lumina in intuneric

lumina in intuneric

Bannerul blogului:*:*

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 27 martie 2012

Anunt!:(

As vrea sa va pun o intrebare.Pentru ca nu prea am comentari si nu stiu daca cineva inafara de JuStOnELaStDaNcE(Multumesc pentru comentari!:*:*)imi viziteaza blogul ,as vrea sa stiu daca sa continu sau nu sa postez.Asa ca daca mai viziteaza cineva blogul:( as dori sa-i stiu parerea.Deci mai doriti sa continui fic-urile?
Daniela:*:*

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

te rog!!!zi ca nu vrei sa abandonezi ficurile!!!te rog....te rog macar sa il termini pe cel cu vampirii.
te rog!!!
nu vreau sa te oblog,dar as vrea sa stii ka eu te susutin in continuare;)

Stephany spunea...

Am gasit butonul magic !!!! :D
Nu vedeam din cauza culorii albe . M-a indus in eroare . :) Nu vreau sa renunti la fic ! In nici un caz !!!!!!!! Si voi posta comm imediat ce voi avea putin timp sa rasuflu . Deci , nu dispera :D

Raluk spunea...

Buna, cred k ii prima data cand il las un comment pt o situatie majora ;)). Nuar trebui sa fie dezamagita ca nu ai comment-uri eu cred k is mai multe persoanhe care nu lasa un comment cand citesc chiar dak povestea ii foarte interesanta.. cum a tale, mie imi plac a nebunie i intru o data sua la 2 zile sa vad dak ai mai postat ceva :d ... nu mai fii suparata. Eu te-asi ruga sa le continui, dar faci cum iti doreste in imioara :X
pap si ai grija de tn :*:*:*

Ma gasiti si aici!:X:X

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Totalul afișărilor de pagină