in biblioteca si mi-a dat-o mie,cartea se numeste Sarutul ispitei de Sandra Brown:)Imi plac cartile de dragoste!
3. Citiţi în baie?
-Nu.Citesc pe strada,la scoala in timpul orei de chimie:))dar nu am citit niciodata in baie
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
-Sincer,da.Dar acum ma limitez doar la ficuri,mai am mult de invatat pana sa scriu o carte:)
5. Care este cartea preferată?
-Nu am o  anumita carte preferata,imi plac multe carti,toate m-au fermecat.In special carile S.F cu vampiri si varcolaci,zane(Twilight,Jurnalele Vampirilor...)si carti de dragoste:)
6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
-Da imi place,cred ca am recitit toate cartile Twilight de 5 ori si tot nu m-am saturat de ele,nici nu am cum:):)
7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
-Cred ca glumesti!Pai cred ca as lesina:))sau nu mi-as gasi cuvintele,mi s-ar  invarti cuvintele englezesti in cap:):)
8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
-Da si inca cum ,cand incep nu ma mai opreste nimeni,imi inebunesc prietenii,mama si cumnata:):)Si mai ales pe buna mea prietena Ana:)))Saraca ce trebuie sa indure!:):)
9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
-Cred ca titlul,descrierea carti,coperta..
10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
-Simplu-Baltagul sau Morometii
11. Care este locul preferat pentru lectură?
-patul:)dar citesc pe unde nimeresc
12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
-cand citesc trebuie sa fie liniste,dar chiar daca cineva incearca sa ma distraga si carte este foarte buna nu va reusi:)))
13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
-da
14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
-Imprumut multe carti de la biblioteca si imi si cumpar:):)
Leapsa poate fi luata de cine doreste!:*:*

Niciun comentariu:

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină